Tarık'ın gözlerinden ateş püskürüyordu.Ne zamandır oradaydı,konuştuklarımızın ne kadarını duymuştu çok merak etmiştim.Ben daha bir şey söyleyemeden yanımıza geldi "gidiyoruz Deniz" dedi emir verici bir ses tonuyla.
Berke'nin korktuğu her halinden belliydi.Yüzü kıpkırmızı olmuş,buradan nasıl kaçsam diye düşündüğünü anlamak zor değildi. "Ben gelmiyorum" dediğimde Tarık daha çok sinirlenmişti. "Geliyorsun" diyerek adeta kükredi.
"Gel_mi_yo_rum" dedim ne kadar kararlı olduğumu anlaması için.
"Zorla götürecek değilsin herhalde rahat bırak kızı"diyen Berke'nin suratının ortasına yumruk indirdi. Herkes korku ve dehşetiçinde bize bakıyordu.İnsanlardan "aaa" diye bir nida yükseldi. "Seninle sonrahesaplaşacağız bu yaptığının bedelini fazlasıyla ödeyeceksin" diye tehditlersavurmaya başladı .Berke söylediklerine pişman,bir eliyle gözünü tutmuş onayardım eden garsonlar sayesinde düştüğü sandalyeden kalkmaya çalışıyordu.Budefa bana dönen Tarık beni kucakladığı gibi omzuna atmış "iyi o halde bende seni kaçırırım" diyerek bağırmalarıma bile aldırış etmeden arabaya doğru yürümeye başladı.
Anlaşılan beni evime götürüyordu.Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum,zira şuan sinirimi atabilmem için ya ağlamam gerekiyordu ya da Tarık'ı bir güzel pataklamam.Ağlayarak kendimi onun gözünde küçük düşürmektense avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım.
"Mangada mısın sen?Bu yaptığın adam kaçırmaya girer,bu suç davacı olacağım senden.Pislik herif düş yakamdan istemiyorum seni,durdur arabayı yemin ediyorum atlarım durdur."
"Hiçbir şey yapamazsın" derken bir o kadar da sakindi.Ben hala durmadan bağırıyordum,benim bağırmalarımdan olacak ki bir anda direksiyonun hakimiyetini kaybetti.Tam öndeki arabaya çarpacaktı ki son anda kendini toparlayarak direksiyonu kırdı,arabayı zorla da olsa durdurup sağa çekti.İkimizin de korkudan nefesi kesilmiş birbirimize bakıyorduk.Söyleyecek bir şey bulamıyordum,hem utançtan hem korkudan.İkimizin de hayatını tehlikeye atmıştım.Tarık başını direksiyona yasladı "hiç vazgeçmeyeceksin değil mi" dedi.Benden cevap alamayınca yola devam etti.
Apartmanın önüne geldiğimizde gözlerimden birer damla yaş süzüldü.Elleriyle gözyaşlarımı silmeye çalıştı ama ona izin vermedim.Hemen arabadan indim ve apartmandan içeri girdim.O da koşarak peşimden geldi "Deniz lütfen beni dinler misin,gerçekten Melek'le bir alakam yok" diye bağırıyordu.Ona hiç aldırış etmeden asansöre bindim.Dairemin önüne geldiğimde soluk soluğa merdivenlerden çıkan Tarık'ın sesini duydum.Yine ona hiç aldırış etmeden evime girdim ve o daha bana yetişemeden kapıyı kapattım.
Çok geçmemişti ki zil çaldı.Biliyorum kapıyı açmasam gitmeyecekti,o yüzden hiç direnmeden kapıyı açtım.
"Ne istiyorsun?"
"Lütfen beni dinler misin?"
İzin almadan içeri girdi.Fark etmemiş olacak ki kapı girişindeki portmantoya ayağını çarptı.Kapıyı kendisi kapatarak konuşmamı beklemeden devam etti.
"Beliz'i gezmeye götürecektim bana inanmıyorsan ona sorabilirsin.Arabada Beliz'in çıkmasını beklerken camı tıklattı.Daha ben ne olduğunu anlayamadan öpmeye çalıştı,sende gördün ona karşılık bile vermedim."
"Defol git Tarık."
"Deniz."
"Tarık git."
"Deniz."
"Yeter dinlemek istemiyorum, çok yoruldum gider misin?Rezil ettin beni bugün herkese, ne zannediyorsun kendini ,ne diye takip ediyorsun beni bırak peşimi istemiyorum Tarık hiç birinizi istemiyorum."
"Bugün Berke'yle buluşmanın hesabını sonra soracağım hanımefendi."
Film burada kopmuştu zaten. İkimizde birbirimize avazımız çıktığı kadar bağırıyorduk, bütün apartman ayağa kalkmıştı.Bir,iki komşu kapıya bile gelmişti.Yine herkese rezil olmuştum,eminim bir ev sahibim olsa şuan beni evden bile atmıştı.En son Tarık kükremişti ki benim sesim onun yanında kedi enceği gibi çıkıyordu.Sinirden gözleri yeşilin her tonunu bulmuş,göz bebekleri yuvalarından fırlayacak gibi bakıyordu.Suskunluğum korktuğum için değil, söyledikleri karşısında şaşkınlığımdandı.
"Berke'yle bir daha görüşmeyeceksin."
"DEFOL GİT TARIK."
Ben daha ne olduğunu anlayamadan omuzlarımdan tutup kapıya yapıştırması bir oldu. Şaşırmama bile fırsat vermeden dudaklarıma yapışmıştı bile. Önce onu ittim ama tekrar dudakları dudaklarımı bulduğunda bu defa bu tanıdık gelen öpüşlere karşılık vermiştim. Kokusu aklımı başımdan alırken,dudaklarımda hissettiğim o tat hiç de yabancısı olmadığım bir huzuru hissettiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKLIMDA
Teen FictionUykuyla uyanıklık arası geçirdiğim bir gece daha.Zihnim benimle dalga geçiyor gibi,aklımda...Daima aklımdasın Tarık, diye tekrar edişimin bilmem kaçıncı günü.Unutursam ölürüm,unutursam ölürsün Tarık.Yine koluma bakarak iç geçirdim ve kendimi uykunun...