Natáhla tětivu a vysřelila. Šíp trefil přímo ptáka, který bez života padl nedaleko od Lily. Dívka přiběhla k rackovi a vyndala šíp. Tělo ptáka vzala a přinesla ho k dalším třem rackům. Byla na sebe pyšná a byla taky ráda, že konečně může zase lovit. Svázala je, všechno posbírala a vyrazila na pláž. Při loďkách už stáli, nad poloprázdnými koši s jídlem, Edmund, Kaspian a Lucka. Zbytek námořníků si povídalo nebo odpočívalo. Když Lily vykročila na pláž, námořníci se na ní ihned udiveně podívali. Za chvíli se k ní otočili i Kaspian, Edmund a Lucka. Lily jim nevěnovala pozornost a zamířila rovnou k Ripčípovi. Hodila k prázdným košům svůj úlovek a vítězně se usmála. Všichni začali tleskat. Lily cítila na sobě něčí pohled a dobře věděla, či je. Podívala se tedy ve směru vládců a její pohled se střetl s tím Edmundovým. Byl smutný a plný viny. Lily však pohled odvrátila a chtěla najít svého kamaráda- Eustáce. Jelikož si teď všichni prohlíželi její úlovek, nikdo si nevšiml (až na vyjímky), že se Lily odebrala trošku dál od skupiny. Pořádně si prohlédla všechny, ale nikde nenašla pihovanou tvář vysokého blondýna. Lily zpanikovala. Pořád se ho snažila najít, ale nikde nebyl. Přiběhla rychle k bratrovi a s narůstající panikou se ho zeptala:
"Kde je Eustác?"Kaspian se zarazil. Bylo vidět, že úplně zapomněl na bratránka svých nejlepších přátel.
Všichni námořníci už byli v loďkách a na břehu zůstali jen Kaspian, Lily, Edmund a Lucka. Očividně nikdo nevěděl, kde Eustác je.
"Eustáci!!!" zařvala Lily směrem k ostrovu.
"To nemá smysl. Ede, půjdeme se po něm podívat." řekl Kaspian a s Edmundem zamířili zpátky na ostrov. Lucka nasedla do loďky a poplula s ostatními na loď. Lily zůstala na břehu a čekala na ně.
***
Lily seděla na břehu na balvanu a pořád je vyčkávala. Najednou uviděla za horou dým a celým ostrovem se ozvalo hrůzostrašné zavytí. Lily ihned vystřelila na nohy a srdce se jí rozbušilo. Lily tušila, co to může být. Drak!Jen, co na to Lily pomysela, na obloze se ukázalo velké tělo draka. Ten ihned zamířil k lodi. Na lodi byl vidět chaos. Všichni běhali po palubě a snažili se najít něco, čím draka odeženou. Drak se za tu dobu usadil na trámu, na kterém visely plachty.
Lily jen stála a čekala, co se stane. Nemohla nic dělat.
Najednou drak zařval a rychle odletěl na ostrov, jako by ho něco bolelo. Asi ho někdo dostal. Zvíře si naštěstí dívky stojící na břehu nevšimlo a zamířilo za horu.
"Lily!!" uslyšela za sebou svého bratra vykřičet její jméno. Lily si oddychla a hned se otočila. Eustác se však s kluky nevrátil. Oba byli smutní. Edmund se díval do země a trochu za Kaspianem zaostával.
"Rychlé!!! Je tady..." nestačila Lily dokončit, protože se jejímu zraku ukázal drak blížící se k Edmundovi.
"Ede!!!" zakřičela, ale on se nestihl vzpamatovat. Drak ho už měl mezi svými pařáty. Edmund začal sebou trhat, ale bylo mu to na nic. Drak s ním letěl k lodi.
Lily sahala pro svůj luk a šíp, ale zadržela ji něčí ruka.
"Ještě bys trefila do Edmunda." upozornil ji Kaspian.
"Ale..."
"On to zvládne."
Drak obkroužil loď a zamířil s Edem za horu. Kaspian a Lily stáli a pořád se dívali smerem, kde zmizela příšera s Edmundem. Lily bušilo srdce, jak ještě nikdy. Děsilo ji, že už možná nikdy neuvidí Edmunda a hlavně ji bylo líto, že se na něj před tím naštvala. V tu dobu se na míří ukázala loďka s Luckou, Ripčípem, Gael, Rhincem a Drinianem.
Ostrovem se ozval hlasitý řev. Všichni se otočili směrem k hoře a čekali, co se stane. Objevil se tam drak a držel v pařátech Edmunda celého a zdravého. Všichni byli překvapeni, když drak opatrně postavil na zemi Edmunda a zůstal stát kousek od něj. Lily to nevydržela a rozeběhla se směrem k Edovi. Hned po skočila kolem krku a pořádně ho objala.
"Jsem v pohodě." zašeptal ji do ucha a objal jí.
"Pak tě zabiju. Tolik jsem se o tebe bála."
Pustili se a Edmund se ke všem otočil.
"To není drak. To je..." Ed se odmlčel "Eustác."
"Ten poklad?" zeptal se Kaspian a Edmund přikývl.
Lily se s soucitem podívala na Eustáce a přišla blíž k němu. Pořád se škrábal na ruce, kde měl velký zlatý náramek, který se mu zarýval do kůže.
"Můžu?" zeptala se a ukázala na jeho ruku. Drak přikývl. Opatrně k němu přišla a chytila z narámek. Drak zasyčel bolestí.
"Promiň." omluvila se Lily a opatrně sundala Eustácovi narámek z dračí ruky. Odhodila ho na bok.
"Každý přece ví, co dělá dračí poklad." řekl Kaspian a Lily mu věnovala tázací pohled.
"Každý u nás." opravil se.
"Teta Alberta asi nebude nadšená." podotkl Edmund a Eustác smuzně sklonil hlavu.
"Draka na palubu nevememe." upozornil Drinian a Lucka se se strachem na něj podívala.
"Ale nechat ho tady taky nemůžeme." řekla.
"Přespíme na ostrově. Rano uvidíme." rozhodl se Kaspian.
"Ale, pane, tady umrznete." připomněl Rhince. V tu chvílí Eustác dýchl ohněm na hromadu klacků a oheň ihned vzplál.
"Říkal jsi něco?" obrátil se k Rhincovi Ripčíp a všichni se zasmáli.
ČTEŠ
Lily: Královna Narnie
FanfictionKdyž byla ještě dítě a neuměla chodit, vzal ji Miraz do lesa, aby se ji pozbavil. Jejiho otce zabil a o bratra se postaral, protože mu bylo šest let a bylo by moc nápadne, kdyby se pozbavil všech naráz. Holčičku našli narniané samotnou v lese. Posta...