hej då....

36 2 1
                                    

Nu står jag här utanför mitt hus i den kalla vinter kylan och väntar på Martinus.... dom ska åka snart men han sa att dom skulle svänga förbi hos mig först.... jag har varit här ett litet tag... med Martinus julklapp i handen..... jag kolla på brevet i min hand... hoppas han inte tycker jag är löjlig....

Min blick vänds upp mot vägen när jag hör en bil som saktar ner... ett leende sattes snabbt på mina läppar när jag såg killen som klev ur bilen.... men snabba steg gick vi mot varandra och möttes i en stor mysig kram.... jag vill inte lämna honom....jag vill vara med han hela tiden......

Jag tog ett djupt andetag för att få känna den underbara doften av Martinus.... han drog ifrån kramen lite och kolla in i mina blåa nu lite tårfyllda ögon....

T- Vær så snill ikke gråte...

Han luta sig mot mig och snart var våra läppar tät intill varandra.... som varje gång han kysser mig blir jag helt varm jag älskar värmen han ger mig.... jag älskar honom.... Martinus gunnarsen du är den ända jag vill vara med....

Vi drog försiktigt ifrån kyssen och jag hör hur Kjell-Erik ropar på Martinus....

T- Jeg må gå ....

Jag kolla in i dom underbara bruna ögonen... jag nicka lite långsamt och känner hur en tår åker ner för min kalla kind...... jag drar snabbt in honom i en kram... jag kommer inte klara mig utan honom.....

T- Jeg elsker deg Anna...

Orden som lämna hans mun lät mer som mummel när han så det mot mitt huvud....

A- Jag älskar dig också Martinus..

Meningen som lämna min mun lät lika mycket som mummel men jag bryr mig inte.....

Martinus släppte kramen och kolla in i mina röd sprängda ögon.... även hans var lite röda vid det här laget....

Juste julklappen... jag drog upp brevet som jag hade i handen.....

A- Här. Det kanske inte är så jätte speciellt men...

Han tog emot brevet...

A- men du får inte öppna det förens du är hemma....

Han kolla på brevet och sen upp på mig igen... han har ett litet leende på läpparna.. jag hör hur bilen bakom oss tutar... jag kollar på den underbara killen framför mig...

Han luta sig mot mig och gav mig en sista kyss...

T- Hadde Anna

Han la sin  hand på min kalla kind och drog bort en ensam tår som ran ner...

A- Hej då Martinus...

Hans hand åkte ner till min kalla hand och han klämnde lite på den innan han släppte den och vände sig mot bilen som han sakta börja gå mot.....

Där går han killen jag älskar... killen jag aldrig vill missta... killen som alltid får mig glad....

Han vänder sig om när han kommit till bilen... ett leende kom fram på hans perfekta läppar... jag log lite tillbaks medan mina tårar rinner ner för mina kinder.... han öppna enkelt dörren och hoppa in i bilen... jag ser bara konturerna av honom när bilen sakta åker iväg med honom..... sakta försvinner killen jag älskar.... värmen jag känt dom senaste dagarna med honom försvinner... allt jag känner är kylan från den kalla vinter kylan..... varför är det så svårt att säga hej då till någon....

Jag kollar på bilen ändå tills den inte går att se längre... med en suck vänder jag mig om och går in mot mitt röda tråkiga hus...

*



4 månader senare

Nu sitter jag här på kanten till stupet igen.... här jag har varit många gånger den här månaden.....

Jag och Martinus här fortfarande lite kontakt vi har dock inte träffats då han har haft många konsert säker för sig....

Själv har jag bara blivit sämre och sämre...
När jag börja skolan var alla på mig dubellt så mycket...... mormor dog förra veckan.... och polisen sa att dom har hittat spår på att min Pappa är i närheten... mamma har börjat jobba dubbelt så mycket så hon är typ aldrig hemma.... hon skulle säkert inte ens märka om jag bara skulle hoppa.... ingen skulle bry sig.....  jag kolla ut över stupet något i mig säger hoppa.... jag vill men.... jag vart stoppad i mitt tänk av att min mobil plinga... jag drog enkelt upp min mobil ur mina ljus blå jeans.... jag tryckte på hem knappen och kollar på notisen.... ett sms.... från Martinus..... jag klicka enkelt in på mobilen för att få se sms:et.... hela jag frös till jag läste sms:et flera gånger jag fattar inte varför....

Martinus💖

Idag

16:17 Martinus💖
Jeg hater deg .... Jeg forstår ikke hvordan jeg kunne være sammen med deg .. det er over Anna ... aldri skrive til meg igjen


Allt sprack i mig... tårarna hade börjat ringla ner som ett Vattenfall.... jag kolla ut över kanten... jag vill hoppa mer en någonsin..... jag tog ett steg mot kanten så jag stod en centimeter från....

*Knak*

Jag vände mig om  när jag hörde en pinne knäckas bakom mig..... när jag såg vem det var... vart jag rädd men ändå glad..... det var pappa.... hans ögon som egentligen ska vara gröna är helt svarta.... hans kläder är smutsiga och han har en sprit flaska i fickan... jag kolla på hans händer som peka rakt ut mot mig.... han hade en pistol i handen..... jag skulle ha aktat mig men vad skulle det hjälpt.... som sakt ingen bryr sig om jag försvinner.... jag hör en smäll..... en smärta slog till i min mage.... jag faller bakåt mot stupet.. jag ser kanten jag ser hur jag faller men allt går i slowmotion.... jag hör en till smäll sen blir allt svart.................











😱😱😱😱







Gilla och kommentera för mer💖















































































Din kyckling också😂😂🐣

SlalomTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang