-Erika! - kiáltottam és már ugrottam is a kislányhoz, akit felemeltem, és megpörgettem a levegőben. Csak nevetett, de jó szorosan megölelgetett.
-Hiányoztál csajszi. -mondta a kislánynak Su, és ő is megszorongatta.
-Ti is nekem.
-Mi már nem is kapunk ölelést? -durcizott be David és Jeremmy. Tom csak csendben figyelt. Nevettem és megölelgettem a fiúkat is.
-Mel és U? -kérdeztem őket a vezér párrol. Ezeket a neveket pedig akkor használtuk mikor emberek is vannak a közelünkben.-Otthon vannak. -mondta Dave.
-Éppen az összeadást gyakorolják. -mondta Tom.
-Ez több infó mint amit hallani akartam. -fintorodtam el, mire mind elnevettek.
Ekkor Juan megérintette a derekam, én pedig a mellkasára dőltem. A fejét a hajamba rejtette. A lehellete
csiklandozta a nyakamat. Felkuncogtam.-Ooo. Szerelem a levegőben.
-Ezt a poént már elsütötted. -morogtam halkan, még mindig kiélvezve a fiú közelségét.
-Csak biztosra akartam menni, hogy meghallottad. Tudod tegnap elég elfoglalt voltál.
-Na jó ezt hagyjuk. -állt közénk Su.
-Igazából azért vagyunk itt, mert ezt tegnap otthagytad.-mutatta fel az amulettet Tomash.
-Tényleg el is felejtettem.- mondtam, és közelebb léptem, hogy elvegyem tőle, de ő gyorsabb volt. Közelebb jött, és a nyakamba akasztotta.
- Viseld büszkén. -suttogta, mire bólintottam.
-Mit viselsz büszkén!? -sipitott Olivia. A hangjára összerezzentem. A fülembe éles fájdalom hasított.
-Ajj Olivia halkabban beszalad a dobhártyám.
Odaléptett hozzám, és megragadta a kezem.
-Beszélhetünk? -rántot meg egy kicsit, hogy nyomatékosítsa a szavait.Bólintottan és követtem őt. Már majdnem a kolinál voltunk mikor hirtelen megtorpant és felém pördült.
-Nem értelek Debra Morgan. Te nem ilyen vagy. Te nem lóghatsz ilyen emberekkel...
-Ne próbáld megmondani nekem, hogy kikkel találkozhatok.
-De ők... Ök... Veszélyesek... Hidd el tudom...
Megfagyott a vér az ereimben. Mit tudhat? Nem nem az nem lehet.
-Nem értem mi bajod van velük. Miért viselkedsz így?!
-Azért ezek nem egyszerű emberek. Hát nem érted? Vadállatok. Hús vér eleven szörnyetegek.
-Mi?? Ezt honnan veszed?-nevettem fel.
-Az apám... Hagyjuk jó. Az a lényeg, hogy veszélyesek. Távol kell tartanod magad tőlük. Mert megfertőznek. Eddig még nem tűnt fel, hogy mindenki távol marad tőlük? Érzik, hogy veszélyesek rájuk nézve.
-Ez nekem nem válasz. -bújtam ki a beszélgetés többi része alól.
Hevesen gondolkodva ballagtam visszafelé. Egy mondata kavargott az elmémben. ,, Az apám... Hagyjuk jó.." Aztán rájöttem. Vadászok. Ezért viselkedik olyan fúrnán. Vadász családból származik. Hát persze.-El kell mennünk. Szólnunk kelé Ulrichnak.-suttogtam.
-Mi? Mi történt?-pattant mellém Juan.
-Majd ott elmondom, ez...nem publikus téma.-mondtam, mire mindenki szaladt is, hogy minnél hamarabb megtudhassa.
Fél óra elteltével, már mind a házban ültünk, a nappaliban, várva az alfát.
-Na itt is vagyok. Mi az a fontos dolog, ami nem várhatott, úgy...két órát.-mondta a vezér, mikor leült az egyetlen fotelba, ami az egyik központi ülőhely volt.
-Én miattam van.
-Igen tudom. Kérlek mond el nekünk.
Nyeltem egy nagyot. Nem tudtam, hogy hogyan momdjam el, de muszály volt összeszednem magam.
-Olivia ...és.... a családja. Azt hiszem vadászok.-erre a szóra, mintha valami kapcsoló mindenki megdermedt.
-Miből gondolod ezt?
-Most tudtam meg. Veszekedtünk, és elárulta magát előttem.
-Pontosan mit mondott.-dölt előre, és támaszkodott meg a térdén. Mintha jobban akarná hallani, amit mondok.
-Azt mondta,...-itt pedig elismételtem szóról szóra, a párbeszédünket.
-Értem. Köszönöm, hogy szóltál nekem.-mondta, felkelt a helyéről, és elhagyta a helyiséget. Gyorsan felkeltem, és követtem.
-Ulrich, kérlek. Én nem tudtam, hogy... esküszöm.
-Tudom Debra.-fordult felém. Az arca kissé fáradt volt, és elgyötört.
-Ha bármit tehetnék, amivel biztonságba tudhatnám a falkát...megtenném.
-Most, hogy így mondod, azt hiszem tehetsz is.
ESTÁS LEYENDO
A farkas (1. Könyv - Ébredés )/Befejezett/
Hombres LoboTörténet egy lanyról aki farkassá valtozik. Ha érdekel olvass bele. 🎖389 🎖194 🎖34 🎖16 🎖11