"Zabili nám krále. Podraz." začal řvát generál a jel ke svému vojsku. Tak měla začít bitva.
"Všichni ihned na svá místa!" zařvala Lily směrem k Narnianům. Všichni ji poslechli. Kaspian vyskočil na koně a s polovinou Narnianů jel do tunelu, aby Telmaríny překvapit z druhé strany. Zuzka s lučišníky se vydali na balkóny Chrámu, kde čekali taky gryfové. Lily, Edmund a Petr stáli na čele armády Narnianů. Telmaríni se rozeběhli.
"1..2..3..." počítal Petr "9...10..." když se dopočítal do 10 celé bitevní pole, kde právě běželi Telmaríni se propadlo a z druhé strany vyběhli Narniané na čele s Kaspianem.
Bum... Bum... Začaly telmarínské stroje házet kameny na Chrám. Gryfové vystřelili do vzduchu a začeli házet na lidi kameny. Pak přišli na řadu lučišníci, kteří si zaměřili přesně do díry s Telmaríny. Teď přišel čas na zbytek Narnianů.
"Za Narnii!!!" zařval Petr a vytasil meč.
"A za Aslana!!!" zařvala Lily a s vytaseným mečem vyběhla do pole.
"Za Narnii!!" řvali jeden přes druhého Narniané. Bylo to něco neuvěřitelného. Lily se kolem sebw oháněla mečem. Jednou použila meč, po druhé nůž, po třetí zase šíp (její styl války jde porovnat s stylem elfů z Hobbita a Pana prstenů). Nějak bojovali, ale Telmarínu bylo pořád moc.
"Vraťte se! Do Chrámu! Zpátky!" řval Petr a všichni se rozeběhli směrem ke Chrámu. To však neměli dělat, protože kameny zavlily vchoda zabily pár Narnianů. Jeden kámen zamířil na balkón, kde byla Zuzana s Dýnilem. Balkón praskl a Zuzka spadla na zem. Na štěstí se jí nic nestalo. Zuzka zamířila k Edmundovi, Lily, Petrovi a Kaspianovi a společně s Narniany opět vyrazili do bitvy. Bylo to ještě víc kruté. Lily se držela blízko Edmunda, aby mu mohla po případě pomoct. Bojovala s jedním Telmarínem. Když najednou uviděla, jak na ní míři jeden zraněný Telmarín kuší. Položila na lopatky svého soupeře a už počítala s tím, že ji už nečeká nic jiného než smrt. Ale najednou ji na zem strhlo něčí tělo a chytilo ji pevně kolem pasu. Podívala se do tváře svému zachránci a uviděla Edmunda.
"Jsme si kvit." zašeptal a mrkl na ní, když najednou se kolem nich postavil strom a šel proti Telmarínům. Následovalo ho mnoho jiných stromů. Edmund vstal a podal Lily ruku. Ona jí přijala a on jí pomohl se pistavit na nohy. Všichni Narniané se cítili bezpečně a běželi za stromy a Telmaríny k řece Beruně. Lily běžela vedle Edmunda.
"To Aslan, viď?" zeptala se Lily Edmunda a on přikývl. Byla šťastná.
Přiběhli k Beruně a Telmaríni se zastavili. Na druhé straně se ukázala Lucinka se svou dýkou a vedle ní stál Aslan. Lily se rozbušilo srdce. Konečně ho spatřila.
Velký lev zařval. Hladina řeky klesla a najednou připlula jedna velká vlna. Nebyla to vlna. Byl to Pán vod. Pán vod utopil generála Telmarínu a zbytek se vzdal.
Lily se pro sebe usmála.
Zvítězili.
ČTEŠ
Lily: Královna Narnie
FanfictionKdyž byla ještě dítě a neuměla chodit, vzal ji Miraz do lesa, aby se ji pozbavil. Jejiho otce zabil a o bratra se postaral, protože mu bylo šest let a bylo by moc nápadne, kdyby se pozbavil všech naráz. Holčičku našli narniané samotnou v lese. Posta...