DENİZ
Yine pijama,terlik,televizyon kombinimi yapmıştım.Cem'i aramak istiyordum ama Nazlı'yla yemekte oldukları için rahatsız da etmek istemiyordum.
İlerleyen saatlerde kapıda ses duydum.Kapının dürbününden baktığımdaysa Cem'le Nazlı ayaküstü konuşuyorlardı.Ne konuştukları anlaşılmıyordu ama Nazlı'nın ağzı kulaklarındaydı.Nazlı içeri girdi ve Cem asansöre doğru yürüdü.Birden kafasını kaldırdı ve benim daireme baktı.Beni görmüş olabilir mi diye geçirdim içimden ama saçmalıyordum,kapı dürbününden bakıyordum sonuçta beni nasıl görsün.
Cem dairemin kapısına doğru geldi ve zile bastı.Cem benim herşeyimdi ve bunu yine ispatlamış oldu.Kapı da beklediğim anlaşılmasın diye biraz bekledim sonra açtım kapıyı.
"Aaa Cem!"
"Nazlı'yı bıraktım seni merak ettim uğramadan gitmeyeyim dedim."
"Geçsene içeri."
Cem'le birlikte yerlerimizi almıştık bile.Bu evde Cem'in bile sevdiği bir köşe vardı,son zamanlarda bende çok kaldığı için artık kendine bir köşe bile seçmişti.Yine o yeri buldu ve oturdu.
"Aklım sende kaldı bu akşam sıkılmadın ya?"
"Hayır Tarık'a gittim."
"Hayırdır?"
"Gömleğini götürdüm ve inanamayacağın bir şey oldu.Aysel teyze gelmiş Cem,boynuma sarıldı durmadan ağlıyordu,tanıyamadım önce daha doğrusu hatırlayamadım ama sonra o anlattıkça hatırlamaya başladım Aysel teyzeyi."
"Nereden tanıyorsun sen Tarık abimin annesini?"
"Bilmiyorum.Ama Aysel teyzeyi sık sık ziyarete giderdim,onda kalırdım bunları hatırlıyorum.Belki de Berke tanıştırmıştır."
"Mümkün mü sence,abisiyle bile çok görüşmüyorlar kaldı ki babasının eski sevgilisiyle görüşecek ve seni tanıştıracak."
Cem haklıydı aslında pek mümkün gözükmüyordu.Odama gidip dün akşam bulduğum kutuyu getirip gösterdim ona. "Ne bu" diye sordu önce besbelli anlamamıştı.İçini açmasını söyledim ve dediğimi yaptı.İçindekileri teker teker incelemeye başladı. "Bu kolyeyi ben hediye etmiştim sana hatırladın mı" dedi.Onyedinci yaş günü hediyesiydi,söylediğinde hatırladım.Notları incelemeye başladı Cem.
"Hayatım şirkete gitmem lazım uyandırmaya kıyamadım seni çok seviyorum."
"Seni çok seviyorum aşkım."
"Hayatımın kadını iyi ki varsın."
"Seni çookk çookk seviyorum."
"Bu notlara bakılırsa Berke efendi sende kaldığı gecelerin sabahı giderken bunları buzdolabına yapıştırmış olabilir."
"Olamaz.Çünkü bak burada ne yazıyor,şirkete diyor ama o özel bir klinikte çalışıyor adam psikolog unuttun mu?"
"Haklısın."
"Bak şu fotoğrafa."
"Yanındaki kim sadece kolu kalmış nerede fotoğrafın devamı?"
"Bilmiyorum ama yanımdakinin koluna bak dövme var romen rakamlarıyla ondört ekim ikibinoniki yazıyor,yani benim kolumdakiyle aynı canım."
"Berke mi?"
"Bence hayır bak esmer birine ait kol."
"Berke sarışın.O halde sen başkasıyla birlikteydin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKLIMDA
Teen FictionUykuyla uyanıklık arası geçirdiğim bir gece daha.Zihnim benimle dalga geçiyor gibi,aklımda...Daima aklımdasın Tarık, diye tekrar edişimin bilmem kaçıncı günü.Unutursam ölürüm,unutursam ölürsün Tarık.Yine koluma bakarak iç geçirdim ve kendimi uykunun...