Visszaemlékezés

1.6K 138 27
                                    

A lőtér szokás szerint velünk volt tele. Egy rakatnyi suhanc, lőfegyverekkel, köztük a legújabb lézeres modellekkel. A rendőrségtől szedtük őket, nem is olyan rég. Egyszerűen nevetséges, itt a középsőn mennyire könnyű kijátszani őket. Ray szerint az alsón jobban félnek tőlük az emberek, mint itt. Ki tudja igaz-e.

Becéloztam a hologram fejét, fél kilométer, közepes mozgási gyorsaság, könnyű falat ezzel az új drágasággal. Igaz lézeres a cucc, de cserébe elvileg sokkal pontosabb is. Ezt eddig alá támasztom. Egy laza kis mozdulat, és el is sült, egy lyukat hagyva a hologramba. Rögtön ki is jelezte: pontos találta.

- Szép - könyökölt a vállamra Sam. - Úgy látom bejön az új kicsike.

- Elképesztően pontos - lelkendeztem. - Ezért jövök eggyel.

- Hát, amikor megláttam annál a szerencsétlennél, tudtam, hogy ez nem hozzá, hanem hozzád való - vont vállat vigyorogva. - De remélem azzal azért tisztába vagy, hogy nem eggyel jössz. Engedem, hogy együtt legyél a húgommal, egy életre le vagy kötelezve nekem.

- Ch - fintorogtam. - Mintha ehhez az engedélyed kéne.

- De még mennyire, hogy kell - vágta rá, mire csak forgattam a szemeim. Ilyenkor mindig az jutott eszembe, mikor Naida közölte, hogy ha a bátyja ellenezni fogja, Sam szobája előtt fogjuk csinálni. Igazából bevállaltam volna, Sam pedig megölt volna. Talán jobb, hogy végül elfogadott minket.

- Egyébként merre voltál? - érdeklődtem, és felegyenesedtem a lövő állásból.

- Ryut kerestem - sóhajtott. - Hátha látta valaki.

- Oh, még nem került elő? - csodálkoztam. - Ezt tényleg, fura, még azt ígérte segít az esküvő körül, ehhez képes el se jött rá. Azt hittem egy seggfej, de akkor tényleg van vele valami.

- Ja, aggódom - biccentett. - Főleg a mostani miatt.

- Az eltűnéses dolog? - érdeklődtem.

- Ja, egy csomóan nincsenek meg, így hogy körbe kérdezősködtem - mesélte. - Ilyen senkik, tudod. Bűnözök, a szokott díler, egy-egy csapos, kurvák, olyanok, akiket nem nagyon keresnek, vagy akik néha amúgy is felszívódnak.

- Hát ez elég bizarr. Ugye nem gondolod, hogy...?

- De, az a baj, hogy szerintem ő is ilyen - sötétedett el a tekintete. - Előbb beszéltem Barthhal, meg Ayával, és ő azt mondta, tud valakit. Elvileg az egyik régebbi exe, akivel egész jóba van egy informátor. Ha valaki tud valamit, ő fog.

- Értem, ez legalább már valami.

- Nos - kezdte, és itt megengedett magának egy sóhajt. - Igazából azért is jöttem, hogy megkérdezzem, ha arra fordul, segítesz? A banda nagy része már benne van.

- Persze - vágtam rá. - Amúgyis rosszul érzem magam, amiért dühös voltam rá.

- Okés, és nyugi - kacsintott. - Az esküvő amúgy is gáz dolog.

- Csak mert még csajod sincs - vigyorogtam vissza rá.

- Ki mondta, hogy arra van szükségem - mutatott rá.

- Ajaj, mintha valaki rá akarna csábítani, hogy csaljam meg a húgát - röhögtem. - Sajna ez nem fog össze jönni. Becsületes házas ember vagyok.

- Hülye - kuncogott, és ennyibe maradtunk. Akkor még véletlenül sem gondoltunk arra, hogy valami nagyon komolyba tenyereltünk. Mért gondoltuk volna? Rendőrökön szórakoztunk, és magunknak éltünk. Viszont egy látogatás annál az informátornál, és minden megváltozott.

Project; DeadShot - BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora