Bölüm 19

29 8 0
                                    

                                      TARIK

Eğer yanlış anlamadıysam Deniz şuan adımızı koymamı istiyordu.En çapkın bakışımı fırlattım ve "sen ne olmamızı istiyorsan o" dedim.Pek tatmin olmuşa benzemiyordu ama onu bu konuda sıkmak istemiyordum. "Pekala" dedi iç çekerek.

"Bu da ikinci soru muydu" dedim en kinayeli ses tonumla.Tam cevap vereceği sırada arkadan korna sesi geldi "iyi geceler,yarın sakın gelme" diyerek gitti.

"Patlama,gidiyorum işte" diye bağırsam da arkadaki aracın duymaması da tam isabet olmuştu.

Eve gitmeden önce iç sesim arabayı farklı bir yöne sürmemi söylüyordu.Nitekim de öyle yaptım.Arabayı park ederken aklımdan saatin kaç olduğu geçiyordu fakat diğer bir yandan umursamıyordum.Bahçe kapısını itinayla açtım ve bahçeye doğru ağır adımlarla süzüldüm.İlk defa bu kadar çok çiçeğin olduğu dikkatimi çekti.Peyzaj konusunda bu kadar başarılı olabilecek bir isim vardı,istemsizce yüzüme bir gülümseme yayılsa da kendimi toparlamayı başardım.Zile bastım fakat açan olmadı.Yine şansımı denedim ve ikinci kez kapı açıldı.

"Abi!"

"Geç oldu biliyorum ama_" Sözümü tamamlayamamıştım çünkü Cem karşımda yarı uykulu gözlerle bakıyordu.Sanırım pişman olmuştum uyandırdığım için.

"Saçmalama hadi gel içeri."

Cem'i takip ederek salonun yolunu buldum. "Ne içersin" diye sordu üzerindeki şaşkınlığı atamamış haliyle.

"Hiçbir şey."

Derin bir sessizlik oldu.Sanırım Cem bir şey söylememi bekliyordu ama ben daha kendim bile ne diyeceğimi bilmiyordum.

"İyi misin abi?"

"Bilmem,iyi olmaya çalışıyorum."

"Deniz için buradasın biliyorum,anlat bakalım."

"Çok üzülüyor Cem,her şeyi anlatıp kurtulmak istiyorum bu durumdan."

"Çok fazla daha kaybedebilirsin hatta sadece sen değil bu durumda bende Deniz'i kaybederim,Nazlı da Meto da...Bencilce bir davranış olur,bir anda hayatında kimse kalmaz çünkü biliyorum Deniz hiçbirimizin yüzüne bile bakmaz."

"Ne yapayım Cem o zaman sen söyle" diye haykırdım.

"Sükunetini koru derim,öfkeyle kalkan zararla otur."

"Babaannem gibi başlama deyimler ve atasözleri sözlüğü gibi."

"Nasıl gidiyor anlat o zaman?"

"Şimdilik bir sorun yok gibi flört ediyoruz ona göre,bana işkence gibi kur yap,etkilemeye çalış,şuan cicim ayları zannettiği için ekstra ilgi bekliyor."

"Ne zannediyordun abi kaldığınız yerden devam etmenizi mi?Hadi diyelim seni hatırladı sonra ne olacak hiç düşündün mü?"

"...."

"Ben söyleyeyim o zaman.Melek konusu tekrar açılacak hazırlıklı ol."

"Off,bende ondan korkuyorum zaten."

"Hatırlamadığı halde nasıl kıskanıyor,gördün Meto'nun doğum gününde ne yaptığını?"

"Ahh Cem, ne yapacağımı bilmiyorum."

"Terapiste gidiyordunuz o ne diyor" derken sigara paketini bana doğru uzattı,ardından nazikçe sigaramı yaktı.

"Önümüzdeki hafta yeni randevumuz var.Yasemin okuldan çok eski bir arkadaşım.Henüz bir şey söylemek için çok erken ama seninle yaşadığı son olayda kendini korumaya almış olabilir,dedi."

AKLIMDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin