Timpul trece foarte repede si dintr-o data ma aflu in locul de unde am plecat.In aceeasi camera neagra,ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Ma dau jos din pat si observ ca sunt imbracata cu vechile mele haine,de data aceasta ceva mai murdare si mai rupte.Imi placeau hainele astea,acum trebuie sa fac rost de altele.
Ma uit in jurul meu si nu vad nimic.Oare totul a fost un vis?Nu...nu a fost.Simt asta.
Ma uit dupa fata care ma ajutase si nu o vad nicaieri.Poate nu a plecat odata cu mine,poate a fost trimisa in alta parte,in alt scop.
Ma ridic din pat si simt o diferenta.Nu ma mai doare rana,ma simt mai usoara si mai puternica.Ma uit la mainile mele,le studiez si vad o mica mica umbra cum se joaca imprejurul degetelor mele,precum o mica flacara neagra.Zambesc jucaus la ideea ca ma pot juca cu umbrele.Imi vin in cap tot felul de idei,de forme ce le-as putea crea cu ajutorul lor.
Ma gandesc la un balon si incerc sa reproduc cu ajutorul umbrelor.Nu e foarte greu,desi trebuie sa ma concentrez foarte mult,dar reusesc sa il fac.Mereu mi-am dorit un balon.Zambesc naiv si trist,nimeni nu mi-a dat niciodata un balon.
Aud usa de la camera cum se deschide si facand un semn cu mana spulber balonul ce il facusem.Pacat...imi placea,vroiam sa il tin mai mult.Pe usa intra fata ce ma ajutase,slujnica Moirelor.Ma uit la ea cu un semn de intrebare iar ea isi duce un deget in dreptul gurii si imi fae semn sa tac,sa ma prefac ca nu stiu nimic despre cine este.
Imi lasa pe pat haine noi,negre.Probabil insfarsit niste haine mai decente.Se intoarce inapoi sa inchisa usa iar apoi se intoarce spre mine,soptindu-mi "Nu te teme,Ursitoarele m-au incredintat tie,de acum sunt ajutorul tau.Hades planuieste sa te numeasca soldat de-al sau si ti-a trimis noua uniforma.Nu am mai vazut genul acesta de uniforma,probabil vei avea un alt statut nu cel de soldat.Orice ar fi,stai linistita,ne descurcam impreuna."
Ma uit la ea putin incurcata si imi face semn catre o usa ce nu existase pana atunci.
"Daca vrei sa mergi sa faci o baie,intri pe acea usa."Imi spune inainte sa se indrepte spre usa.
Ma uit dupa ea si vad ca in momentul in care sa puna mana pe clanta se intoarce spre mine si imi zambeste."
"Numele meu este Kiople,dar imi poti spune Kio.Sa nu uiti ca nu pot sa vorbesc deci te rog sa pastrezi cat de cat distanta,sa nu ma intrebi nimic,Moirele mi-au dat de grija sa iti aduc la cunostinta ca Hades e posibil sa iti puna un alt nume la ceremonia de numire,dar sunt sigura ca te vei descurca perfect.Ne bazam pe tine."
"Ne bazam?"o intreb eu inainte sa iasa pe usa.
"Noi,toata lumea.Voi veni sa te anunt in legatura cu ceremonia." imi spune inainte sa iasa pe usa.
Ma uit pret de cateva secunde la usa inchisa iar apoi imi indrept atentia spre usa ce duce spre baie.Ma indrept spre ea,o deschid si pasesc pe gresia neagra ce predomina in baie.Nu pot spune ca e cine stie ce,nu imi puteam dori mai mult avand in vedere ca sunt un simplu soldat sau...voi fi cel putin.Ma gandesc la ceea ce mi-a spus Kio si chiar daca nu voi fi soldat,ceva voi fi si imi va displacea,pot pune pariu pe asta.
Ma uit la locul in care trebuie sa fac baie.E ca un fel de mic izvor cu apa termala.O baie calda este exact lucrul de care aveam nevoie in momentul asta.Apa din pestera in care stateam era mai mereu rece dar acum ca stau sa ma gandesc a fost numai buna cand vine vorba de intarirea rezistentei corpului.Desigur,asta dupa multe raceli.
Ma dezbrac si ma arunc,nu chiar la propriu,in ceea ce este un mic bazin cu apa termala.Stau in jur de 30 de minute,timp destul cat sa ma relaxez si sa ma fac prezentabila pentru ceremonie.Nu e ca as vrea sa arat prezentabil dar asa cum a zis Kio,unii conteaza pe mine,nu stiu de unde pana unde dar am incredere in ea.Daca e un joc de-al zeilor,un joc de-al Moirelor atunci inseamna ca sunt un pion valoros,poate chiar pionul principal daca s-au riscat pe ele insele pentru a ma salva din ghiarele lui Hades.Da,sunt un pion si voi fi folosita pana la final,finalul meu cel mai probabil.
CITEȘTI
Black
FantasyLumea e intunecata.Oamenii sunt intunecati.Totul e numai intuneric. Ce se intampla cand apare lumina,puritatea,albul?Se consuma in prea mult intuneric sau da nastere sperantei umanitatii spre o zi de maine mai buna,spre un viitor plin de lumina...