Kapitola 9

1K 76 4
                                    

Cože? pomyslel si Newt.


"Miluju tě více než svůj život" ?

Newt se rychle natáhl po dalším dopisu.

"Ahoj Tome,

miluju Tě, miluju Tě, miluju-"

Chlapec přestal číst a otevřel další.

Další sentimentální slova o lásce, která byla ukončena "xoxo, T"

"Kdo je T?" zeptal se sám sebe Newt, zatímco se mu oči plnily slzami.

Jeho mozek vymýšlel jen ty nejhorší možnosti.

"Newte?" zeptal se rozespalý hlas za chlapcem.

Newt se prudce otočil, aby viděl na Thomase. Blonďákovy oči byly zarudlé a slzy mu tekly po tvářích.

"Co se sta-" začal Thomas, ale zastavil se, jakmile uviděl dopisy, které druhý chlapec držel v ruce a které byly rozházené po jeho stolu.

"Ne, Newte. Není to tak, jak si myslíš," Thomas se rychle snažil vysvětlit vzniklou situaci, zatímco vylézal z pod přikrývek.

Newt vyhodil dopisy do vzduchu, a ty se rozlétly do všech možných směrů. Otevřel dveře a pospíchal dolů po schodech, aniž by cokoliv řekl Melisse, vyletěl z domu.

Thomas se přiřítil po schodech krátce poté. Když byl na posledním schodu zmohl se jen na střídání pohledu mezi dveřmi a jeho mámou. Dveře, máma. Dveře, máma.

"Řekl něco?" zeptal se nervozně a rukou si projel svoje vlasy. Melissa pouze zavrtěla hlavou.

Thomas si sedl na schody vyčerpáním a rukama si zakryl obličej.

"Chceš mi to vysvětlit?" zeptala se jeho matka.

Thomas zavrtěl hlavou a pospíchal zpátky do svého pokoje.

Průvan ode dveří znova nadzvedl některé dopisy.

Thomas jeden vzal a začal číst.

Rychle ho odhodil, "Sakra Tereso, proč musíš být tak sentimentální?" zeptal se, jako by ho jeho sestra mohla slyšet.

Thomas si povzdechl a vzal svůj mobil, aby zavolal Newtovi.

Hlasová schránka.

Zkusil to znova.

Hlasová schránka.

Znovu.

Hlasová schránka.

Frustrovaný si zatahal za vlasy a najel na zprávy.

Thomas: Newte, odpovídej. Prosím

✓přečteno

Thomas: není to tak, jak si myslíš

✓přečteno

"Dobře, aspoň si čte moje zprávy. Můžu mu vysvětlit, že Theresa je moje sestra," říkal si sám pro sebe.

Thomas: je to moje sestra. Jmenuje se Theresa a minulý rok odešla studovat. Je hodně sentimentální a miluje to ukazovat ve svých dopisech. Jsi můj jediný, Newte.

Thomas si vydechl úlevou, když zprávu poslal ale znova se rychle napjal, když mu přišlo upozornění.

'Erorr, litujeme ale uživatel si vás zablokoval a neobdržel tuto zprávu'

---------------------------------------------------------------------------------------
-Terez




Band aidsKde žijí příběhy. Začni objevovat