Mörkret runt mig börja försvinna jag ser lite ljus..... Jag öppna långsamt ögonen och möttes av hudvärk.... Vad har hänt...... Mina ögon börja fokusera lite..... VARFÖR LIGGER JAG I EN SÄNG!!!! jag kolla snabbt runt... Vänta är inte det här Marcus/Martinus rum.... Panik spred sig i mig jag ställde mig snabbt upp från sängen jag låg i.... Det var först då jag såg att mina klädder låg på golvet... Jag kolla på mig och insåg att jag bara hade underkläder på mig... Paniken vart värre och värre vad hände jag min bara att jag var i hissen och... Och Marcus kom IN!!! OMG snälla säg att han inte gjorde det jag tror han gjorde efter jag svimmat... Jag satte fort på mig mina klädder... Min mobil låg som tur är på bordet bredvid sängen... Jag tog den snabbt och sprang ut från hotell rummet jag var i.... Snälla säg att jag inte stöter på Marcus nu... Jag sprang så fort jag kunde till hissen... Jag klev in fort och tryckte på knappen som skulle leda hissen till reseptionen.... Hissen åkte långsamt ner... Paniken var i mig hela tiden... Dom tur var kom jag ner... Med snabba steg gick jag ut ur hotellet.....
Jag drog upp min mobil... Jag måste prata med Martinus... Jag tryckte snabbt på ring knappen under hans namn.... Snälla säg att du har din mobil.... En tår rann långsamt ner för min kind.... Snälla svara... Två signaler gick innan någon svara.... Men det var inte Martinus.... Det var Marcus...
M- Men hei du ikke får nok av meg gullet😏😏
A- Vad gjorde du med mig och vart är Martinus!?! 😭
Tår efter tår rann ner för min kind
M- Jeg tror du vet hva jeg har gjort ... Og du si ikke noe til Tinus for når du er død😠😏😠
Samtalet las på och jag bröt ihop jag ramla ihop mitt på väggen.... Varför varför..... Hur kunde jag varit så dum såklart det där skulle hända om jag gick ditt.. Och jag kan inte berätta för Martinus, jag vet inte ens vart han är.....
Jag ställde mig försiktigt upp på mina vingliga ben och gick dom sista hundra meterna till huset.... Bilen var inte hemma så jag antar att mamma har åkt någon stans.... Jag öppna enkelt dörren och klev in i det varma huset.... Om det inte vore för alla tårar hade jag nog undrat varför dörren inte var låst men orka nu jag gick med kan ska snabba steg upp för trappa.... Tårarna rann fortfarande som en flod ner för mina kinder.... Jag känner mig så smutsig.... Jag öppna snabbt dörren in till mit rum.... Men jag mötes av något som jag inte trodde jag skulle se...... MARTINUS!! han kolla på mig med en förvånad min innan han slängde sina armar om mig....
T- Hva har skjedd Anna!?!
En snyfftning var det ända som lämna mig... Ska jag berätta... Jag vill... Men jag kan inte....
T- Anna har noen gjort noe mot deg!?!
Han släppte kramen och kolla in i mina röd sprängda ögon...
A- Emm jag kan inte berätta....
Jag backa ett steg och kolla ner i golvet...
T- Anna hvis noen har såret deg, må du fortelle...
Jag nicka lite smått.... Mot honom....
A- Emm ingen har gjort något jag.. Jag... Jag var bara rädd att du ha mig....
På sätt och viss är det ju sant.... Han tror ju att jag inte gillar honom.... Men jag tror faktiskt jag gör det.....
T- Hvorfor skulle jeg hater deg?
Jag kolla upp lite på honom igen...
A- för att du tror att jag inte gillar dig......
Han kolla på mig med en förvånad min...
T- tror!?!
Jag nicka lite åt honom...
A- du tror fel.... Jag gillar dig Martinus
Ett stort leende sattes på hans ljus rosa läppar.... Hans armar slingra sig runt mig i en kram igen.... Vad ska jag göra om han börja misstänka något... Med det som hände förut..... Jag får komma på något när det händer.. Jag la mina armar runt honom också...
(Martinus pers)
Jag är glad att hon gillar mig men det är ändå något hon döljer.... Jag ser ju att hon har stora blåmärken på halsen typ som om någon skulle ha strypt henne.... Hon berättar väl när hon känner för det..............
Eller inte.....
Gilla och kommentera för mer💞
Kyckling😂
YOU ARE READING
Slalom
FanfictionJag skulle precis åka ner för backen när någon tog tag i min arm. Jag vände mig om och såg en kille som såg ut att vara i min ålder. - Du droppet dette. Jag kolla på det han hade i handen det var min mobil. Så börja mitt livs största dröm, om jag...