22*

3.9K 226 20
                                    

Doma som už dva dni. A všetko sa udáva do toho známeho stereotypu.
Chodím znova na tanečnú,kde ma hneď vzali späť. Dokonca som sa začala baviť aj s deckami na tanečnej. Prve pozerali na mňa ako na ducha,lebo som sa s nimi nikdy nerozprávala a oni to po pár hodinách vzdali.

Dá sa povedať,že som si našla kamarátov. Nečakala som,že sú to až takí parťáci.

,,Poppy! Prišla Mária!"kričala na mňa mama.

,,Idem!"zakričala som späť. Mária je jedna baba z tanečnej a výborne sa s ňou rozpráva.

,,Ahoj!"pozdravila som ju.

,,Ahoj! Tak čo? Pripravená?"

,,Ani nie,"povedala som po pravde. Síce sme šli len do mesta na oslavy,ale nikdy som sa ich tak nezúčastňovala. Iba asi tak na hoďku potom sme išli preč.

Mala som oblečené:

,,To zvládneš!"povzbudila ma Mária a spolu sme sa zasmiali

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

,,To zvládneš!"povzbudila ma Mária a spolu sme sa zasmiali.

,,Inak ako dlho chceš mať ešte modré vlasy?"

,,Neviem,ale už by to trebalo zmenu...neviem asi tak ružovú,možno sivú,"zasmiala som sa.

,,Si blázon,"

,,Trošku a čo keby sme to zrealizovali hneď zajtra?"spýtala som sa.

,,To znie dobre!"zasmiali sme sa. Za tie dva dni som naňho vôbec nepomyslela a bolo mi skvele. Asi platí, že keď zíde z očí zíde z mysle!

,,A ešte jedna otázka,"

,,Počúvam,"

,,Viem,že sme kamarátky nikdy neboli..to miesto bolo obsadené...no vieš,keď José zomrel bola si ako bez duše a raz som išla po teba,že ťa vezmem von. Bola som pripravená,že ma odbiješ,ale chcela som to skúsiť. Keď som prišla k vám tvoja babička povedala,že si odišla na prázdniny preč. A prepáč ak sa ťa to teraz dotkne,ale prečo si došla o tri týždne skôr?"vysypala zo seba celý príbeh. Usmiala som sa.

,,Utekla som,"

,,Pred kým?"

,,Pred láskou,"

,,Čo?"

,,Zaľúbila som sa tam,ale do nesprávnej osoby,"

,,Vedel to?"

,,V zápale hnevu som mu to povedala so mobilu,"

,,Prečo si nepočkala na jeho reakciu?"

,,Mala som chlapca,"

,,Si robíš srandu? Ľúbiš jedného a chodíš s druhým? Páni dievča, ty si mrcha!"povedala s úžasom akoby tomu neverila a ja som sa nad jej reakciou zasmiala.

***

,,Tak ako bolo?"spýtala sa ma mama,keď som došla na obed z postele.

,,Super,"odpovedala som stále ospalo.

Poppy WalkerDove le storie prendono vita. Scoprilo ora