Lily se nestačila divit. Všichni Narniané byli pohromadě a chystali se na boj. Nelíbilo se jí to. Její "bratr" si přijde a hned tady velí, všichni ho posouchají a mají ho za vůdce! Sourozenci s Kaspianem se vytratilil ke kamennému stolu a Lily se vydaka na menší terasu. Sedla si, nohy přehodila přes okraj a představovala si, co bude dál. Najednou se vedle ní posadil troaslík. Byla to ta jediná bytost, která ještě nebyla zkažená Kaspianem.
"Nelíbí se mi to." začala jsem konverzaci "Říkali jste mi, že vás pivedu do bitvy. Na den zmizím, abych tě zachránila a abych se starala o naše veličenstva a vše se změní. Vůbec se necítím jako doma."
"Nemůžeme předbíhat to co se stane, ale pamatij si, Lily, já budu vždy na tvé straně." řekl Dýnil a položil ji ruku na rameno. Dýnil ji byl ze všech nejblíž.
Vydali se oba dovnitř. Měla být totiž velká porada a Lily nehodlala sedět na zadku a nic nedělat. Sedla si při kamenném stolu na schody mezi Edmunda a Dýnila a poslouchala tak, aby ji nic neuniklo.
"Telmaríni jsou blízko. Miraz, můj strýc, plánuje útok." oznámil Kaspian, který se každou chvíli díval na Lily.
"Co tedy navrhujete?" zeptal se Nikabrik.
"Mohli bychom...." vyhrkli Kaspian a Petr najednou. Kaspian pak pokynul rukou Petrovi, aby pokračoval.
"Měli bychom zaútočit na hrad." začal Petr.
"To teda neměli. Musíme zůstat tady a bránit se." začal se hádat Kaspian.
"Jo a umřeme tady hlady."
"Já mám oříšky." vyhrkl Veverák se zdvihnutou packou nahoru.
"Jo a budeme něma střílet na Telmaríny." řekl mu Rypčíp a poklepal se na hlavu. "Sklapni!"
"Budeme bojovat!" řekl Petr a začal se nebezpečně přibližovat k Kaspianovi.
"Ne, budeme se bránit."
"Pro tento krát jsem za Kaspianem." řekla Zuzana a stoupla si za jmenovaného. Petr se na ní zamračil.
"Nebudeme přece tady celou dobu sedět..." strčil se do toho Edmund. Lily se na něj podívala ajko jestli to myslí vážně. Tato hádka ji vytočila z míry.
"Dělate si legraci? Vy rozhodujete o osudu nás všech a to jste tu jeden den? Kaspian do včerejška nevěděl, že eksistujeme a vy" ukázala na sourozence "jste se tady ukázali po mnoha letech. Já s něma žiju 15 let, znám, jsou má rodina... Oni mě připravovali na ten boj a teď přijde nějaká parta lidí a rozhodnou, že má rodina buďte umře tam nebo tady? To je ubohé!!!" Skoro to vykřičela. Podívala se na Dýnila, který se spokojeně usmíval. Pak její pohled zamířil na Edmunda. Podívak se na ní tak, jak se ona na něj podívala, když se tady na radě ozval.
"Asi jsi neposlouchala pořádně." řekl ji Petr.
"To ty se neposloucháš." ozvala se Lucka a Lily se na ní děkovně usmála "Lily má pravdu. Říkate, že jsou jenom dvě možnosti: buďto zemřít tady nebo tam. Pamatuješ kdo zneškodnil Bílou Čarodějnici?"
"Na Aslana jsme už čekali dlouho." řekl Petr Lucce a pak oznámil "Běžte se připravit k boji. Musíme je napadnout v noci. Kapitáne, zvládnete to, když vám ozevřeme bránu?" obrátil se král na kentaura, který se nedokázal rozhodnout a pořád cukal pohledem to na Lily, to na Petra.
"Ano, pane." řekl kentaur a hluboce se uklonil.
"To nemyslíte vážně!!!" začala Lily řvát a nechápala, proč ji nikdo neposluchá.
"Nemůžeme teď bojovat!! To nesmíte nám udělat!!!" křičela. Někdo ji chytil za zápěsti ze zadu a tahal ji pryč. Po jejích tvářích začaly stékat slzy beznaděje a bezmoce.
"Ne!! Prosím ne!!!" Uviděla jak se Edmund a Dýnil zvedají k odchodu, protože se na to nemohli dívat. Byla už na chodbě a osoba, která ji táhla, si ji obrátila k sobě. Byl to Kaspian.
ČTEŠ
Lily: Královna Narnie
FanfictionKdyž byla ještě dítě a neuměla chodit, vzal ji Miraz do lesa, aby se ji pozbavil. Jejiho otce zabil a o bratra se postaral, protože mu bylo šest let a bylo by moc nápadne, kdyby se pozbavil všech naráz. Holčičku našli narniané samotnou v lese. Posta...