,,Meškáš!"
,,Viem,viem! Mala som menšiu výmenu názorov s mamou!"
,,A ako to dopadlo?"
,,Sme v pohode."
,,Ako je na tom tvoj zdravotný stav?"
,,Volali sme spolu asi tak pred dvoma hodinami, všetko som ti povedala do mobilu,čo ešte chceš počuť?"pokrčila plecami.
,,Fajn. Mojej téme sa nevyhneš! Čo je medzi tebou a Alanom?"
,,Nič,"
,,Uhm. A preto sa červenáš viac ako paradajka?"podpichla som do nej.
,,Fajn! Raz,vtedy čo sme sa ešte nebavili,som bola venčiť kamarátovho psíka a v meste sa ten pes rozbehol k ďaľším psom,ktoré mimochodom držal Alan. Nakoniec vysvitlo,že ten môj pes bol smädný a Alan mal vodu,tak sa mu dal napiť a nejak sme sa dali do reči. No a odvtedy sme sa ešte párkrát stretli!"povedala mi ich príbeh.
,,Uhm...a on sa ti začal páčiť,"zhodnotila som z toho celého.
,,N-nie,"
,,Koktáš,takže viem,že klameš!"
,,Fajn! Tak trochu hej!"zasmiala som sa na nej. Kým sme sa rozprávali pomaly sme došli aj na pláž.
,,No fajn. A čo tu chceš akože robiť?"spýtala nechápavo Mária.
,,No nič! Dlho som tu nebola. Mala som chuť na pláž! Chcela som sa tu len tak poprechádzať okolo vody,ktorá mi naráža do nôh a možno chytať bronz..teda počas tej prechádzky!"zasmiala som sa nad tým ako to všetko znelo z mojich úst.
,,Mohla si vziať aspoň loptu alebo niečo,"povedala frfľajúc si popod nos Mária.
,,Veď,keď sa budeš až veľmi nudiť,môžme ísť nejakú kúpiť,"drgla som do nej ramenom načo sa len usmiala.
Začali sme sa prechádzať okolo vody a preberali sme rôzne somariny od výmyslu sveta. Nikdy som nechápala ako je možné,že dievčatá dokážu rozprávať tak dlho o všelijakých možných veciach bez pointy. Smiali sme sa a pútili našim hlasným smiechom nechcenú pozornosť. Snažili sme sa nesmiať tak nahlas,ale keď sme sa pozreli jedna na druhú začala nová vlna hlasného smiechu.
Parker:
Vždy sme boli na pláži už ma to tu ani veľmi nebavilo. Ale aby Zoey nenamietala ostali sme ešte tu. Akurát sa hrala na brehu mora.
Chalani sa opaľovali a ja som dával pozor na malú a stíhal ešte pozerať kede-tade. Chvíľu som sa aj hral na mobile a fotil malú aj chalanov. Neskôr som zobral Zoey na večeru. Potom som ju natrel opaľovacím krémom a zas si ľahol na to lehatko.
Zas a znova som musel myslieť na ňu. Unavilo ma to natoľko,že som tam zaspal. Malo to viacero presekov.
,,Poď tancovať!"zavolal som ju.
,,Veď nehraje hudba,"zasmiala sa a pokrútila hlavou.
,,A to vadí?"opýtal som sa jej s úsmevom.
,,Noo..nato aby si tancoval potrebuješ hudbu!"
,,No tak nejakú pustím!"smial som sa.
,,To radšej nie! Máš hrozný hudobný vkus!"odbila ma so smiechom. Aj tak som si ju pritiahol k sebe a zatočil ju. Videl som jej tie iskričky v očiach,jej úsmev. Bol som šťastný. A podľa jej úsmevu som usúdil,že aj ona je.
Tancovali sme tam ako dvaja blázni,ale nám to bolo jedno! Užívali sme si to a boli sme šťastní! A to je hlavné!Potom tam bol ten presek.
Boli sme doma. V LA. Akurát sme vyšli k nápisu Hollywood. Žijem tu už 19 rokov na nikdy som tu nebol. Ten výhľad bol prenádherný.
,,Ľúbim ťa,"povedal som jej do ucha,keď som ju obíjmal zozadu.
,,Ja teba tiež,"usmiala sa. Bol som asi najšťastnejší chalan na svete. Počuť od dievčaťa,ktoré milujete ako vám opätuje city.
Nikdy som neveril na lásku. Až kým som ju nestretol. Dievčatá boli pre mňa iba zábava. Ale ona mi ukázala,že dievčatá si treba vážiť a milovať ich.
,,Hej! Parker! Ujo Max! Ujo Ethan!"zobudil ma hlas tešiacej sa Zoey ako uteká smerom k nám. Chalani a ja som sa na ňu snažili zaostriť,čo bolo trošku ťažké.
,,Áno,Kvietok?"
,,Videla som Poppy!"tešila sa. Hneď som sa prebral ako aj chalani.
,,A kde?"
,,Tu na pláži!"
,,Si si istá,že je to ona?"opýtal sa jej Max.
,,Úplne! Á...pozrite tam je!"povedala a ukázala na dievča v ružovom kvetinovom overaly,s klobúkom na hlave a s kratšími vlasmi. Ja sám som mal problém ju spoznať. Ale ako ju spoznala Zoey mi nešlo pochopiť.
,,Poppy!"zakričala malá a utekala smerom k nej.
Poppy:
Kráčali sme po pláži a znova rozoberali hocijaké témy.
,,Poppy!"zakričalo na mňa nejaké dievčatko a začalo utekať ku mne. Bola som celkom prekvapená. Keď to dievčatko dobehlo ku mne spoznala som v nej malú Zoey. Parkerovu setru!
,,Poppy!"objala ma okolo pása.
,,Zoey?"nemohla som uveriť,že je tu. Bola som šťastná,že ju vidím!
,,Chýbala si mi!"
,,Aj ty mne!"
,,Ideš k nám?"opýtala sa nadšene.
,,Ako k vám?"spýtala som sa nechápavo.
,,No k nám. Tam trošku ďalej.."ukazala do diaľky.,,Je Parker,ujo Ethan a ujo Max!"hneď som prestala dýchať. Videla som ich ako všetci traja na mňa pozerajú. Vlastne všetci piati.
Ahojte!
Hore v tom videu je Becky G a ja si ju predstavujem ako Máriu. A ten chalan,do ktorého sa pravdepodobne zaľúbila je Alan-teda moja predstava. Vy si ho predstavte ako chcete😀
Ešte menšie info neviem či nepozastavím príbeh alebo ho ukončím ...len toľko😀
Inak veľa šťastia v škole!😩
*D*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poppy Walker
Genç Kurgu,,Vieš,čo je smiešne?"opýtal sa ma s úsmevom na perách. ,,Ty?"zasmiala som sa.Zatváril sa dotknuto ale mykalo mu kútikmi. ,,No daj,"zasmiala som sa. ,,Ešte včera sme nevedeli vystáť jeden druhého a teraz sa tu zhovárame ako starí známi,"pokrútil nad...