Bölüm 7:

1.5K 53 4
                                    

Bu bölümde karakterleri daha fazla betimledim. Umarım beğenirsiniz ! Lütfen yorum yapın :)

Bölüm 7:

Her zamankinden daha huzurluydum. Sanki güzel bir rüyanın ortasındaymışım gibi uyanmaya direniyordum. Ama artık çok geçti. Dash'in yastığını yüzüme bastırdım ve ferah kokusunu içime çektim. Yataktan yavaşça çıktım. Dash gece rahat uyumam için bana t-shirt lerinden birini vermişti. Bu siyah bol t-shirtle ömür boyu yaşayabilirdim. Başım sızlamaya başlamasaydı, hala bir rüyada olduğumu düşünebilirdim. Yatağa oturdum ve parmaklarımı nazikçe başımda gezdirdim. Kapıdan küçük bir gıcırdama sesi geldi. Pişmanlıkla parmaklarımı başımdan çektim. Onun üzülmesini hiç ama hiç istemiyordum. Ela gözlerini yere devirmişti. Onları benden saklıyordu. Üzerinde siyah kot pantalon ve bol kesimli V yaka kazak vardı. Küçük adımlarla bana yaklaştı ve yanıma oturdu. Hala gözlerime bakmıyordu. Sonunda konuşmaya başladı.

"Canın çok acıyor mu ?" Elleri çarşafı sertçe sıkıyordu. Bunu farkedince elini kavradım.

"Hayır."

"Zarar görmene neden olan bir pislik olduğum için özür dilerim." Bu söylediği benim kahkaha atmamı sağlamıştı.

"Neden gülüyorsun ?" Sesi endişeliydi. Elimi elinden çektim ve kahverengi saçlarına götürdüm.

"Sakin ol. Delirmedim. Yani henüz. Sadece benden özür dilemen beni şaşırttı." Bunu alaycı bir ifadeyle söylemiştim.

Benim kahkahalarıma o da katıldı. Daha sonra gözlerimin içine seksi bir bakış attı. Ne düşündüğünü çok merak etmiştim. Ve sormadan da edemedim.

"Ne düşünüyorsun ?"

"Hiçbir şey."

"Hadi... Söyle."

"Hayır."

Reddedilmek hoşuma gitmemişti. Yataktan hızla kalktım ve kapıya doğru yöneldim. Ama o beni kolumdan tuttu ve yatağa yatırdı. Kaçmaya çalışırken kollarımı iki yana açarak sabitledi. Daha sonra üzerime çıktı ve bana pis pis sırıtmaya başladı.

"Aslında istesem senden kurtulabilirim. Sadece bugün formumda değilim ve deli gibi açım." deyince büyük bir kahkaha attı.

"Öyle mi ? Ama bence buradan kaçmak bile istemiyorsun." Bunu derken bana iyice yaklaşmıştı. Tam beni öpeceğini sanmıştım ki öpmedi.

"Senin benim t-shirtümün içinde ne kadar seksi göründüğünü düşünüyordum." dedi ve beni gülümseyerek öptü. Öpüşürken kollarımı yavaşça serbest bıraktı ve üzerimden kalktı. Birkaç dakika sonra geri çekildi ve bana dudaklarını yavaşça kıvırarak bana masum bir şekilde güldü.

"Ve açlık konusuna gelirsek, sana küçük bir sürprizim var." dedi ve beni kucağına aldı. Dikkatli ve hızlı adımlarla onun tatlı mutfağına doğru gitmeye başladık. Beni yavaşça yere indirdi. Masayı görünce ağzım açık kaldı. Çok güzeldi. Son birkaç gündür Dash dışında başka birşey düşünemiyordum. Ama üzülerek söyleyebilirdim ki şuanda tek düşünebildiğim masadaki yemeklerdi.

****

Ben giyinirken o da yatağa oturmuş beni izliyordu. Ve aralarda pislik gibi sırıtsada bana inat somurtmaya devam ediyordu.

"Gitmeni istemiyorum." sesi boğuk ve ağlamaklı çıkıyordu.

"Bende ama gitmek zorundayım. Bana somurtmayı kes."

"O zaman gitme."

"Akşam üniversite grubumun partisi var benimle gelmek ister misin ?" Konuyu değiştirmeye çalıyşıyordum.

KABUL ET : Seviyorsun !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin