Ajung inapoi in Infern,respirand usurata in momentul in care pasesc dupa usa imensa,in sala tronului.Respir de cateva ori,punandu-mi mana dreapta in dreptul inimii pentru a-i incetini bataile si ma las usor in jos de-a lungul usii pana cand ajung sa stau pe podeaua rece din marmura,inchizand ochii pentru cateva minute si relaxandu-ma.
Imi deschid ochii in acelas timp in care imi las mana sa cada pe langa corp si incep sa studiez imensa sala in care tronul lui Hades sta mandru in capatul a o gramada de scari,langa acesta stand un tron mai mic,la fel de impunator ca si al lui.
Uneori il surprind pe Hades cum sta ganditor si priveste in gol,oarecum trist spre tronul de langa al lui,uneori inchizand ochii si oftand,probabil unele amintiri fiind mult prea dureroase pentru a le suporta.Tin minte cum Asclepios mi-a spus candva ca Hades s-ar gandi la o fiind draga ce a disparut cu mult timp in urma insa niciodata nu mi-a spus intreaga poveste,spunand ca nu e treaba lui sa intervina in caile destinului,lucru absurd avand in vedere lipsa Moirelor.
Ma ridic de pe podea si urmandu-mi instinctul de ultim moment incep sa pasesc spre tronul lui Hades,incepand sa urc scarile cu grija,una cate una,cu fiecare pas pe care il fac simtindu-mi inima din ce in ce mai grea ca si cum o gaura mi s-ar forma in piept si nu m-ar lasa sa mai respir.
Imi duc mana in dreptul pieptului si imi trag rasuflarea cand deodata aud o voce groasa,ragusita,in spatele meu.Ma intorc grijulie si il vad pe Thanatos stand in fata primei trepte.
"Nu te sfatuiesc sa urci acolo tanara domnisoara,inca nu a venit timpul sa pleci de printre noi."imi spune acesta sumbru,in acelas timp zambind prieteneste
Ma intorc si mai privesc o singura data tronurile dupa care cobor pentru a-mi intampina bunul prieten ce pana acum a fost mai mereu ocupat cu mortile umanozilor pe care trebuie sa le duca la capat fie ca vrea sau nu.
"Ma bucur sa te revad Thanatos."ii raspund zambindu-i si dand sa il imbratisez insa amintindu-mi ca orice contact cu acesta imi poate aduce moartea
"Cum ti-a fost viata de cand nu ne-am mai vazut,Asharistya?"imi spune acesta zambind
Singura persoana ce imi pronunta numele in intregime si care sa imi fie prieten,nu doar sa ma certe si cicaleasca toata ziua precum minunatul Hades care doar asta stie datorita faptului ca imi petrec mai toata ziua in biblioteca privata.
"Destul de interesanta,trebuie sa recunosc acest lucru."ma uit la el facandu-i semn cu mana spre usa ce duce spre drumul catre gradina din spatele palatului"Ai vrea sa ma insotesti la o plimbare?"il intreb politicos
Acesta imi accepta oferta si incepem sa ne deplasam cu pasi inceti spre gradina gigantica amplasata in spatele palatului lui Hades.Drumul e destul de linistit pana cand trecem de usa din sala tronului cand Thanatos sparge gheata si ma scoate din gandurile ce ma poarta la cele intamplate recent in decursul acestei seri.
"Esti surprinzator de tacuta de data asta.Ma asteptam sa te aud din nou plangandu-te referitor la comportamentul lui Hades."
"Adevarul e ca o sa fac si asta desi de aceasta data nu mai am atat de multe lucruri de spus."
"Cum asa?"ma intreaba acesta sceptic si surprins in acelas timp
"Ei bine viata la palat nu mai este atat de distractiva ca sa spun asa de cand a inceput sa fie mai atent cu mine in unele momente."ii spun dandu-mi ochii peste cap
"Hades?!Atent cu o alta persoana?!Am trait suficiente milenii sa o aud si pe asta!"spune Thanatos incepand sa rada de parca ar fi inebunit
"Ei bine,chiar in acesta seara l-am rugat sa ma aduca inapoi acasa si surprinzator sau nu,nu m-a mai impins printr-un portal astfel incat sa ajung si sa ma lovesc de podeaua din sala tronului alarmand garzile."ii spun oarecum serioasa
CITEȘTI
Black
FantasyLumea e intunecata.Oamenii sunt intunecati.Totul e numai intuneric. Ce se intampla cand apare lumina,puritatea,albul?Se consuma in prea mult intuneric sau da nastere sperantei umanitatii spre o zi de maine mai buna,spre un viitor plin de lumina...