O singură alegere îți poate schimba trecutul
Am ajuns la firma Thompson&Davis, tipa de la recepție m-a trimis până la etajul şapte al clădirii, unde se desfăşura activitatea firmei. O altă domnişoară, mi-a spus să aştept, aşezată pe un scaun, de pe coridorul dreptunghiular, unde am stat aproape 15 minute. Deja nu mai aveam răbdare, emoțiile deja îmi trădau starea de dispoziție.
- Domnul Davis, vă poate primi acum domnişoară Parker, mă conduse secretara de la intrare până într-un coridor mic, unde era trei uşi, una pe mijloc şi două lateral, față în față.
Am intrat pe uşa din mijloc, care era de fapt în față. Am tras fusta, galbenă strâmtă pe corp, mai jos. Doamna Beverly avusese grijă de garderoba mea nu glumă. Aveam mai multe haine acum, decât înainte. Dar nu exact pe stilul meu, eram mai degrabă sexy şi office, nu invers. Purtam şi o cămăşă albă, un colier argintiu şi nişte pantofi stiletto înalți.
Am intrat în biroul domnului Davis, care era destul de încăpător, avea un birou din mahon cu picioare din metal, în colțul camerei, peretele din dreapta era format din sticlă, precum o singură, uriașă fereastră. Niște rafturi colorate erau așezate pe peretele cu ușa, pe care erau așezate sticluțele de parfum, care purtau marca Thompson&Davis. Două fotolii așezate față în față erau în fața biroului. Nu am reușit să studiez foarte mult încăperea, pentru că atenția mi-a fost captivată de tipul, înalt brunet, cu niște ochii negri, care îți dădeau fiori când te priveau. Am înghițit în sec, din reflex, pentru a-mi stăpâni emoțiile. Ce era atât de cald aici? Sau mi se părea?
- Bună dimineața, spune el pe un ton cald, sunt Chase Davis, a întins mâna spre mine.
- Bună dimineața, m-am bâlbâit eu. Isabella Parker, încântată!
Încă cum! Nu e ca și cum nu mai văzusem bărbați până acum, dar atât de frumoși și de prezentabili, doar în filme și reviste. Cu siguranță, nu în cercul meu de prieteni. Chase Davis, îmi repetam eu în mine, avea o piele măslinie și fină, atunci când i-am atins palma. Of! Presimt că-mi va fi tare greu în preajma lui.
- Ia loc, Isabella, îmi zâmbi el larg.
Ne-am așezat amândoi, față în față, pe ce cele două fotolii. I-am întins CV-ul, încercând să mă mențin pe poziție. Ce naiba aveam? Eu de obicei, nu mă lăsam intimidată în fața bărbaților, dimpotrivă, știam mereu să îi pun la punct. Dar Chase îmi făcu inima să bată accelerat, îmi simțeam stomacul ca un balon plin cu aer.
Aruncă o privire peste CV-ul meu, dar îmi păru că nu îi dăduse mare importanță.
- Ai mai lucrat undeva înainte?
- Nu, tocmai ce am terminat liceul și știam de programul dumneavoastră de a-i ajuta pe cei mai tineri, de aceea am optat pentru acest post.
- Da, măcar cu asta suntem renumiți..câți ani? 18?
- Nu, 19 am.
- Isabella, când poți să începi?
- Când doriți, am spus eu nedumerită, nu vă uitați peste CV? Adică mă angajați așa simplu?
- Da, crede-mă avem nevoie de o asistentă personală cât mai repede și sper să te descurci, chicoti el și se ridică de pe fotoliu, gest pe care l-am făcut și eu.
CITEȘTI
Alegeri greşite
RomanceIsabella Parker, o fată curajoasă si puternică, a păşit greşit şi a ajuns în mijlocul celui mai murdar joc: cel al banilor. Alegerile făcute de ea au dus-o pe un drum inadecvat şi nu e cale de întoarcere. Ea încă încearcă să găsească acea cale de sc...