(Tinus pers)
Det är en vecka sen jag prata med Anna jag har försökt att gå ditt men.... jag är rädd för att hon ska börja hata mig mer.... jag berätta för pappa om Louise och om hur mycket jag hatar henne.... dom sparka henne från inspelningen så jag slipper henne iallafall... men jag måste fortfarande försöka förklara för Anna... men jag vet inte hur eller när.... tänk om hon slänger ut mig igen...
Jag la mig ner i sängen med en hög suck... vad ska jag göra.... Hur ska ja....
Jag avbröts i mitt tänkande när jag hörde någon sjunga... en tjej... Hennes röst var mjuk och man typ drömde sig bort.... det är Anna.... jag reste mig snabbt upp och gick fram till mitt fönster jag öppna det försiktigt... Anna sjöng inne på sitt rum... Hennes fönster står lite på glänt... jag minns när jag först fick höra hennes vackra röst.....
(Tillbakablicka)
T- Vet du hva jeg vil nå??
Jag kolla på Anna som hade en frågande min....?
A- Nej vad vill du..? 😅
Jag ställde mig upp och räckte fram min hand för att hon också skulle ställa sig upp...hon tog tag i min hand och jag drog upp henne.. 😂
T-Jeg ønsker å høre deg synge...😁
Hon skratta till och kolla på mig med "skulle inte tro det" blicken om ni fattar vad jag menar😂
A- Nej jag tänker inte sjunga.. 😅
Jag tog upp min mobil och satte på en låt...
T- Vel, synge med meg😁
Jag börja nyna på låten som spelades ur min mobil och vänta på att hon skulle sjunga med..
A- Nej Martinus jag kommer inte sjunga.... 😅
Jag pausa låten och log mot henne jag ska allt få henne att ändra sig...
T-Hvis du ikke synger kan jeg godt gjøre det her...
Jah slängde mobilen i sängen och börja kittla tjejen framför mig.. hon ramla ihop på golvet då hon är extremt kittlig..
A- HAHAHA MARTINUS HAHA SNÄLLA HAHAHA SLUTA!!! 😂
Jag fortsatte att kittla henne.. Hennes skratt smittar av sig så små skratt lämnar min mun
T- Jeg vil stoppe hvis du synger med meg.. 😂
Jag kolla på henne medan hon låg och skratta ihjäl sig...
A- HAHAHA OKEJ JAG SJUNGER MED DIG!!!
Jag sluta kittla henne och ställde mig upp..jag räckte ut min hand igen och hjälpte henne upp...
T- God hvilken sang skal vi synge😁
Hon kolla på min mobil som jag nu hade i handen och kolla på Spotify..
A- kan vi inte ta någon av era låtar.. Jag skulle gärna vilja höra dom😅
Jag kolla upp på henne och log.
T- perfekt😁
Jag slog på Heartbeat som är en av mina favoriter... jag börja sjunga.... jag sjöng till refrängen då jag sluta för att säga att hon ska sjunga med mig...
Vi börja sjunga och allt kändes som en dröm.. Hennes mjuka vackra röst fick mig att rysa.... hon är otrolig..
(Slut på tillbakablick)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Slalom
FanficJag skulle precis åka ner för backen när någon tog tag i min arm. Jag vände mig om och såg en kille som såg ut att vara i min ålder. - Du droppet dette. Jag kolla på det han hade i handen det var min mobil. Så börja mitt livs största dröm, om jag...