Încrederea este cea mai bună dovadă a dragostei JJ
***
Din perspectiva Isabellei Parker
Am intrat cu paşi lenți în casa domnului Thompson, apoi am pornit spre firmă, mai aveam o groază de dosare, pe care trebuia să le ordonez.
Când am ajuns la birou, am rămas surprinsă că dosarele nu erau pe biroul meu, aşa cum le lăsasem, ci doar unul, cel pe care mi l-a cerut balaurul. Nu înțelegeam ce se întâmplă. Am dus dosarul pe biroul domnului Thompson şi am observat celelalte dosare aşezate frumos şi cronologic pe rafturile din birou.
Din perspectiva lui Richard Thompson
Eram surprins plăcut când am văzut că nu e nici ora 7 am şi deja aveam cafeaua şi ziarul aşezate pe masa din bucătărie.
- Bună dimineața, Joe.
- Bună dimineața, domnule Richard.
Am urcat în maşină, nu aveam nicio idee despre cum voi rezolva cu inspirația mea, aveam nevoie de idei noi pentru colecția de iarnă. Nu puteam să nu scot un nou parfum pe piață.
- Bună dimineața, îmi zâmbi Isabella, ironic, se vedea clar că nu mă suporta, însă ce noroc, nici eu.
Cu cât îi făceam viața mai insuportabilă, cu atât pleca mai repede. Ştiam că Chase are dreptate şi că voiam doar să mă răzbun. Însă nu ştiam dacă pot să am încredere în ea şi chiar nu aveam nevoie, era doar una din asistentele personale, care plecau şi veneau.
Am intra în biroul meu, iar atunci am văzut dosarul cu proiecțiile de anul trecut, care se presupunea că e în biroul lui Chase. În plus, rapoartele erau așezate cronologic pe rafturi. Nu se lăsa prea ușor, Isabella, dar din câte observam, nici Chase, o ajuta. Eram obișnuit cu faptele lui bune, mai ales pentru a ajuta angajați, în special femeile. Avea o slăbiciune pentru femei, nu că ar fi fost un Don Juan, doar că i se aprindeau foarte repede călcâiele după domnișoare, iar apoi flacăra se stingea ușor fără să aibă vreun contact cu respectiva. Însă știam că atunci când iubește, iubește din toată inima. Iar Gloria fusese iubirea vieții lui, iar acum e Erin.
- Neața, prietene! intră Chase în biroul meu.
- Neața..pari cam somnoros, ai dormit aici? Și i-am făcut semn cu privirea spre rafturi.
- Nu, zise el nevinovat.
- Și ce caută dosarul din biroul tău la mine?
- O fi în vizită? râse el.
- Haha, ai ajutat-o, Chase!
- Să spunem doar că i-am dat un impuls.
- Ce faci? am schimbat eu firul discuției.
- Merg la laborator, e nevoie să semnăm câte ceva și cum ție nu îți place să mergi, iar Ryan vine aproape la amiază, mă sacrific eu. Tu! Ar trebui să te apuci de schițe, Williams va fi cu un pas înaintea noastră.
- Hai pleacă, nu vreau să mă enervez!
- Bine, bine. Calm! Ai timp în weekendul acesta să începi, mi-a tras el din ochi.
- Sunt la părinții mei, Elena vine din Europa.
- Elena?
- Da. Chiar ea.
Din perspectiva Isabellei Parker
- Isabella, adu-mi te rog raportul anual al vânzărilor de anul trecut, trebuie să fie în arhivă.
CITEȘTI
Alegeri greşite
RomanceIsabella Parker, o fată curajoasă si puternică, a păşit greşit şi a ajuns în mijlocul celui mai murdar joc: cel al banilor. Alegerile făcute de ea au dus-o pe un drum inadecvat şi nu e cale de întoarcere. Ea încă încearcă să găsească acea cale de sc...