Capitolul 16

1.3K 111 7
                                    

Întotdeauna fă ceea ce ți-e frică să faci

Trecuse o lună şi jumătate, iarna se apropia cu paşi repezi, deşi era doar jumătatea lui octombrie, stresul din firmă se simțea. Toți erau preocupați de noua colecție, care urma să fie gata pe începutul lunii noiembrie. Iar la finalul lunii, poate chiar decembrie să fie lansată pe piață.

Eu eram presată de doamna Beverly să fur colecția când va fi gata pentru a reuşi ea să o scoată pe piață înainte de Thompson şi Davis. Îi trădasem deja, spunâdu-i doamnei Beverly tot ceea se vorbise la petrecere şi în firmă de-a lungul acestei lunii şi jumătate.

Trebuia să fac asta, până la urmă pentru asta am fost plătită să ajut la falimentarea firmei Thompson&Davis, însă nu ştiu de ce mă implicam atât e tare în ajutarea ei, poate pentru a-i convinge să aibă încredere în mine şi să nu dau nimic de bănuit.

Dar dacă se ca afla că eu i-am trădat şi că eu voi da noua colecție firmei concurente? Voi primi doar ură şi dispreț în schimb. Acesta era prețul, pe care eram nevoită să-l plătesc!

Relația mea cu domnul Thompson era una strict profesională, nici nu mai pomenise de sărut, dar eu nu îmi luasem gândul de la el nici acum. Era singurul care îmi rămase pe buze ca o amprentă.

În schimb situația cu domnul Chase era diferită.

În urmă cu o lună şi jumătate.

Nu îmi venea să cred că a fost în stare să nu recunoască că el m-a sărutat. Şi în plus fusese cel mai pasional sărut din viața mea. Cum a putut să fie atât de indiferent?

M-am lovit de Eloise, pe care nu o văzusem în calea mea, preocupată fiind de gândurile mele.

- Scuze, am fost cu gândul în altă parte, nici nu te-am observat.

- E ok. Eşti bine?

Ah. Ce n-aş fi dat să spun nu, nu sunt şi să pot să-i dezvălui tot ce s-a întâmplat. Însă nu era că nu aveam încredere în Eloise, doar că eu nu aveam curaj să spun ceva, făcusem o greşeală, mă sărutasem cu doi din cei trei patroni. Era o mega greşeală!

- Da. Încerc să fac lucrurile cum trebuie.

- Domnul Chase te-a căutat, mi-a zis să mergi la el în birou când te întâlnesc.

- E vreo problemă?

- Nu mi-a comunicat.

Ori eşti tâmpită, Isabella, ori te prefaci! Mai întrebi şi dacă e vreo problemă.

- Mulțumesc, Eloise!

- Pentru puțin. Să-mi aduci şi rapoartele care s-au trimis de la laborator, are nevoie şi domnul Ryan de ele.

- Dacă vrei i le duc eu.

- E ok, trebuie să mă uit eu întâi peste ele, se bâlbâi ea.

Era ceva ciudat, între ea şi domnul Ryan, adică mai mult ca ea. Se comporta straniu când venea vorba despre el.

- Bine, m-am grăbit eu spre biroul domnului Chase.

Am tras adânc aer în piept şi am bătut la uşă. Ne sărutasem, probabil voia să vorbim despre asta. Sigur nu v-a ascunde că s-a întâmplat.

- Bună ziua, domnule. Pot să intru?

- Intră Isabella. Ia loc, zise el aşezând nişte dosare pe raft.

Alegeri greşiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum