Mikor kigyönyörködtem magam lementem a nappaliba a többekhez. A fiúk meccset néztek a lányok pedig a konyhában főttek. Odamentem és segítettem nekik. Ekkor jött le a lépcsőn egy magas barna hajú és barna szemű férfi. Gondolom ő lehetett a vezér. Az egész lénye árasztotta magából a hatalmat, és az erőt. Megálltam és néztem őt. Mikor rám nézett a tekintete még erősebben sugározta az erőt. Közelebb lépett, mire úgymond behódoltam neki. A labaim automatikusan cselekedtek. Féltérdre ereszkedtem, és lehajtottam a fejem. Hallottam a közeledő lépteket, majd éreztem egy kezet a vallamon. Felnéztem. Az előző ferfi állt előttem.
-Állj fel. -mondta. A hangja mély volt, és erős, de mégis melegséggel teli. Engedelmeskedtem. Vagy három fejjel magasabb volt nállam.
-Most pedig kimegyünk az erdőbe, és felmérjük mit is tudsz. -indult meg a hátsó ajtó felé. Követtem őt. A ház mögött megálltunk. Mindenki kijött utánunk.
-Most pedig. Tomash elmegy elöször 10 meterre majd növeljük ezt a távot. Mondani fog neked valamit.
Az említett fiú elment a megadott távolságra.
-Szép a hasad baba. Közelebbről is megnézném.
-Na mit mondott? -kerdezte az alfa akinek még mindig nem tudom a nevét.
-Azt hogy szép a hasam, meg hogy közelebbről is megnézné.
-Helyes. Akkor növeljük a távolságot.
Ez így ment egészen 100 méterig. Azon túl már nem hallottam. A következő volt a látás vizsgálat. Itt az egyik fiút elküldte egy megadott távolságra, egy felirattal, amit én nem láthattam. Amikor a fiú odaért a távra megfordultam.
-Le kell olvasnod a feliratot.
Megnéztem, majd odakiáltottam a fiúnak.-Fordítva tartod. -megnézte, majd gyorsan megforditotta. Az arca kissé vöröses lett, a bakija miatt.
-Mi van ráirva?
-,,A falka az első és csakis a falka"-olvastam fel.
-Helyes. Akkor jöjjön a gyorsaság.
Ekkor versenyeznem kellett az egyik leggyorsabb futóval. Vagyis Ericával. Hihetetlen, hogy egy aprónyi lány hogy tud így futni. Végig a nyomában voltam. Nem bírt lehagyni.
-Jól van. Akkor most jön a legfontosabb az átváltozás.
Egy pillanatra megijedtem. Aztán eszembe jutott, hogy ha az eddigiek mentek akkor valahogy ez is. Menni fog. Mennie kell. Hiszen farkas vagyok nem?
-Ez még nem... korai? Még csak 2 hete farkas.-kezdte Juan.
-Nem. El kell kezdenie minnél hamarabb átváltozni, mert ha nem akkor teliholdkor nehezebb lesz neki.
Erre nem mondott semmit a fiú. Láttam a szemében, az aggodást.
Azt akartam, hogy lássa, nem kell aggodnia, mert elég erős vagyok, hogy újra úgy nézzen rám.
-Vedd le a pólód és a nadrágod.-tanácsolta Susan.
Levettem és félredobtam. Nem törődtem a fiúk kigúvadt szemeivel. Hát igen elég jó génekkel áldott meg az anyatermészet. Csak egy cél lebegett a szemem előtt. Át kell változnom. Ösztönösen négykézlábra álltam.
-Jó most képzeld el, hogy farkas vagy, hogy fehér farkasként futsz a többekkel.
Elképzeltem. Éreztem ahogy az izmok mozognak a bőröm alatt, majd éreztem az egyre nagyobb és nagyobb forróságot. Aztán ahogy jött el is múlt. Azt hittem nem sikerült, de mikor kinyitottam a szemem két fehér mancsot láttam meg. A lábam megadta magát. Kimerített az átváltozás. Oldalra néztem és láttam a bundámat. Fehér volt néhol egy kis szürkés folttal. A fiúk engem néztek mosolyogva.
- Köszöntekek a falkánkban. - mondta Juan és fogott egy láncot amit a nyakamba akasztott. Bőr zsinórja volt. A medál pedig egy fogat ábrázolt.
-Mostmár hivatalosan is egy vagy közülünk. -mondta a semmiből feltűnő Melissa.
Én pedig ugráltam örömömben. Így átalakulva is ugyanakkora voltam mint emberi alakban. A többiek is átváltoztak, kivéve Ericát. Ő mosolyogva, bár kissé szomorkásan nézett minket. Odamentem hozzá, közben nem kerülte el a figyelmem hogy az alfa kissé feszült lesz. A fejem a lány hóna alá dugtam, mire megsimogatta a hátam.
-Nagyon szép lettél Debra.- csicseregte, mire kiemelve a fejem a karja alól megnyaltam az arcát, mire felkuncogott.
YOU ARE READING
A farkas (1. Könyv - Ébredés )/Befejezett/
WerewolfTörténet egy lanyról aki farkassá valtozik. Ha érdekel olvass bele. 🎖389 🎖194 🎖34 🎖16 🎖11