M- J-Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Martinus ......
jag kolla på min helt förstörda bror.... jag kolla ner lite och kom ihåg hans arm... jag tog ett fast grepp om den och börja sjölja av såren....
T- Marcus kan du forklare .. hvordan du starter alt dette?
en suck lämna hans läppar....
M- Du vet jenta jeg snakket om før vi kom her ....
jag nicka och fortsatte tvätta såren....
M-Jeg liker henne veldig mye. Før vi gikk, jeg sender en SMS om hvordan jeg følte om henne .... men samme dag som deg, meg og Anna var ... send hun dette .....
han drog upp sin mobil ur fickan och vissa mig det hon skrivit....
Tror du seriøst at jeg ville like deg. Du og din bror kan gå til helvete ....
jag läste det hon skrivit igen.... varför skrev hon så vad har vi gjort henne.....
M- Jeg er knust av det, og jeg tror jeg gjør det her til å glemme henne .... men jeg kan ikke kontrollere det lenger .... Jeg blir sint umiddelbart noen sier nei .... Jeg kunne ha drept Anna. ...
jag försökte kolla förvånat på Marcus då jag egentligen vet vad han gjorde...
M- Martinus ikke se på meg så jeg vet at hun fortelle deg .....
en suck lämna mina läppar och jag vände blicken från såret till honom igen....
T- Hvorfor gjorde du det mot Anna ...
han kolla ner i golvet...
M- Jeg mente ikke å såre henne ....
hans blick fördes försiktigt upp igen..
T-Hva mener du at du ikke mente å såre henne, du voldtok henne!?!
han kolla chockat på mig...
M- hva er det du snakker om, jeg voldtok henne ikke ???
Jag kolla förvirrat på Marcus som har samma förvirrade min som jag....
T- Me-men hva gjorde du da ....
En suck lämna hans läppar och han kolla försiktigt ner i marken...
M- Ok, så dette var .... jeg blitt forbanna at hun hadde mobilen din,jeg trodde hun hadde stjålet den eller noe, men jeg kunne ikke kontrollere meg selv lenger, og prøvde å kysse henne, men hun .... begynne å sparke og slå. Hun slå meg og jeg ble så sint ... Jeg kunne virkelig ikke kontrollere meg selv ........
En tår rann ner för hans en aning röda kind...
M- Jeg kvalte henne .... Jeg tar ikke hva jeg hadde gjort før hun falle helt livløs på bakken ..... Jeg fikk panikk og tok henne med til rommet vårt og Beda henne ned i sengen og håpet at hun ville våkne ....
Hans blick åkte upp till mig igen. Hans ögon är helt röda och flera tårar rinner ner längst hans kind...
M- Hjelp meg! Jeg er et monster!
Jag slängde mina armar runt min helt förstörda bror.....
T- Du er ikke et monster, Marcus, du er bare knust ....
Hans armar åker runt mig.... jag måste hjälpa han..... på något sätt......
(Annas pers)
Här sitter jag i mitt lilla rum helt ensam... mamma var på jobbet.....och Martinus....ja han är trygg hos Marcus hoppas jag... jag kolla på min mobil för hundrafemtielfte gången... jag hoppas han är okej... jag gick in på meddelanden igen.... jag har säkert lämnat typ 30 meddelanden men han har inte svarat.... jag börjar bli orolig... jag la ner min mobil i sängen, en suck lämna mina rosa läppar....... kan han bara inte skicka så jag vet om han är okej...
Jag la mig ner och märkte hur tung min kropp kändes.... inte konstigt då klockan är väldigt mycket.... mina ögonlock vart tyngre och tyngre snart var jag någon helt annan stans.....
Stackars Marcus❤
Gilla och kommentera för meerrr❤
Kyckling😂🐥
ESTÁS LEYENDO
Slalom
FanficJag skulle precis åka ner för backen när någon tog tag i min arm. Jag vände mig om och såg en kille som såg ut att vara i min ålder. - Du droppet dette. Jag kolla på det han hade i handen det var min mobil. Så börja mitt livs största dröm, om jag...