Herkese merhaba! Diğer karakterleri kısa kısa anlatan bir kaç bölüm yazmıştım. Elimde varken bekletmeye gerek yok yayınlayayım dedim. Bakalım Melis ve Colton ikilisini sevecek misiniz? Okuyun ve bana mutlaka yorumlarınızı söyleyin. Merak ediyorum!! :) Kendinize iyi bakın, bir sonraki bölümde görüşmek üzere.Not: Kötü giden gününün bölümü okuyarak güzelleştirdiğini söyleyen tatlı mı tatlı okuyucuma ithafen... Senin güzel yorumunda benim günümü güzelleştirdi. Her bölümde yaptığın güzel yorumların ile beni yalnız bırakmadığın için teşekkür ederim. :) @olicityhane_hileon
***
Ellerimden destek alarak oturduğum yerden doğruldum. Havalar artık çok soğuktu, hatta sabah kar tanelerini bile görmüştü gökyüzünden inerken. En sevdiği şeydi onlar. Çocukken babası ve abisi ile bahçelerinde kardan adam yaparlar, birbirlerine kar topu atarlardı. Genelde abisi çabuk sıkılır, onunla bir çocuk olduğu için dalga geçerdi. Ta ki, annesi elinde sıcak salep ile onları içeriye ısınmaya davet edene kadar. O güzel günleri hatırlamak, içinde tarifsiz bir duyguya sebep olmuştu. Şimdi ne annesi hayattaydı ne de babası. Abisi kalmıştı bir tek. Yine de kendini bazen yapayalnız hissetmekten alıkoyamıyordu. Çoğu zaman da kendini yetersiz hissediyordu. Tuvalete gitmek için bile birine ihtiyacı vardı, kendini böyle zamanlarda berbat hissediyordu. Bir umut olduğunu biliyordu eski haline dönmek için. Sadece cesareti yoktu. Bir tek şansı vardı ve eğer o gerçekleşmezse ömür boyu bu sandalyeye mahkum olacaktı. Tek şansı da gidecekti. Cesaret edemiyordu.
Düşüncelerinden ayıran şey ise dış kapıdan gelen bağırışlar oldu. Kaşlarını çatarken, koltukta kendini biraz geriye atarak kapıyı görmeye çalıştı ancak başarısızdı. Gelen ses ise fazlasıyla tanıdıktı. Çok geçmeden salondan içeri o girdi.
Colton Posey.
Melis kalbinin teklediğini hissetti. Yine çok yakışıklı gözüküyordu. Üzerinde boğazlı lacivert bir kazak ve ince uzun bacaklarını saran koyu renk bir kot vardı. Büyük adımlarla hemen karşısındaki koltuğa oturduğunda ağzı açık ayran budalası gibi Colton'a baktığını fark edip gözlerini kaçırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ YABANCI
Short StorySoğuktan donmuş ellerini cebinden çıkardı. Sadece bir kez kapıya vurması ile kapının açılması bir olmuştu. Hazırlıksızca karşısında duran adama baktı. Uzun saçları, kafasına taktığı berenin altına gizlenmişti. Sakalları her zamankinden daha da karış...