Kio mi-a spus ca unele lucruri trebuie sa le aflu si sa le dezleg singura,dar asta nu a insemnat ca nu mi-a dat o scurta lectie de istorie,daca o pot numi asa.mi-a spus despre cum Moirele i-au dat ordin sa ma protejeze,sa ma ajute sa imi dezvolt potentialul,talentul,dar in acelasi timp sa stranga o armata care sa fie candva sub comanda mea.Suna ciudat acum ca ma gandesc dinnou,dar mi-a aratat o tesatura ce a apartinut omului ce i-a sfidat pe zei pana in ziua in care a murit,omul despre care mi-a povestit bunica cand eram mica.Acel om avea firul vietii ceva mai inchis la culoare decat al meu,al sau era gri si stralucitor,pe cand al meu este albul pur.
Kio mi-a spus cum eu sunt,asa cum a numit acel om in ultimele sale clipe,un val ce s-a ridicat mai sus decat celelalte,sunt diferita si sunt menita sa aduc o schimbare lumii.Insa nu pot acest lucru de una singura,astfel incat Kio a adunat oamenii cei mai buni pentru a ma antrena,pentru a ma ajuta si oamenii cu dorinta si putere de lupta care sa faca parte din armata.
Mi-a spus cum a organizat rapirea mea in cele mai mici detalii,cum s-a prefacut una dintre slujitoarele lui Hades,cum a reusit sa iasa din palatul zeului,cum a facut o mapa despre cum se iese de acolo,despre cum i-a recrutat pe ceilalti generali si uimirea a facut ca ea sa fie una dintre ei.A spus ca nu ma va lasa la greu,nu din ordinul Moirelor ci pentru ca ii sunt simpatica,mai ales in scurtele neintelegeri dintre mine si un zeu.Mi-a povestit despre cum a resut sa ma aduca aici si mai ales,mi-a dat de grija sa nu intru in contactul cu alte cristale negre caci s-ar putea sa imi fie fatale.A spus ca nu stie exact consecintele dar ca mai bine as sta departe in caz de orice.
Se pare ca Illias si Ermin sunt unii dintre generali,ceea ce nu pot sa spun ca ma mira.Nu stiu de ce,dar nu o face.Kio mi-a spus sa ma antrenez cu ei,Illias invatandu-ma cum sa folosesc sabia data de Ursitoare,cum sa ma lupt si cateva strategii militare.Am aflat despre el ca este unul dintre putinii oameni care a scapat dintr-o incaierare cu un grup de zei si ca a fost unul dintre cei mai buni capitani pe care i-a avut Armata de Apus.
Pe de alta parte,Ermin ma invata cum sa imi controlez umbrele,cum sa le fac sa prinda forma si continut,cum sa ma ascund mai bine printre umbre si sa ma folosesc de ele pentru a ma teleporta,cu el invat tot ceea ce tine de taramul umbrelor.Nu am aflat multe despre el,doar ca este foarte bun prieten cu Illias care se pare ca l-a salvat din cateva situatii destul de incurcate din cate am inteles.Cand cei doi s-au intalnit cu Kio,erau intr-o taverna si erau pregatiti sa se lupte pentru doua domnisoare care trebuiau sa fie duse ca si sclave lui Apollo.Kio a fost cea care a remediat situatia,facandu-se invizibila si speriandu-i pe soldati astfel incat Illias si Ermin au avut parte de multumirile celor doua fete.Imi amintesc cum zambea Kio cand mi-a povestit si cum mi-a facut cu ochiul cand a spus cuvantul multumire.Abea acum imi dau seama ce a vrut sa zica si ma inrosesc puternic.
Cea care pot spune ca ma invata majoritatea strategiilor de lupta si foarte multe alte lucruri ce tin de cultura mea si ceea ce inseamna sa fiu o femeie este Kio.Ziua trecuta a incercat sa ma invete sa brodez,spunand ca desi sunt o razboinica,in primul rand sunt femeie si trebuie sa ma comport ca atare,astfel incat azi probabil voi avea parte de a doua lectie in ceea ce priveste tesaturile.
Kio mi-a spus ca azi il voi intalni si pe celalalt general si ca trebuie sa il astept langa nucul batran de langa infirmerie,asa ca iata-ma aici,asteptand.Ma pun in sezut,pe iarba,si imi lipesc spatele de trunchiul copacului,inchizand ochii.Ma intreb oare ce face Hades acum?Au trecut aproape doua saptamani de cand am ajuns aici si abea sase zile de cand mi-am inceput antrenamentul caci mi-a luat ceva sa ma vindec din cauza cristalului.Inca mai am mici probleme de respiratie uneori,dar le pot face fata suficient de bine.
Simt ca vine ceva spre mine si simt cum cevascutit imi zgarie usor obrazul,cateva firicele de sange facandu-si aparitia.tresar si imi deschid,brusc,ochii,ducand mana la mica zgarietura.Ceea ce a cauzat acest lucru este o sageata ce acum sta infipta in trunchiul copacului,langa capul meu.Trag sageata din trunchi,ma ridic in picioare si ma uit in jurul meu,incercand sa imi dau seama de unde a venit.
La cateva sute e metrii distanta vad apropiindu-se cu pasi siguri,un arcas.Nu era foarte scund,dar nici o inaltime medie nu pot spune ca avea,era undeva intre.Il vad cum isi pregateste a doua sageata,tintind spre mine.Astept uitandu-ma le el si vad cum sageata vine spre mine.Imi folosesc umbrele si o opresc la timp,mai avand cativa centimetrii si putandu-mi strapunge abdomenul.
Arcasul se apropie de mine,intinde mana dreapta si se prezinta.
"Numele meu este Aidan si sunt conducatorul arcasilor." imi spune acesta.
Imi intind si eu mana spre a lui,strangand-o si prezentandu-ma.
"Numele meu este Angela,dar imi poti spune Asha." spun afisand un zambet in momentul in care pronunt numele dat de Hades.
"Asha?E un nume frumos si unic." imi spune acesta.
Zambesc si ii multumesc.
Acesta se aseaza langa trunchiul copacului si imi face semn sa stau langa el.Ma asez langa el,pastrand o oarecare distanta si il vad cum de la spate,trage o sageata,mi-o pune in fata,iar apoi plaseaza arcul peste aceasta.
"E simplu.Eu sunt cel care te va invata sa manuiesti arcul cu sageti si sa supravietuiesti fara puterile tare." imi spune pe un ton calm si serios.
Nu spun nimic,ci doar ma uit la arc si la sageata.
"De ce doar o sageata?" intreb eu curioasa.
"Deoarece testul tau este sa ma nimeresti cu acea singura sageata,in timp ce esti legata la ochi." imi spune calm.
"E imposibil." spun eu oarecum incepand sa rad.
"Este posibil si o vei face,dar mai stai putin,lumina trebuie sa fie perfecta." imi spune din nou,calm.
Il vad cum isi duce mainile dupa cap si inchide ochii,asteptand.De la atata asteptare,pot spune ca mi s-a facut somn.Ma ridica si merg sa ma rezem de un alt copac,apropiat acestuia de care este proptit Aidan,ma fac comoda si nestiind,adorm,alunecand intr-un alt vis,intr-o alta lume.
CITEȘTI
Black
FantasyLumea e intunecata.Oamenii sunt intunecati.Totul e numai intuneric. Ce se intampla cand apare lumina,puritatea,albul?Se consuma in prea mult intuneric sau da nastere sperantei umanitatii spre o zi de maine mai buna,spre un viitor plin de lumina...