„Nu există bărbatul perfect, dar el e perfect pentru mine"
Surpriza lui Richard era de a face o plimbare cu iahtul, care a fost una de vis, am stat îmbrățișați, înfășurați într-o pătură, fiecare cu un pahar cu vin, urmărind ritmul apei, lăsându-ne purtați de valuri.
- Pot să întreb ceva?
- Sigur, îmi zise el cu o căldură în voce.
- Ce îți place la mine?
Îmi zâmbi și sorbi din paharul cu vin, ochii îi sclipeau.
- Știi ce m-a atras la tine?
- Nu, de aceea te și întreb..
- Încăpățânarea ta, tupeul și felul tău de a lupta pentru lucrurile pe care ți le dorești. Ambiția ta..faptul că nu te lăsai la mine, iar asta m-a făcut să mă apropii și mai tare.
- Deci personalitatea mea?
- Cam așa, cred că asta ar trebui să fie principala atracție, corpurile se atras oricum. Te plac Isabella, pentru că ești vulcanică, inteligentă și extrem de frumoasă. Și ești a mea! îmi plasă el un sărut pe buze.
- Am zis eu că sunt a ta?
- Nu ești?
- Nu sunt proprietatea privată a niciunei persoane, am zis eu hotărâtă.
Deși cred că în clipa aceasta aparțineam doamnei Beverly, eram o sclavă plătită.
- Auch! Bine punctat..nu ești o proprietate, ci o femeie, un suflet superb. Iar sentimentele tale sunt îndreptate spre mine, adică îmi aparțin, asta te face iubita mea, femeia mea, în sensul cel mai bun al apartenenței.
- Trebuia să găsești o explicație, nu-i așa?
- Nu sunt eu, dacă nu o fac. Pot să te întreb și eu ceva?
- Sigur, am sorbit eu din pahar.
- De ce vrei să ținem secretă relația noastră? Ai vreun iubit ascuns, care nu vrei să știe asta?
- Hm, deja sunt două întrebări. La care vrei să-ți răspund?
- Joci murdar, Isa.
- Joc corect..
- Ok. Vrei să ținem secretă relația pentru că ai vreun iubit ascuns?
- Nu.
- Atunci de ce?
- Asta deja e a doua întrebare..nu ți-ai cerut voie pentru mai multe, iar eu vreau să-ți răspund doar la una.
- Cât de încăpățânată poți să fii!
- Pentru asta mă placi, nu-i așa?
Mă sărută ușor pe buze, apoi se jucă cu ele. Îl adoram.
- Nu vreau să țin relația secretă, deja Liam știe, am spus eu după câteva minute în care am stat doar îmbrățișați. Doar că la serviciu e mai greu, nu vreau să fie o simplă joacă și să ne creăm probleme.
- Eu sunt sincer cu tine, Isabella. Și nu obișnuiesc să mă joc cu angajatele. Nu am mai avut o iubită de mai bine de un an de zile, iar asta cred că spune multe.
- Nu am încredere în bărbați, după ce am spus asta, am simțit că aceste cuvinte sunt rostite pe buzele valurilor.
- De ce? S-a întâmplat ceva..ai avut o dezamăgire în dragoste?
Simțeam nevoia să-i povestesc, dar ceva nu mă lăsa să o fac. Îl simțeam sincer și eram în siguranță în preajma lui, dar dacă greșeam?
CITEȘTI
Alegeri greşite
RomanceIsabella Parker, o fată curajoasă si puternică, a păşit greşit şi a ajuns în mijlocul celui mai murdar joc: cel al banilor. Alegerile făcute de ea au dus-o pe un drum inadecvat şi nu e cale de întoarcere. Ea încă încearcă să găsească acea cale de sc...