A nap kissé unalmasan telt, mivel Olivia és Kevin úgy döntenek most haragszanak rám. Épp beraktam a cuccom a szekrényembe, és indultam ebédelni, mikor valaki visszatartott.
-Hali Deby-szólalt meg egy hang. Mély volt és rekedt, ha nem tudtam volna ki is az, meg is ijedtem volna tőle.
-Attól, hogy eltorzítod a hangod, még tudom, hogy te vagy Jake.-mondtam rá sem tekintve. Csak pakoltam tovább a szekrénybe.
-Honnan.....? Jaaaaaa. -esett le neki pár percel később.
-Elfelejtetted mi?-kuncogtam fel. Becsuktam a sulibox ajtaját és rázártam. A srác felé fordultam.
-Én?! Soha! Mit gondolsz te rólam!?- mondta felháborodva. Közben olyan vicces fejet vágott, hogy nem bírtam sokáig, és elnevettem magam.
-És nem hisz nekem. Megáll az eszem. Ilyet?-csóválta meg a fejét, és rosszallóan szemlélt, közben úgy nézett ki, mint egy fiatal börbe bújt nyolcvan éves. Pont olyan fejet vágott ahogy az öregek szokták, ha túl hangosan beszélgetünk a buszon.
-Ami nincs az nem állhat meg.-kacagtam még jobban.
-Jólvan befejezheted Debra Rosalie Morgan.-mire megdermedtem.
-Honnan tudod a középső nevem?-fagyott le az arcomról a mosoly. Az arcom egyszerre lett hó fehér és vörös.
-Vannak kapcsolataim.-kacsintott rám, és most ő kezdett el nevetni rajtam.
-Nem vagy vicces- morogtam.
-Ó dehogy is nem. Na gyere morci Morgan. Harapjunk valamit-karolta át a vállam, mire belekönyököltem az oldalába. Felnyögött a fájdalomtól, mire felnevettem.
-Szóval így játszunk? Jól van. Te akartad.- mondta, és felkapott a vállára.
-Hééé! Ne már! Tegyél leeee! Jake!-kezdtem el püfölni a hátát, de mintha nem is érezné.
-Jake!Tegyél már le! Az isten szerelmére Jake!
Nem válaszolt, csak kitartóan állta az ütéseim. Az ebédlőbe vitt, ahol körülnézett. Bár mem láttam, de mégis tudtam, hogy mindenki minket néz.
-Most mi van? Úgyis mindenki megszemléli hátulról, most akkor hajrá.- csapott rá a fenekemre.
-Ezt még nagyon megbánod Jakob.-fenyegetőztem, és ütöttem egy hatalmasat a hátára.
-Majd meglátjuk.-csapott rám még egyet.
-Jake!- szólalt meg egy mély hang valahonnan.-Tedd le.
-Juan... tesó ne már ...
-Jake. Tedd le Debet.- a hangja már szinte morgás volt. Jake elengedett. Letett a földre, de én pedig megtántorodtam. Ketten kaptak utánnam, de valahogy Juan kezei közé kerültem. Felnéztem, és az ő csokoládébarna íriszeivel találtam szemben magam.
-Hali.-köszöntem.
-Hali.- köszönt vissza. -Gyere egyél velünk.
-Jó.- bólintottam, és leültem Susan mellé.
-Szia-köszönt szélesen mosolyogva, majd megölelt.
-Szia mizu? -öleltem vissza.
-Áh a matek tanár egy igazi banya. -legyintett, belevágva a beszélgetés közepébe.
-Melyik tanít? -haraptam bele a szendvicsembe.
-Asszem valami... Lisbett?
-Jaa. Értem. Kár. Legalább ti tudhatnátok matekul. -nevettem fel.
-Na ja. Ezek szerint titeket is ő tanít.-szólt közbe Jake.
-Ja. Tavaly másik tanított...Miss Morehan. Na ő tud tanítani. Őt szerettük. Az osztályfőnökünk volt, de megházasodott, és most terhes.
-Értem.
-Milyen volt eddig a nap?
-Egész jó, csak unalmas.-mondta Juan, aki mellettem ült. Lassan bólintottam.
Pár percig csendben ettünk.-El kellene kezdeni az...edzéseket-suttogta a fülembe. Persze az asztalnál ülő összes ember hallotta.
-Mikor?
-Ma délután?
-Rendben.
Hirtelen nagy zaj kerekedett az egyik asztalnál, mire odakaptam a fejem. Olivia és Kevin veszekedtek, majd a fiú elviharzott. A lány rám nézett. Mélyen az enyémbe fúrta a tekintetét, majd a fejét csóválva ő is távozott.
-Ennek meg mi baja? - kerdezte Susan.
-Nem tudom. -rántotta meg a vállát.
-Jól vagy? -suttogta Juan a fülembe, úgy hogy a barátnőm is hallja. Bólintottam.
-Rendben. Akkor én megyek is. Suli után találkozunk. -kacsintott, majd le is lépett.
KAMU SEDANG MEMBACA
A farkas (1. Könyv - Ébredés )/Befejezett/
Manusia SerigalaTörténet egy lanyról aki farkassá valtozik. Ha érdekel olvass bele. 🎖389 🎖194 🎖34 🎖16 🎖11