Nu sitter jag här på golvet i mitt just nu tomma rum det finns endast en liten låda som jag skulle bära ner.... ja idag är dagen jag och mamma ska flytta.... mamma hitta ganska snabbt ett jobb och vi ska flytta faktiskt inte jätte långt bort för jag vill fortfarande vara hyffsat nära skidbackarna men jag tror det var typ en timme eller kanske lite mer så mamma får väl skjutsa mig....
Jag ställde mig upp och kolla ut från mitt fönster... det är väldigt varmt ute då det snart är sommar.... som tur var efter allt det här lätt skolan mig sluta en månad tidigare.... jag hoppas att jag kommer ha det bättre i min nya skola...
M- Anna kom nu vi måste åka!!
Jag vände mig om och plocka upp min låda och börja gå ut från rummet... precis innan jag skulle gå ut från rummet vände jag mig om och kolla runt i det tomma rummet.... Allt som har hänt här inne... Allt med pappa... det med Liam.... och... Martinus....
En tår rann ner för min kind när jag tänkte på honom.... jag antar att han hitta en normal tjej med sitt perfekta utseende... någon som iallafall inte är jag....
Jag vände mig om och fortsatte ner mot hallen.... snabbt ställde jag ner lådan och satte på mig mina skor... mamma står i dörröppningen men nycklarna i sina händer...
Snabbt ställde jag mig upp, tog lådan och gick ut ur huset....
Mamma låste snabbt dörren och vi gick och satte oss i den silvriga bilen....Jag satte i mina hörlurar och satte på musik och "Reminding me" börja spelas... jag kolla ut på huset en sista gång.... Hej då helvetet var det sista jag tänkte innan bilen börja rulla... Vi körde förbi skolan jag hade gått i... alla hade rast.... jag såg hur alla som kände igen min bil bitch blicka mig eller peka fuck you mot mig..... ja som sakt Hej då helvetet....
Vi var nu ute och åkte på en väg med mest skog bredvid.... mina tankar låg på allt möjligt.... tänk om alla kommer hata mig i skolan.... tänk om mitt nya rum är hemskt fult... okej jag kan ju fixa till det om det inte är det men jag tror det är bra... mamma var och inredde lite härom dagen när jag packa lite hemma... mamma har väldigt bra smak för inredning så jag litar på henne....
*
Jag öppnar långsamt ögonen när mamma säger mitt namn..... bilen stod nu still.... jag måste ha som somnat... jag kolla på mamma som kolla på mig i backspegeln....
M- Vi är framme gumman😁
Jag kolla ut ur fönstret på bilen medan mamma gick ut.... det var ett stort vitt hus... försiktigt knäppte jag loss säkerhetsbältet och gick ur den silvriga bilen.....
Jag kolla runt lite..... det verkar vara en ganska liten stad.... jag tog lådan som jag hade haft bredvid mig och gick mot huset som mamma redan gått in i.... jag tog enkelt av mig skorna och kolla lite i hallen... det ser väldigt fint utt... jag gillar det....
M- ditt rum är upp och sen rakt fram😁
Mamma stack ut huvudet från vad jag antar är köket...
A- Okej
Jag vände mig mot trappan och börja gå upp.... jag gick mot den dörren mamma sa.... jag öppna den enkelt och gick in... lådan ställde jag på golvet framför mig och kolla runt... det är otroligt fint.... jag älskar det
Jag gick fram och slängde mig i sängen.. den var sååååå skön och det var typ en dubbelsäng så jag hade så mycket plats... jag hörde hur någon ställde sig i dörröppningen.. jag vände huvudet ditt och såg mamma som log mot mig....M- Gillar du det?😅
Jag ställde mig snabbt upp och sprang fram till mamma för att ge henne en kram som hon snabbt besvara....
A- Jag älskar det... tack❤
Jag släppte kramen och mamma kolla nöjt på mig.....
M- Men du jag tänkte att vi skulle göra tacos ikväll... och ha en liten mys kväll... är du snäll och går och köper dom här sakerna?
Hon sträckte fram en lapp där det stod lite saker till tacos och lite goda saker... jag nicka och tog emot lappen...
A- men vart ligger affären?
Mamma log mot mig medan hon leta efter pengar i sin plånbok...
M- emm du ska bara följa den här vägen och sen svänga till höger så är du där😁
Hon sträckte fram en femhundra lapp med ett leende på läpparna... jag nicka och gick förbi mamma för att komma till trappan...
Snabbt sprang jag ner, satte på mig skorna och gick ut... det var inte så långt som jag trodde till affären.. jag gick snabbt in och börja leta bland allt i affären för att hitta sakerna på listan...
(Martinus pers)
Jag och Marcus var i affären för att köpa lite godis då det var fredag och vi skulle ha fredags mys med familjen... men när vi kom fram till godiset såg jag en tjej som gick runt och leta efter något.... jag känner igen det där långa blonda håret... hon vände sig lite så man såg hennes profil.... mitt hjärta stanna... tjejen.... det är... Anna.... hon gick in mellan några hyllor.... jag sprang snabbt bort ditt.. hon stod ner böjd för att ta upp något från understa hyllan.... jag ställde mig bredvid henne... då hon antagligen märkte att någon ställde sig bredvid henne rättade hon på sig och kolla på mig.... det är hon.... Anna.... hon står verkligen framför mig...............
Holaaaaaaa😂😂
Gilla och kommentera för merrr❤
Kyckling😂🐣
YOU ARE READING
Slalom
FanfictionJag skulle precis åka ner för backen när någon tog tag i min arm. Jag vände mig om och såg en kille som såg ut att vara i min ålder. - Du droppet dette. Jag kolla på det han hade i handen det var min mobil. Så börja mitt livs största dröm, om jag...