Kapitola 13

847 66 1
                                    

Melissa byla ráno úplně vyřízená kvůli Thomasovým nočním můrám. 

Nicméně přesto vstala a vypravila se do práce, zatímco její vynervovaný chlapeček spal neklidným spánkem v protějším pokoji. 

Než odešla z domu, nahlédla k Thomasovi, aby ho zkontrolovala. Chlapec měl pokrývku zmuchlanou mezi nohama a objímal ji pažemi, jako by byla člověk, kterého se držel - Newt.

Na tváři měl čerstvé slzy, což znamenalo, že ještě před chvílí plakal.

Melisse tenhle pohled lámal srdce.

Thomas trochu zakňoural. Melissa zavřela dveře a odešla do práce.

Tom se probudil okolo jedné odpoledne, a to díky tomu, že slyšel zvonit telefon.

Vlastně tak úplně nespal, jen zůstával schovaný pod peřinou a odmítal se hnout.

Všechno mu bylo jedno, ale něco mu napovídalo, aby se probral a přijal hovor.

S posledními zbytky sil se zvedl z postele a seběhl do přízemí, aby zvedl telefon.

"Haló?" ozval se do mluvítka.

"Dobrý den. Jsem doktor Mitchell. Mohl bych mluvit s Melissou O'Brienovou?" odpověděl mu hlas staršího muže.

"Ona je teď v práci. Jsem její syn. Můžu jí nechat vzkaz?" zeptal se Tom, který se snažil nemyslet na Newta. Ten hovor se přece mohl týkat čehokoliv.

"Dobře. Jde o Newta. Znáte ho?" řekl doktor a v Thomasovi zatrnulo.

Chtěl doufat, že to bude dobré, ale pak by mu bylo desetkrát hůř, kdyby se ukázalo, že dobré zprávy neuslyší.

"A-ano. Znám ho docela dobře," vykoktal ze sebe.

"Víte, kdo jsou jeho zákonní zástupci? Vypadá to, že jediný kontakt, který u něho máme uvedený, je tohle číslo na pevnou linku k vaší matce domů. Nevíme, jak najít jeho rodinu."

Thomas polkl, když si vzpomněl na Newtův příšerný domov. "Newt má matku a otce, ale chovají se k němu vážně špatně. Plánoval jsem, že mu nabídnu, aby bydlel se mnou, ale... pak ho srazil ten náklaďák. Jeho rodiče ho asi vůbec nechtějí a žádný kontakt na ně nemám, omlouvám se."

Muž na druhé straně linky si odkašlal. "Dobře. Děkuji vám za poskytnuté informace."

"Ehm, počkejte!" vyhrkl mladík, než mohl lékař zavěsit.

"Ano?" ozval se muž trošku podrážděně.

"J-jak se mu vede?" zamumlal Thomas s nervozitou v hlase.

Slyšel, jak se doktor nadechl a pak pomalu vydechl, než odpověděl: "Je mi líto, ale Newt je stále v kritickém stavu."

-----------------

Allka

Band aidsKde žijí příběhy. Začni objevovat