20th - Aria

33 5 0
                                    

Cca po 2 měsících-

Sedět na Belově sedačce s neteří v náručí bylo překrásné. Cítila jsem se výjimečně, asi že jsem s dětmi nebyla v nějakém pravidelném kontaktu. Clarke ani nebyla nijak majetnická, což mě překvapovalo. Dokázala jsem si představit, že první měsíc možná i rok nebudu chtít miminko dát ani na pochování, zatímco Clarke neměla problém dát mi ji na starost, oceňovala jsem to. Brala jsem to jako přípravu na svoje miminko, každopádně jsem na ni rozhodně nehodlala dělat nějaké pokusy.

Kodrcala jsem Ariu v kočárku, šla jsem po krásné tiché cestě, o které jsem neměla tušení že tu je, ale byla jsem ráda, že jsem ji objevila právě teď. Bavilo mě to, neustále jsem kontrolovala Ariu a zastavovala, abych si trochu oddychla, protože mě malá začínala dost omezovat v pohybu, moje dřívější fyzička byla tu tam, pryč v nenávratnu. Nicméně užívala jsem si tu možnost přemýšlet, ne že bych jinde nemohla, ale takhle za pochodu mi to přišlo snazší.

---

,,Tohle ti posílá Ash, prý se omlouvá, že ti to poslal až teď ale dřív mě nezastihl." řekl Bel a podal mi obálku, věděla jsem že jde o tu se jmény, což mě možná trochu znejistilo. Co když nebudeme schopni vybrat jméno, na kterém se shodneme?

,,Díky.. To jsou jen jména, nemusíš si dělat starosti." oznámila jsem Belovi dávajíc mu pusu na tvář.

Když jsem otevřela obálku nervozita ze mě částečně opadla.

- Taylor, Cassie, Kim , Callie, Lisa, Christina, Sydney, Silvia, Rachel, Alison, Michele.

Když jsem si ta jména přečetla, začala jsem propadat panice. Nejen, že pro mě jména byla v podstatě neakceptovatelná a k Ashovi mi neseděla, navíc jsem měla pocit, že vybuchnu když jsem si přečetla jméno Christina. Snad nikdy jsem nebyla tak naštvaná a zklamaná najednou, vážně očekával, že bych mohla souhlasit se jménem jeho bývalé přítelkyně? Žádné z těch jmen co napsal se mi nelíbilo, dokonce jsem uvažovala, že jméno rozhodnu sama, protože se zdálo, že máme odlišný vkus. Já byla spíš na taková citlivější, něžnější jména. Něco jako Miriam, Marianna,.. Zkrátka byl můj vkus úplně jiný.

--

,,Ashi, vůbec se mi jména cos napsal nelíbí. Myslím, že budeme muset zvolit nějaký kompromis." oznámila jsem.

,,Dobře, snažil jsem se vybrat nějaká jména, co by se ti mohla líbit, zbytek jsem ani nepsal." zkonstatoval omluvně.

,,Proto jsi napsal Christinu? Vážně sis myslel, že bych pojmenovala svoje dítě po tvé přítelkyni? Protože jsem měla pocit, že to musí být hloupý vtip.!" 

,,Já.. omlouvám se. Jsi v devátém měsíci, myslel jsem, že tam napíšu jména o kterých bych já uvažoval a ty z toho něco prostě vybereš, mně se to jméno líbí." řekl, načež si odkašlal.

Když jsem v tu chvíli začala registrovat kontrakce, zazmatkovala jsem. Do termínu jsem měla ještě týden a kousek, vůbec jsem nepřemýšlela, že bych mohla rodit dříve. Každopádně se v mně začaly hromadit všechny možné pocity - neměla jsem sbalené věci do porodnice ani nic podobného, nehledě na to, že jsem se necítila ani trochu připravená. 

,,Musím jít, Ashi. Mám pocit, že se mi spustily kontrakce a nemám nejmenší tušení co s tím, takže bych se měla co nejdřív dostat domů." oznámila jsem. V tu chvíli bylo jméno akutní záležitostí, ale to jsem si neuvědomovala.

,,Můžu tě odvézt?" zeptal se. Vzhledem ke svému slibu jsem ale neměla na vybranou.

Rock Bottom [LMIF 2]Kde žijí příběhy. Začni objevovat