2*

5.4K 260 9
                                    

,,Toto je John...John toto je moja malá sestra Poppy,"predstavil ma Max Johnovi.

,,Hej! Už dosť dlho nie som malá!"povedala som nahnevane.

,,John je môj kamarát,"povedal a John sa usmial. Vyzerá dobre. Má hnedé vlasy,modré oči,plné pery a celkom vyšportovanú postavu.

,,Hm...dobre. Idem sa pripraviť teda na tú párty,"povedala som a nasmerovala som si to do svojej izby. Na to,že som dnes prišla mám energiu na rozdávanie. Vôbec sa necítim unavená,čo nechápem,lebo vždy bývam veľmi ospalá a k tomu ten časový posun. Nič to so mnou nerobí!

Vzala som si čisté spodné prádlo a namierila si to do kúpeľne,ktorá bola mimochom ako celý tento byt- luxusná.

Do vane som si napúšťala vodu a do nej si dala ešte penu s vanilkovou arómou. Vyzliekla som sa a vošla do vane.

Užívala som si ten pocit. Ešte asi hodinu som bola vo vani a relaxovala. Potom som sa rýchlo okúpala a umyla vlasy. Vyliezla som z vane,usušila sa a obliekla si spodné prádlo. Len v spodnom prádle som sa vybrala do svojej izby a namierila si ti rovno ku kufru,kedže som sa ešte nevybalila.

Teraz by sa hodila nejaká kamarátska pomoc. José, ten môj kamarát z Madridu,mi často pomáhal vyberať oblečenie,keď sme išli na nejakú párty či oslavu. Vždy ma nejak presvedčil aby som si vzala sukñu alebo šaty, a kedže stará mama videla na mne niečo také ako sukňa a šaty,bola z toho taká nadšená,že mi bola kúpiť nejaké tie šaty.

Od vtedy som na žiadnej párty nebola. Nebol na to čas a José ma v tom čase najviac potreboval. Preto som sa rozhodla,že si predsa len vezmem šaty od starej mamy.

Keď som bola v nich oblečená a stála pred zrkadlom uvedomila som si,že tie šaty sú predsa len dobrá voľba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keď som bola v nich oblečená a stála pred zrkadlom uvedomila som si,že tie šaty sú predsa len dobrá voľba.

S vlasmi som problém nemala. Slabo som si ich zaplietla do voľného drdola a potom už odišla zo svojej izby.

,,Tak ja idem,majte sa!"zakričala som na chalanov.

,,Nebuď dlho,nič nestváraj,čo by si neskôr ľutovala a hlavne,keď sa budeš vracať domov, nie že zablúdiš!"povedal mi Max ešte pred odchodom.

,,Nie som malá ani sprostá,že by som zablúdila.."pretočila som nad ním očami a vyšla konečne von.

***

Keď som prišla na pláž,párty už bola v plnom prúde. Všade tancujúci ľudia,chytľavá hudba,hviezdy,oceán a farebné svetielka.

Prišla som k baru si po nejaký drink. V barmanovi som spoznala toho chalana,ktorý nás volal na túto párty.

,,Ahoj,tak predsa si prišla!"pozdravil ma.

,,Nemohla som predsa odmietnuť,"usmiala som sa.

,,Čo si dáš?"opýtal sa s úsmevom. Mal veľmi pekný úsmev.

,,Prekvap ma,"usmiala som sa. Úsmev mi opätoval.

,,Inak...som Aaron,"predstavil sa.

,,Poppy,"usmiala som sa.

,,Pekné meno,"

,,No,keď myslíš,"mykla som plecami.

,,Dúfam,že ti to bude chutiť,"povedal a podal mi nápoj zeleno-červenej farby. Keď som sa napila cítila som tam jablko s limetkou a jahody. Bolo to fakt skvelé.

,,Chutí?"

,,Je to skvelé,"povedala som a znova sa napila.

,,Vieš,Poppy...ja..ja len...zatancuješ si so mnou?"spýtal sa koktavo.

,,Jasné,"usmiala som sa a na jeho tvári sa znova objavil ten jeho neodolateľný úsmev.

Prišli sme na parket a práve hrala chytľavá hudba,ktorá ma prinútila hýbať bokmi. Aaron ma s úžasom pozoroval ale neskôr sa ku mne pridal. Spolu sme sa hýbali do rytmu hudby a okolo nás sa tvorilo malé publikum.

Parker:

S chalanmi sme išli predsa len na tú párty,ktorá sa konala na pláži. Prišli sme k baru a objednali si drink. Videli sme na parkete skupinu ľudí,ako niečo pozorujú. A ja,kedže som si chcel nájsť nejakú tú obeť na dnešnú noc,neostávalo mi nič iné,ako sa vybrať na parket a z toho množstva dievčat si jednu vybrať.

Keď som bol blízko pri jednom dievčati,upútali ma biele šaty,štíhla postava a jej modré vlasy,ktoré mala jednoducho urobené v drdole? Ehm...modré vlasy?!

To dievča z pláže! Toho Walkera frajerka! Videl som ako sa hýbala okolo Aarona,ako vrtí bokmi a ako ju on obchytkáva. Z nevyspytateľných dôvodov som pocítil žiarlivosť. To dievča poznám sotva päť hodín! Teda poznám ako poznám..neviem ani len jej meno!

Ani som si nepremyslel,čo idem urobiť,ale zrazu som stál oproti nej a začal som spolu s ňou tancovať. Musím uznať,že taký ten typ tanca nerád tancujem,ale keď prišiel refrén začal som prechádzať po jej dokonalom hrudníku. Nič mi nezakazovala,lebo si myslela,že je to ku choreografii. Nechápavý Aaron sa nakoniec pohol z miesta a pustil sa znova do svojej práce. Od baru ma pozoroval a vraždil pohľadom. Tomu som sa v duchu len smial.

Keď pesnička skončila to dievča ma od seba prudko odsotila.

,,Ty?!"

,,Skľudni hormón,zlatko,"schladil som ju.

,,Už sa ma neopováž dotknúť, ty idiot sprostý!"skričala na mňa.

,,Nevidel som,že by ti to nejak extra vadilo,"usmial som sa na ňu a ju to ešte viac vyprovokovalo.

,,Ale vadilo!"povedala.

,,Neverím ti,zlatko!"na tvári sa mi objavil ešte širší úsmev.

,,To,že mi neveríš nie je môj problém!A nevolaj ma zlatko!"bola nahnevaná a mňa to tak veľmi fascinovalo ju provokovať a hnevať.

,,Budeš si ma ešte dlho prezerať?"spýtala sa s nadvihnutým obočím.Bol som natoľko ponorený v rozmýšľaní,že som si neuvedomil,že na ňu zízam.

,,No,poriadne si ma poobzeraj,lebo ty máš dovolené,len ticho obdivovať a zízať na niečo,čo nebude nikdy tvoje,"usmiala sa.

,,Moja,sklamem ťa. Na teba sa nepozerám,pozerám sa na tú krásku,ktorá je za tebou,"povedal som a usmial sa na dievča za ňou. Ona sa otočila tiež.

,,A ty mi prekážaš vo výhľade,zlatko,"usmial som sa na ňu a obišiel ju. Namieril som si to k tomu dievčaťu.

,,A mimochodom,kde máš toho svojho? Nie,že by ma to zaujímalo,len vieš...nemá kto dávať pozor na tvoj jazýček,"ktorý by som skrotil.

,,Nestaraj sa!"povedala a odišla. Ja som sa usmial a spolu so svojou obeťou som sa vybral preč.

Ahojte!

Nová kapitola je tu! Dúfam,že sa vám páčila :) Zanechajte komentík a vote :) a ľudia,čo plánujete na predlžený víkend? 

*D*

Poppy WalkerWhere stories live. Discover now