Lily seděla na schodech a opřená o zabradlí si kreslila do skicáku. Lucka stála s Rypčípem ve předu lodě.
Od té doby, co se objevili uprostřed vod sourozenci Pevensiové s bratránkem, neuběhly ani dva dny a Lily se už cítila jako mezi svou rodinou. Často si s Luckou povídala a pořád na sobě cítila něčí pohled.
Ale nejčastěji chodila do podpalubí za Eustácem. To je ale povedený klučina. Pořád něco blábolí o jejich světě, čím si získal Lilyino přátelství. Ona vždy milovala vyprávění o Anglii a tamtom světě. Eustác jí jako jediné z posádky důvěřoval, protože ona jediná poslouchala jeho názory a nesmála se mu. Největší problém je v tom, že malý Scrab se bojí vylézt na palubu.
Cink! Cink! Začalo něco o sebe cinkat a Lily ihned zpozorněla. Přímo pod ní se odehrával přátelský souboj Edmunda a Kaspiana a kolem nich byli všichní námořníci a každý fandil svému favoritovi.
Lily si schovala skicák a tužku do svých vysokých bot. Pomalu vstala a opřela se o zábradlí, aby lépe viděla. Ihned se musela pousmát. Oba byli velmi vyrovnaní a často něco na sebe mluvili, když se od sebe oddálili Edmund zahlédl na hoře Lily. Lily se na něj usmála a on na ní, a pak se ti "blázni" zase do sebe pustili. Edmund však bojoval s větší silou, jako by ho nabila nějaká zvláštní energie. V tom se Edmund blbě otočil a Kaspian měl hodně času na vzpamatováni a ukázal, kdo je tady pánem.
Lily protočila očima, protože nedokázala pochopit, jak někdo může udělat tak velkou chybu. To se pár krát opakovalo jak u Edmunda tak i u Kaspiana. Ještě se pár krát kolem sebe otočili, zamávali meči a představení skončilo.
"Tak pánové do práce!" zařval Drinian na jeho lidi, kteří ihned uposlechli rozkazu.
"Přibral jsi na síle." řekl Kaspian Edmundovi, když si zastrkával meč do pochvy.
"Nejspíš ano." odpověděl Edmund a usmál se. Kaspian si šel po svých a Edmund s pitím zamířil k okraji lodi, kde seděla Lucka. Samozřejmě si nemohl odpustit pohledu věnovanému Lily.
Lily zakroutila hlavou,rychle seběhla schody a ocitla se za Edmundem.
"No teda nic moc výkon." udělala si z něj legraci. Otočil se.
"Dík za komplement." poděkoval ironicky. "Ale tebe bych stejně porazil."
"Nenamlouvej si to pořád.... Ale když más takovou kuráž, mohl bys mě vyzvat na soubouj." usmála se Lily a sáhla na rukojest svého meče."
"Nebudu s tebou bojovat." Edmund pokračoval cestu k Lucce a Lily šla vedle něho.
"Proč? Protože jsem holka, nebo že se bojíš prohry?" zeptala se Lily.
"Protože...." přemýšlel Ed nad rozumnou odpovědí a lehce se začal červenat.
On se snad nikdy nevymáčkne, pomyslela si Lily. Když došli k Lucce, Ed pořád dělal, že přemýšli a Lily si sedla vedle něho a čekala na odpověď. Najednou se však otevřel poklop od vchodu do podpalubí a odtamtud se vynořil Eustác.
"Už je ti líp?" zeptala se ho mile Lucka.
"Ale ne díky tobě." odsekl a Lily se na něj zamračila, čímž se lehce začervenal. "Ihned, když doplujeme na nějaký ostrov, budu informovat britský konsulát o mém únosu."
"A kdo tě zachránil?" zasmál se Kaspian, který k nim právě dorazil. Lily se na něj podíval a nadzvedla obočí a on se ihned uklidnil.
"Držíte mě tady bez mého svolení a taky v nehigienické ubikaci." začal vyšilovat Eustác a Edmund si nabral trochu vody do úst. "Znižuje to mou inteligenci!"
Nejdřív Edmund vyprskl vodu zpátky do sklenice, a pak se všichni začali smát. Samozřejmě všichni kromě Lily, která se zvedla a odešla do své kajuty. Nechápala, proč se mu můžou smát. Ikdyž je jiný a není nejlepší a nejhodnější, pořád to je kluk, který má právo na vlastní názor.
Každý je v něčem jiný.
ČTEŠ
Lily: Královna Narnie
FanfictionKdyž byla ještě dítě a neuměla chodit, vzal ji Miraz do lesa, aby se ji pozbavil. Jejiho otce zabil a o bratra se postaral, protože mu bylo šest let a bylo by moc nápadne, kdyby se pozbavil všech naráz. Holčičku našli narniané samotnou v lese. Posta...