"De ce eu...?"
Atat am apucat sa spun inainte ca Hades sa imi tranteasca usa in fata.Foarte frumos din partea lui,adevarate maniere de zeu.Dar la ce ma puteam astepta?Sunt o sclava.Nu,nu sclava,viitoare luptatoare aparent.Trebuie sa fac sa ies cumva din acest loc mizerabil si intunecat.Dar cum?Ma plimb de colo-n colo prin camera ce abea acum observ cat e de mica.Nu are geamuri,nu are decat usa ce mi-a fost trantita in fata acum cateva minute.In camera e un singur pat,destul de micut dar care trebuie sa recunosc ca imi e mai mult decat suficient.Foarte mult timp am dormit pe jos,mai ales in pestera de dupa cascada,pana cand am reusit sa fur cateva lucruri din care ma mandresc cu faptul ca am reusit sa fac un pat destul de decent.Nu confortabil,dar decent.
Ma plimb degeaba prin camera,nu imi vine nicio idee.Ma asez pe marginea patului si ma uit prin camera.Abea acum observ cat sunt de neajutorata,acum cand sunt singura nu doar in vis ci si in realitate,acum cand imi dau seama ca in loc sa fug si sa ma ascund trebuie sa incerc sa traiesc o viata normala deoarece nu stiu daca maine voi muri sau nu.Defapt,nu stiu daca voi mai muri.Fiind un razboinic de-a lui Hades inseamna sa fiu intr-un mod partial nemuritoare.Totusi,am omorat un soldat de-al sau deci nu pot spune ca sunt chiar nemuritoare.Nu,zeii nu ofera nemurire oamenilor,firelor de praf.
Dar Hades a spus ca a aflat de la soldat cat de mult detest ca oamenii sa fie omorati.Stau si ma gandesc si insfarsit adevarul ma loveste.Fiind un sclav,cand mori esti trimis in fata celor trei judecatori pentru a-ti fi stabilita sentinta,dar daca mori ca si soldat nu poti decat sa traiesti o viata printre umbre,dupa moarte.Cu alte cuvinte daca devin soldatul iar apoi mor prin accident sau nu,devin o umbra iar umbrele tins sa fie sclave.Nu e o optiune.Chiar nu e.Dar din nou,cum fac sa scap?
Usa camerei se deschida iar de dupa ea vad intrand omul de de dinainte.In maini tine ceea ce par a fi haine.Cu siguranta nu sunt haine de sclav,hainele de sclav sunt haine lungi pana la genunchi,in nuante maro.Acestea erau rosii,iar cel mai probabil erau de la Hades.Cu ce drept imi ofera el,mie,haine?Nu vad niciunul.Acest gand ma dezgusta si ma enerveaza in acelasi timp,fapt ce ma face sa ma uit la mine si sa imi examinez hainele,dar nu par a fi in neregula.Din contra,arata destul de bine cu exceptia rupturii acolo unde am rana.Pentru mine sunt inca purtabile deci nu vad rostul unor haine noi si mai ales unele ce vin de la un zeu.In opinia mea,nu are decat sa le ia si sa se imbrace el cu ele.
Atentia mi se indreapta dinnou la sclavul care lasa hainele usor,pe pat.Da sa plece dar il prind de mana.Se intoarce la mine si nu vad nimic in ochii sai,nici speranta,nici...nu vad nbsolut nimic.Negru.Acest lucru este definitor pentru zilele de azi si mai ales pentru locul in care ne aflam.Ii zambesc "Multumesc."
Din nou acea sclipire.Speranta.Am vazut cum a inceput sa licareasca in ochii omului.Chiar daca nu o sa ma imbrac cu aceste haine macar omul sa stie ca ii multumesc pentru eforturi.Ii dau drumul la mana,se intoare si pleaca inchizand usor usa in urma sa.
Ma uit la hainele de pe pat.Le iau si le examinez.Da,tipic unui zeu.Decolteul sa fie caci restul nu intereseaza.Nu,multumesc,prefer hainele mele asa cum sunt ele,nu o rochie lunga,rosie,cu un decolteu exagerat dupa parerea mea.Nu,hainele mele sunt cele mai bune.Raman in ele asa cum sunt.Dar totusi...o baie nu mi-ar strica.Oare pot face una?Nu,sunt inchisa.Ideea cade.
Arunc hainele de pe pat,acestea ajungand pe jos si impodobind podeaua careia,dupa parerea mea, chiar ii lipsea putina culoare.Ma pun in pat si decid ca ar fi mai bine sa dorm putin,sa ma odihnesc.Adorm.
Nu visez nimic.Ciudat.Eu care credeam ca voi incepe sa visez.Sunt dinnou singura,eu si gandurile mele.Nicio cusca de data asta.Nimic.Negru.Nu imi dau seama nici macar de trecerea timpului,parca totul e inghetat.Da,inghetat.E frig.Inseamna ca visez,nu?Duc mana la taietura si observ ca nu ma doare nici macar putin.Da,e un vis.Ma uit in jurul meu si totul e negru.Daca totul e negru,atunci de unde vine frigul asta?Nu termin de gandit caci deodata ma simt trasa cu o viteza nemaipomenita spre ceea ce parea o lumina.Nu apuc decat sa imi protejez ochii impotriva luminii orbitoare.Ma trezesc aruncata in zapada.Zapada?Ciudat...oamenii nu au mai avut parte de o zapada decenta de sute de ani,doar atat cat isi doreau zeii iar ei nu isi prea doreau,mai deloc defapt.
CITEȘTI
Black
FantasyLumea e intunecata.Oamenii sunt intunecati.Totul e numai intuneric. Ce se intampla cand apare lumina,puritatea,albul?Se consuma in prea mult intuneric sau da nastere sperantei umanitatii spre o zi de maine mai buna,spre un viitor plin de lumina...