A trecut o saptamana de cand m-am putut ridica din pat din cauza durerii mult prea mari provocata de cristal si doar 4 zile de cand mi-am inceput slujba de umbra de-a lui Hades si pot spune ca mi-a ajuns,ca sunt satula pana-n gat de el.Daca mai aud inca o data ca trebuie sa ma duc sa asigur drumurile pentru el,o sa mor.Trebuie sa am mereu grija ca oamenii sa nu se apropie de el iar daca o fac sa le tai gatul.Evident ca nu o fac,mereu am grija sa nu intervina nimeni in plimbarea jigodiei de zeu care tot ce face e sa se plimbe calare si sa se asigure ca nimeni nu provoaca dezastru.Cu alte cuvinte,fratele mai mare,Zeus,l-a pedepsit pe acesta pentru incercarea,nu prea subtila dupa parerea mea,de a incerca sa fure unul dintre fulgerele sale.Tot respectul pentru Zeus doar ca exista o mica-mare problema,eu fiind un soldat-umbra de-al sau.
Nu imi place,dar totusi daca stau sa ma gandesc o duc mai bine decat daca m-ar fi lasat sa plec cu Zeus.Nu consider ca ar trebuii sa ii multumesc dar banuiesc ca Hades asta asteapta.Ei bine,nu va vedea acest lucru intamplandu-se.
Nu vreau sa fiu rea,dar teoretic nu intra in treaba mea sa ii aduc apa sau mancare.Nu,trebuie doar sa merg peste tot pe unde merge el si da,chiar si la baie.Asta e cel mai ingrozitor.De fiecare data cand se inbaiaza,ma intorc cu spatele la el iar el imi spune sa fiu cu ochii in patru.Pentru ce?Nu te ataca nimeni in propria baie care e aflata la mii de kilometrii sub pamant.Doar nu crede ca cineva va veni specific sa il asasineze cat isi inmoaie fundul aurit de zeu mizerabil.
Dar totusi,iata-ma acum,stand cu spatele la el cat timp se bucura de o baie calda.Bineinteles,stau ascunsa printre umbre dar tot imi e incooda situatia.Mi-a spus ca ma voi obisnuii dar nu vad nimic cu ce sa ma obijnuiesc.Eventual cu caldura.E prea cald inauntru sau mi se pare mie?Aud un zgomot.
Doar nu e posibil ca nenorocitul sa fi avut dreptate si asasinii chiar sa vrea sa patrunda intr-o baie.Adica,fara suparare,dar nimeni nu intra aici decat daca e sub comanda lui.Locul asta e atat de bine pazait incat ma simt de parca visul in care sunt inchisa in cusca de aur se adevereste incetul cu incetul.
Zgomotul se aude din ce in ce mai tare.Trag cu ochiul la Hades si il vad bucurandu-se de baia lui fara sa aiba nicio treaba.Vad o umbra si dintr-o data o silueta.Actionez repede,scot sabia ce mi-a fost data de Hades si parez atacul ce este indreptat spre gatul zeului.Atacatorul revine printre umbre dar si eu pot juca acest joc.Il urmaresc pana cand acesta lanseaza un atac asupra mea.Parez lovitura si arunc cateva ace otravite spre el,dar doar unul il tinteste in brat.
Renunt la urmarire cand aud vocea lui Hades,strigandu-ma.Nemernicul,l-as fi prins daca nu m-ar fi strigat dar trebuie sa fiu o umbra-soldat cuminte si ascultatoare si ma intorc.Injur printre dinti cand ma intorc in baie.Hades este iesit din apa,cu un prosop negru in jurul taliei.Daca nu as fi avut gluga cred ca s-ar fi vazut cat de tare m-am inrosit dar trebuie sa recunosc ca are un corp chiar frumos,muschii abdomenului fiind foarte pronuntati.Trebuie sa ma concentrez.
"Ce s-a intamplat?Unde ai plecat?"
"Un atacator..."spun uitandu-ma in alta parte.
"Ti-am spus ca asasinii vin si in baie dar nu ai vrut sa ma crezi.Tipic pentru voi,muritorii."isi da ochii peste cap si trece pe langa mine facand un semn cu mana si aparandu-i hainele pe el.
Slava Domnului!Insfarsit putina decenta!
Merg dupa el si imi face semn sa raman pe loc.Se intoarce spre mine si ma studiaza din cap pana-n picioare de parca ar fi ingrijorat.Nu cred in astfel de lucruri,zeii nu pot fi ingrijorati,mai ales pentru muritori.
Se intoarce cu spatele si incepe sa rada.
"Acum ce mai e?" il intrebtaios.
Cred ca sunt singura care vorbeste asa cu el dar si cand vorbesc,cristalul are grija sa ma faca sa regret deoarece porneste o durere extrem de mare in pieptul meu.Cred ca e felul lui de a ma pedepsii.Cad in genunchi,sprijinindu-ma intr-o mana iar cu cealalta apasandu-mi locul in care este cristalul pentru a mai ameliora durerea produsa.
CITEȘTI
Black
FantasyLumea e intunecata.Oamenii sunt intunecati.Totul e numai intuneric. Ce se intampla cand apare lumina,puritatea,albul?Se consuma in prea mult intuneric sau da nastere sperantei umanitatii spre o zi de maine mai buna,spre un viitor plin de lumina...