- Az italok – pakolt akkor le elém három színes poharat Ryuzo. – Az egyik nagyon lightos, majd egy közepesen és egy eléggé alkoholos.
Végigmértem őket. Az első pohár karcsú szárú, alul szinte átlátszó, felfelé kékülő folyadékkal. Ezzel kezdtem. Nem tudtam milyen ízre számítsak, és még ha számítottam is volna bármire, akkor se jött volna be. Az íze akár a külseje, elsőre semmi, aztán valami könnyed, édeskés dolog. Nem lesz a kedvencem.
- Azt hiszem ez a lightos – közöltem. – Szerintem inkább nézzük a másik végletet.
- Látod Victor, a te hibád, hogy alkoholisták vagyunk – közölte Judal. – Ő is az lesz.
- Talán ahhoz is van köze, hogy az első dolgotok ezt kínálni neki – vágott vissza. – Még ételt sem evett, de máris alkoholt kap.
- Ez a legjobb – vont vállat Becca. – Mi csak a legjobbat kínáljuk.
Elmosolyodtam, és inkább csak nyúltam a másik szélen lévőért. Az whiskys pohárba volt, és vöröses színben pompázott, tetején némi jéggel. Még csak a számhoz emeltem, de máris megcsapott valami tömény, émelyítő szag. Az alkoholé, ami meglepően ismerős volt. Az íze is nagyjából kimerült ennyiben, tömény, kábító.
Figyelmeztetés: magas szintű alkohol tartalom.
- Én is érzem - morogtam magamba. Ez a cucc idegesítő tud lenni.
- Na, érzed, hogy a tömény alkohol megváltja a tested? - érdeklődött Judal.
- Őszintén szólva nem - fintorogtam, és félre toltam. - Jobb, mint az első, de közel sem vagyok olyan alkoholista, hogy élvezzem is ezt.
- Hah! - villanyozódott fel Victor. - Nem én gyártok alkoholistákat!
Felhajtottam a középsőt is, és igen, az volt a nyerő. Kissé citromos, kellemesen alkoholos. Pont megfelelő.
- Szóval a közép út - biccentett Ryuzo. - Van pár remek ilyen keverékem, és ezek itt sosem kíváncsiak, csak azokra amiknek az alkohol tartalma több mint ötven, szóval végre egy kis felüdülés.
- Szívesen megkóstolom őket - biccentettem, de most már vissza akartam térni a Victorral való beszélgetésre. - Szóval, haldokoltunk, vagy meghaltunk, és visszahoztál, új életet adtál. De, mégis mit csináltok? Mit lehet csinálni? Milyen szabályok vannak?
- Nos, gondolom megérted, hogy az új technológiák sok kaput megnyitottak, de szerény véleméyem szerint akkor sem értünk el túl sok forradalmit - fintorgott Victor. - Persze, az átlag várható élettartam igencsak megnőtt, és a kényelem a végletekig elnyúl, de vannak problémák. Az egyik legsúlyosabb a robotizáció, ami hát... tényleg nehéz kérdés. Az emberi test túl törékeny, és mi képesek vagyunk alkotni valami erősebbet - itt ránk mutatott. - De vajon, ha minden különösebb ok nélkül alkalmazzuk, az mennyire helyes? Nem veszítünk emberséget? Nem haladunk-e egyenesen egy ember mentes, robotizált világ felé? Nos, minden bizonnyal igen, és ez rengeteg embert megfélemlít, így a cyborg dolgok is épphogy csak nem illegálisak. Hogy újfent tisztázzam a véleményem... Az emberiség lecserélődése a természetes, és szükséges folyamat.
- Szóval a prof kicsit zakkant - sóhajtott Judal.
- Gondolj bele, ti is mennyivel erősebbek vagytok egy átlagosabb embernél - mutatott rá Victor. - Mért tagadnád meg ezt mindenkitől? Más emberek mért ne részesülhetnének ebből?
- Van pár nehéz kérdésünk, szóval üdv a való világba - csóválta fejét Becca. - Majd idővel meglesz a saját véleményed a dolgokról, nyugi.
YOU ARE READING
Project; DeadShot - Befejezett
Science Fiction¡bl (boyxboy) warning! Rendszerhiba... Külső beavatkozás... Felülírási próbálkozás... Felülírás sikeretlen... A rendszerről való lekapcsolódás sikeres. Üdvözöljük! Ébredés egy testben, amiről azt mondják a tiéd. Ébredés egy világban, am...