A iubi cu pasiune și a urî cu furie
Din perspectiva Isabellei Parker
- Ce casă frumoasă aveți doamnă Beverly! am exclamat eu când am păşit pragul reşedinței ei. Şoferul mă asteptase în fața blocului meu şi mă aduse tocmai aici.
- Mulțumesc! Te-a văzut cineva?
- Nu, cel puțin nu cred.
Casa avea un tavan înalt, încăperile de la parter, erau zugrăvite în alb, cel puțin cele pe care le-am observat, sufrageria mare şi sala unde se lua masa.
Canapelele erau luxoase, albe şi impunătoare. Totul era în aceeaşi nuanță de alb, şemineu mare era chiar în fața fotoliilor din stânga celor două canapele. Masa din sticlă susținea mândră o vază de cristal cu nişte trandafiri roşii, era singurul punct de culoare din încăpere. Perdelele şi draperiile lungi atingeau blând podeaua. Totul era ca într-un palat, nu că mai fusesem într-unul, însă nici într-o casă de genul nu mai călcasem, văzusem doar în filme. Candelabrul era format din cristale lungi, dar nu chicios şi nici încărcat. Totul era..extravagant, din punct de vedere financiar, dar elegant.
- Ia loc! mă rugă ea.
- Nu cred că e cazul, vă spun repede ce am de zis!
- Cum doreşti. Nu vrei o cafea sau să te servesc cu ceva?
- Nu, mulțumesc!
- Haide ia loc, nu putem comunica în picioare, în plus am şi eu să îți comunic câte ceva.
Ne-am aşezat amândouă pe una din cele două canapele. Am scos din geantă mostra, pe care o furasem de la balaur şi i-am înmânat-o.
- Aici e mostra!
- Perfect! Sunt mândră de tine..cred că îți voi da ceva bănuți în plus, zise ea hotărâtă.
- Aşteptați să termin!
- Stai! mă întrerupse ea. Am nevoie şi de desenele sau schițele lui Thompson. Deşi mi-e greu să recunosc, el e unul dintre cei mai buni designeri din Los Angeles, dar de asemenea e unul dintre cei 5 cei mai buni designeri din țară.
- Uau, nu aş fi crezut că un om atât de ...fără simțire, poate fi atât de important în afaceri, priveam eu în jur la tablourile și pozele care țineau încăperea în viață.
- Nici nu știi, de aceea am nevoie de ajutor pentru a-l doborî.
- Da, pentru asta există o problemă..
- Așează-te. Care e problema? Vrei mai mulți bani? Am rezolvat cu fratele tău, iar Sabrina e alături de familia ei.
- Nu e asta, doamnă Beverly, ci am fost concediată.
- Poftim? se albi la față, era absolut șocată!
- Da..
- Ai ciripit ceva? A aflat ceva?
- Calmați-vă, nu a aflat nimic, a fost doar o încăpățânare din partea domnului Thompson, am întârziat cu aducerea mostrei și a făcut anumite speculații. Iar de acolo a pornit cearta..nici eu nu m-am lăsat mai prejos.
- Fir-ar să fie de treabă! Am observat că ești vulcanică, dar trebuia să te abții. În plus știam că nu are voie să concedieze..
- Așa s-ar presupune, dar am încredere în domnul Chase că va rezolva situația, însă nici nu vreau să par disperată că vreau să mă întorc la firmă. Așa ar putea bănui ceva.
- Ești deșteptă, îmi place. Las totul în seama ta, dar am nevoie să rezolvi asta până la petrecerea aniversară, vreau să fii acolo, să afli ce se discută. Eu nu voi putea asculta.
CITEȘTI
Alegeri greşite
RomansaIsabella Parker, o fată curajoasă si puternică, a păşit greşit şi a ajuns în mijlocul celui mai murdar joc: cel al banilor. Alegerile făcute de ea au dus-o pe un drum inadecvat şi nu e cale de întoarcere. Ea încă încearcă să găsească acea cale de sc...