Bölüm 23

22 7 0
                                    


"Ne münasebet canım istemiyoruz kimseden içki falan alır mısın Burak,kimmiş onlar" diyen Nazlı dönüp bakacakken kolundan sıkıca tutup "sakın Nazlı bakma" dedim.

"Neyse hanımlar görüşmek üzere bir şeye ihtiyacınız olursa ben buralardayım" deyip gitti.

"Neden bakmıyor muşum?"

"Çünkü onlar Tarık ve Cem de o yüzden,aksi takdir de Burak buraya getirir miydi sanıyorsun?"

İkimizde birbirimize gülümseyip içkilerimizden birer yudum aldık.Yanımıza kıvırta kıvırta gelen Meto kokteylinden büyükçe bir yudum alıp "ee barıştınız mı" diye sordu. "Hayır" diyen Nazlı'ya sert sert bakıp yanına oturdu.

"Bak Nazloş kendini Pamuk'un yerine koy,Tarık onu aldatsa ve sen buna şahit olsan söyler miydin?"

"Evet,söylerdim."

" Pamuk,Nazloş böyle bir şeyi bilse ve sana söylemese ona küser miydin?"

"Küserdim."

"O halde Nazloş senin Pammuk'a söylemen gereken yani aslında onun bilmesi gereken ve bilmediği fakat senin bildiğin..Şeyy..Ne diyordum hayatım ben devrelerim yandı."

"Ne diyordun Metoş?"

"Heh buldum.Bak şimdi hayatım,mesela Pammuk'un bilmesi gereken bir şey var fakat bilmiyor,bunu sen biliyorsun ve ondan saklıyorsun.Mesela böyle bir şey olsa sen ona söyler miydin söylemez miydin?"

"Şeyy" derken gözleri yuvalarından uçacak gibiydi Nazlı'nın.Bana dönüp sarıldı,hatta sıkı sıkı sarıldı,kendimi boğulacakmış gibi hissediyordum. "Deniz,tatlım tamam olan oldu unutalım artık uzatmaya gerek yok" deyip gülümsedi.Yanaklarımdan şap şup öpmeye başladı.Zafer kazanmışçasına elindeki kokteyli havaya kaldıran Meto "hadi kalkın dans ediyoruz,sizinkiler de yanda kesip duruyorlar burayı" diyerek bizi dans etmek için kaldırmıştı bile.

"Bu gece çok eğleniyoruzzzz" diye bağırarak Cem'e inat hunharca dans eden Nazlı artık kendinden geçmişti bile.Yanımıza ara ara uğrayan Burak ve Kamil eminim ki Tarık'ın emriyle gelip,gidiyordu.Meto Burak'ın elinden tutmuş onu kendi etrafında döndürdü.Kamil'i de aramıza alıp dansa dahil ettiğimizde Nazlı kolumu dürtüp kaşlarıyla Cem'le Tarık'ın olduğu tarafı işaret etti.Çaktırmadan bakayım derken bir hışım o yöne döndüm çünkü yanlarında bir kız vardı.Hem dans ediyor hem de sohbet etmeye çalışıyorlardı.Yüksek müzik sesinden birbirlerini duyamadıkları için kulaktan kulağa konuşup gülüşüyorlardı.Kız aniden bizim olduğumuz yöne dönüp bakınca Nazlı "yaa bunun yaşı küçücük baksana" dedi.Beni gören kız hızlı adımlarla bize doğru yürümeye başladı.Yüzüme bir gülümseme yayıldı,içimi tarifsiz bir mutluluk kapladı. Nazlı daha ne olduğunu anlayamadan yanımıza geldi ve "Deniiiz" diyerek boynuma sarıldı.

"Aaa aa kim bu minik fare?"

"Bilmiyorum Metoş baksana ayrılamıyorlar birbirlerinden."

Kopamıyorduk ki birbirimizden.Nasıl özlediğimi anladım sarıldığım anda.Boynumun ıslandığını hissettim ama biliyordum ki sevinç gözyaşlarıydı bunlar.

"Canım ağlıyor musun sen?"

"Sevinç göz yaşları,seni görünce çok mutlu oldum."

"Canım,bende seni görünce çok mutlu oldum."

"Seni duyamıyorum gel,dışarı çıkalım" diyerek elimden tuttuğu gibi sürüklemeye başladı beni.Dışarı çıktığımızda yanımıza Cem de geldi.

AKLIMDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin