"Gelin lan buraya gelin hadi teker teker" diyerek bıçağı bize doğru sallıyordu adam.
"Kızlar panik yapmayın üç deyince" dedim mırıldanarak "üççç" diye bağırdığım anda bu defa ayakları götüne vura vura kaçan bizden başkası değildi.
Çığlık atarak koşuyorduk ya bir ara arkamı dönüp baktığımda adam da arkamızdan koşuyordu.Bu defa aynı sokakları, apartmanı aradığımız için değil hiç tanımadığımız bir adamdan kaçmak için turluyorduk. "Koşş Metoş koş" diyerek yüreklendirmeye çalıştı Nazlı Meto'yu.
"Yapamayacağım hayatım siz kaçın beni bırakın."
"Olmaz Meto anca beraber kanca beraber."
Biz yine aynı sokağı bilmem kaçınca kez geçerken Meto "kızlar beni takip edin" diyerek arabasını park eden birinin arabasına bindi.El mahkum bizde Nazlı'yla aynı şeyi yaptık.Şoför ve yanındaki adam şaşkın gözlerle bizi izliyorlardı. "Noluyo lan" diyen adam dikiz aynasından bizi izlemeye devam ediyordu.
"Kardeş kötü bir niyetimiz yok birazcık saklanabilir miyiz biz burada."
"Kimsiniz gece gece piyangodan mı çıktınız,inin arabamdan."
"Arda dur kardeşim hatunlar iyiymiş" dedi yanındaki.
"Üstüme iyilik sağlık be hadi kızlar iniyoruz" dedi Meto,tam arabadan iniyorduk bizi kovalayan adamın dikkatini çektik.Hal böyle olunca alelacele arabaya tekrar binmemiz bir oldu.
"Arda bas gaza" dedi Nazlı,adının Arda olduğunu öğrendiğimiz adam daha bir şaşkın.
"Arda uçur bizi bebeğim" diyen Meto'ya en öldürücü bakışlarımızla baktık.Adam iyice yaklaşmıştı ve bu defa "hadi fazla zamanımız kalmadı bas şu gaza lanet herif" diye bağıran da benim.O sırada adının Arda olduğunu öğrendiğimiz adam gaza basmıştı bile.
"Fazla film izliyorsun Pammuk."
"İşe yaradı ama Metoş."
Biz tam gaz ilerlerken ismini bilmediğimiz yabancı "hassiktir birinden kaçıyorlar" diye bastı yaygarayı.
"Noluyo lan ne iş" dedi Arda.
"Neyse Arda bey biz müsait bir yerde inelim."
"Dolmuş mu bu müsait bir yerde ineceksin güzelim?"
"Dursana lan" diyen Nazlı yine coşmuştu.Ah Nazlı başımıza ne geldiyse senin yüzünden gelmişti zaten.Arabayı durdurmak istemeyen adama dikleniyordu şimdide.
"Elbette ki duracağım ama benim istediğim yerde."
"Üç" deyince kızlar diyen Nazlıydı bu defa "üççç" dediği anda çantasıyla vurmaya başlamıştı adama.Nazlı'yla ben çantalarımızla vururken Meto da elleriyle destek oluyordu bize. "Manyak lan bunlar dur insinler" dedi yanındaki.Küfür ede ede inerken arabadan bu defa onlar küfür ederek bastılar gaza.
"Neyse kızlar en azından o adamdan kurtulduk artık eve gidebiliriz."
"Sen öyle san Metoş" dediğim anda yine topuklamamız bir oldu.Nasıl olduysa belayı yine bulmuştuk.Yine biz önde adam arkada koşarken "bizim apartman buraya yakın koşun kızlar" dedi Nazlı.Bu defa ardımıza bile bakmadan son sürat apartmana doğru koşarken başka bir iri yarı cüsseye çarpmam bir oldu.Kafamı kaldırıp adamın suratına bakıp bir oh çektim.
"Aykut!"
"Hayırdır Deniz bir durum mu var?"
Ben daha cevap bile veremeden elinde bıçakla koşan adam yanımıza kadar gelmişti bile.Meto'yla Nazlı'yı ararken gözlerim apartmana girdiklerini gördüm.Meto "şştt Pammuk koş gel çabuk" diye fısıldıyordu yerini belli etmemek için. "Sonunda,daha fazla kaçamayacaktınız" diye üzerime yürüyen adama "ağır ol lan" diyerek ittirdi Aykut."
"Ver kızı hadi bas git yoluna."
"Belanı arıyorsun gece gece."
"Sen mi olacaksın belam" diyerek elindeki bıçağı Aykut'a doğru sallamaya başladı.Aykut adamın bileğinden tutarak bıçağı elinden atmasını sağladı,sağlı sollu yumruklarını geçirerek hepimize şaşkına uğrattı.Adam tam Aykut'a vuracağı sırada yanımızda park halinde duran bir araçtan iki adam inip adamın ensesinden tuttular.Az önce arabasına bindiğimiz Arda ve yanındaki arkadaşı.Ağzım bir karış açık onlara bakıyordum.
"Bu artık bizde sen kendini yorma Aykut abi" diyerek arabaya bindirdiler.
"İyi misin" diye soran Aykut'a cevap verecek gücü bile bulamıyordum kendimde.
"Arda" diyebildim sadece,yanımıza koşa koşa gelen Meto ve Nazlı "Arda ya ne işi var burada" dedi.
"Asıl sizin tanımadığınız adamların arabasında ne işiniz var?Rastgele buralardaydım da Erdinç mesaj attı onlara sizi buraya getirmelerini söyledim."
"Teşekkür ederiz Aykut Beyciğim,çok naziksiniz."
"Hadi Meto biz gidelim" diyen Nazlı Meto'nun kolundan tutmuş sürüklüyordu bile.
"Sağol Aykut görüşürüz."
"İyi geceler."
Mahcup şekilde apartmana doğru yürürken Tarık'a bugün olanları anlatacağını biliyordum.İçimde hafif bir korkuyla asansöre binip 6 yazan tuşa basmıştım bile.
***
Bir daha ne Nazlı'ya ne de Meto'ya uymayacağıma dair kendime sözler vererek uykuya daldım.Fakat rüyalarımda bile beni rahat bırakmıyorlardı ki.Meto'nun "Pamukkk!Ayy yetişin komşular adam yandı tutuştu yetişin" diye bağırışları kulaklarımda çınlıyordu.Diğer yandan telefonum durmadan çalıyor,susuyor tekrar çalmaya başlıyordu.Ve uyanmaya direndiğim halde yine o kart ses "Pamuukk Pamukk!Ahh yetişin komşular Pamukk!
Gözlerimiistemsizce araladım ve rüya değil de gerçek olduğunu anlamam saniyelersürdü,biri beni arıyordu ve dışarıdan Meto'nun sesi geliyordu.Elimi komide uzatıp zor da olsa telefonu buldum,arayan Meto'ydu ve korkarak telefonu açtım."
"Meto."
"Allahım şükürler olsun.Ölüm uykusuna mı yattın kızım sen çabuk balkona çık çabuk."
"Noluyoo yaa."
"Oyalanma balkona çık çabuk."
Sersem sersem yataktan kalkıp,salona doğru yürüdüm.Salona gelince sesler fazlalaşmıştı.Bu defa Nazlı'nın ağlama ve çığlık seslerini de duyabiliyordum.Korku ve merakla balkona çıktım.Dışarıda gördüklerime ise ağzım açık bakakaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKLIMDA
Teen FictionUykuyla uyanıklık arası geçirdiğim bir gece daha.Zihnim benimle dalga geçiyor gibi,aklımda...Daima aklımdasın Tarık, diye tekrar edişimin bilmem kaçıncı günü.Unutursam ölürüm,unutursam ölürsün Tarık.Yine koluma bakarak iç geçirdim ve kendimi uykunun...