Capitolul 1

3.7K 168 12
                                    

Mâine voi fi, ce am ales azi, să fiu!

Din perspectiva Isabellei Parker

În spatele fiecărei alegeri importante stă ceva sau cineva, dar nu și în cazul meu, după cortina alegerii mele, exista trecutul, unul foarte tumultos, dar nu din pricina mea, ci din a celor care au avut grijă să ne încurce calea vieții. Se spune că destinul nu este determinat de șanse, ci de alegeri. E confuz, totuși, ca viața ta să depindă de alegerile făcute și nu de șanse. De fapt, ce s-ar alege de o șansă, dacă nu profiți de ea.

- Te rog, mi-a luat-o pe Sabrina, e nepoata ta!

- Serios, Isabella, nu am fi apelat la tine dacă nu am fi fost disperați, încercă Howard să ma convingă.

Howard Williams, soțul nelegal al surori mele, Tiffany. El era un tip potrivit ca înălțime, blond cu ochii verzi, fusese model o perioadă, asta până când a făcut alegerea greșită de a-și da seama că soră mea a pus ochii pe el. Tiffany era o femeie sigură pe ea la cei doar 23 de ani ai ei, înaltă, blondă şi cu ochii albaştri, singura din familie, a cărui ochi aveau această culoare. Reveni la silueta inițială destul de repede, talia ei de viespe era vizibilă după doar 5 luni de când a născut-o pe micuța Sabrina.

- Ești sora mea, trebuie să intri în jocul acesta! Aș face-o eu, dar știi prea bine că nu pot.

- Te rog, cumnățico!

- Lasă-mă cu figurile, nu ține! am ridicat eu tonul.

- Bine, ridică el mâinile în semn de pace.

- Suntem disperați, Isa și doar așa o putem recupera pe Sabrina, în plus Beverly a fost de acord.

M-am ridicat furioasă de pe canapeaua albă cu motive florale din apartamentul nostru cu două camere, închiriat cu ajutorul unchiului Arthur.

- Te rugăm ! accentuă Howard.

- Ați tăcut? O fac, amândoi au început să se bucure ca două animăluțe de companie, dar azi vă luați tălpășița din casa asta! Ne-am înțeles?

- Mulțumim! sări Tiffany să mă îmbrățișeze. Ești cea mai bună soră din lumea asta!

- Nu cerșesc complimente, așa că scutește-mă! Fac asta pentru Sabrina, m-am dezlipit eu din îmbrățișare, care sigur nu merită niște părinți ca voi. În plus, nu vreau ca Liam și Joshua să vă aibă prin preajmă, sunteți un exemplu prost pentru ei.

Tiffany, era sora mea, cu 4 ani mai mare, dar și ce mai mare jigodie care exista pe planeta aceasta. La doar 16 ani a plecat de acasă, având relații cu diferiți oameni înstăriți, iar acum trei ani când bunica noastră a murit, a dat birt cu fugiți în loc să aibă grijă de noi, pentru că ea ar fi fost tutorele legal, fiind majoră. Din cauza ei, pentru a-i plăti școala, bunica a ipotecat casă și noi nu am reușit să plătim banca, iar Tiffany nu a fost de găsit, așa că am rămas în stradă. Dar norocul a fost de partea noastră, iar fratele bunicii, Arthur Green ne-a luat în casa lui, însă soția lui nu prea a fost de acord să locuim acolo, așa că ne-a închiriat un apartament cu două camere. Howard a aflat dintr-o întâmplare că ea are frați și chiar trei. Pentru că noi pentru ea nici nu existam până acum, doar când are nevoie de noi.

Mi-am promis că nu mai fac nimic să o ajut pe soră mea, dar se pare că legătura de sânge era mai puternică decât voința mea de a spune nu răspicat. Însă nu aveam de gând să o recunosc în fața ei.

Alegeri greşiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum