Capitolul 19

1.3K 133 6
                                    

Totul trece, aşa se spune..Dar nimic nu trece fără să lase urme

Eram nedumerită. Despre ce naiba vorbea?

- Domnule Thompson cu tot respectul, dar nu vă permit să mă jigniți! Am avut curajul să vă confesez lucruri personale, nu ca dumneavoastră să vă bateți joc. Nu înțeleg de ce aveți atitudinea aceasta!

- Înțelegi foarte bine, crezi că e la ordinea zilei ca un patron să fie cucerit de o angajată?

La ce se referea? Nu am făcut nimic ieşit din comun. Mi-a spus atunci că lucrurile nu sunt posibile şi nici nu am pomenit de sărut. Ce voia de la mine?

- Faceți nişte aluzii nepotrivite, domnule Thompson.

- Mă uimeşti, continui să faci pe nevinovata. De ce nu recunoşti?

- Ce să recunosc? Nu înțeleg!

El m-a prins furios de mână şi m-a tras spre el.

- Că tu şi Chase sunteți un cuplu chiar sub nasul când am spus răspicat că relațiile în firmă sunt interzise! ridică el tonul la mine.

- Poftim? Da-ți-mi drumul! În primul rând nu aveți niciun drept să vă implicați în viața mea personală. Iar în al doilea rând nu am de ce să vă dau explicații. Nu pot să cred că aveți impresia aceasta..acum înțeleg.

- Ce înțelegi?

- Credeți că eu am o relație cu domnul Chase şi între timp aş vrea să îmi fac de cap cu dumneavoastră? Ce credeți că sunt o femeie uşoară?

- Isabella! Te-am văzut cum flirtai sub ochii mei atât cu Chase  cât şi cu Chris.

- Sțiți ce cred eu?

- Ce?

- Că habar nu aveți ce înseamna a flirta cu cineva. Credeți că dacă cineva vă zâmbeşte din complezență vă vrea în patul ei? Când de fapt adevărul e că nu vă suportă, vă consideră un om fără scrupule..

- Asta crezi tu despre mine?

- Da. Asta credeam până azi, dar mi-am dat seama că ziua de azi a fost o glumă. M-aş mira ca o femeie vreodată să vă suporte! Ar fi una fără minte! Categoric! am trecut pe lângă el cu viteză, simțeam cum îmi curge sângele prin vene, eram atât de furioasă. Dar el mă prinse de mână şi mă aduse în brațele lui.

- Atunci de ce faci asta? îşi aşeză palma pe obrazul meu, susținându-l.

- Nu înțeleg ce fac! am strigat eu.

- Mă provoci, Isabella. Mă provoci! Cu fiecare gest, cu totul..

- Mă înțelegeți greşit, eu nu vreau să am nimic de-a face cu dumneavoastră. Vreau doar să păstrăm relația de patron şi angajat.

- Bine, îmi dădu drumul. Nici eu nu îmi doream altceva, voiam doar să nu te joci cu Chase, ar suferi dacă ar afla că ne-am sărutat.

Am rămas pe loc. Pomenise de sărut? Juca murdar, voia să mă amenințe? Ştiam că domnului Chase, care acum îmi era amic, nu ar fi încântat de acest lucru, mai ales că în acea seară el m-a sărutat primul.

- Ce ți-e frică că am să-i spun? mă întrebă el cu aroganță.

- Nu, pentru că el m-a sărutat primul în acea seară. Deci sunteți chit! am zis eu furioasă. Voiam să-l pun la punct.

Rămase fără cuvinte în fața mea. Era un nemernic! Un om fără scrupule!

- Aşa deci..Bine, Isabella, sper ca el să fi fost tot beat ca mine, că altfel nu cred că ar fi procedat la fel. Niciun bărbat întreg la minte nu te-ar fi sărutat!

Alegeri greşiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum