2. část

2.4K 111 1
                                    

Točili se kolem sebe a meče o sebe cinkaly. Ona, ikdyž byla malá, byla tak zručná a rychlá, že ji dokonce ani ten kluk nestačil. On byl ale silnější a skušenější, takže ten souboj se obracel ze strany na stranu. Už se zdálo, že Lily zvítězi, když najednou kluk otočil svým mečem tak, že dívka musela ustoupit a jedinou ránou ji vystřelil z ruky meč. Padla na kolena a vedle ní ležela její zbraň. Lily byla nejlepší válečnice v Narnii, lepší mohl být opravdu jenom král. Uklonila se a Dýnil ji následoval. Jsou to oni: král králů Petr, královna Zuzana, král Edmund a královna Lucie.

"Kde jste byli tak dlouho?" zeptal se trpaslík ještě trošičku přidušeně, jelikož se vzpamatovával z šoku. Královna Lucie se uchechtla.

"To je na dlouhé povídáni." řekla s úsměvem. Král Edmund přistoupil k Lily a nabídl ji ruku. Chytila jí a on ji pomohl se postavit. Dýnil už taky byl na nohou.

"Tak proč jste tady?" zeptala se ochránkyně Narnianů.

"Zaveď nás k Narnianům a uvidíš." odvětil Král Petr a následoval trpaslíka k telmarské lodi. Za nimi šly dívky.

"Jsi dobrá." šeptl kluk, se kterým ještě před chvíli Lily bojovala a podal ji její meč. Potom se přidali k ostatním.
                          ***

Jezerem se dostali na řeku, která vedla mezi skalami k druhému jezeru. Za tu dobu se šestice hrdinů stála přáteli.

"Řekni nám něco o sobě, Lily." řekla Zuzka a šťouchla do ní loktem.

"Nejsem Narnian. Narniané mě našli na okraji lesa, když jsem měla nesplná rok. Jeden faun si všiml, že mě tam nechal bratr krále- Miraz, který se teď stará o vládu, protože princ Kaspian ještě není připravený na to, aby byl král. Narniané věří, že je může zachránit před Telmary pouze dcera Evina nebo syn Adamův. Proto mě od malička učili bojovat, pomáhat jiným a chránit stvoření i přírodu. Připravují mě na velkou bitvu s Telmary, po které se stanu vládkyni Narnie." odmlčela se, protože jim chtěla říct to nejpodstatnější, co ji nejvíc trápilo "Když mi bylo 13, přišel k nám polotrpaslík. Byl to telmarský profesor a učitel prince Kaspiana. Já se s ním osobně nesetkala, ale dověděla jsem se, že hledá ztracenou princeznu, dceru Kaspiana IX a sestru Kaspiana X. Ztratila se, když ji bylo nesplná rok a na peřince, ve které byla, bylo napsané její jméno. Lily." opět se odmlčela a pak pokračovala s pohledem skloňeným k vodě "Já jsem telmarská princezna Lily. Setra budoucího krále telmarů- prince Kaspiana."

"Řekli to tomu profesorovi?" zeptala se Lucka a dala Lily ruku na rameno. Ona se usmála.

"Ne, protože by sami sebe zahubili." řekla. Zapadlo ticho. Všichni si prohlíželi skály, mezi kterými pluli. Lily přemýšlela o tom, co asi teď bude. Seděla na předě zády ke směru kam měli namířeno. Za ní seděla Lucka a vedle ní byla Zuzana. Naproti ní seděl Edmund a za ním byl Petr. Oba veslovali. Úplně v zadu při kormidle stál Dýnil, který mládež poslouchal.

"Kdysi tancovaly." přerušila ticho Lucka zklamaným hláskem. Měla na mysli stromy. Lily je nikdy neviděla tancovat, jen se jí to pár krát zdálo.

"Když jste opustili Narnii, všechny se do sebe zavřely a od té doby jsou pouze stromy.
                          ***

Šli dlouho, měli namířeno do Chrámu Narnie, ale po cestě je potkavaly různé nepříjemnosti. Nebyť Lily a Dýnila tak Lucku sežere medvěd, Petr zabloudí a celá skupinka spadne přímo do rukou Telmarínů. Vráceli se se od Beruny k vysoké propasti nad řekou. Lucka našla cestu pomocí Aslana a dostali se na druhou stranu. Všichni byli unavení celodenní výpravou, a proto všichni rychle usli při ohni na paloučku blízko Chrámu.

Lily: Královna NarnieKde žijí příběhy. Začni objevovat