(Annas pers)
*knack knack*
Jag pausa youtube klippen som jag kolla på..... mamma brukar inte knacka? Jag la enkelt mobilen vid sidan av mig.... snabbt ställde jag mig upp.... mina steg styrdes mot den stängda dörren...
Min hand fördes mot dörrhandtaget... enkelt öppna jag dörren och möttes av min mammaaaa.... vänta nej.... va.... jag möttes av två bruna ögon..... Martinus bruna ögon.....
A- vad gör du här Martinus?
en suck lämnar mina rosa läppar....
T- Jeg må få snakke med deg ....
han tog ett steg närmare mig.... jag backa lite ett steg och kolla på honom....
A- Jag vill inte prata med dig....
han tog ett till steg och stängde dörren....
T- Anna please ... bare fortelle meg hva jeg har gjort ... Jeg har ikke hørt fra deg på type to måneder ..... Jeg trodde du hadde funnet noen andre, eller du var død ......
jag kolla lite på den oroliga killen framför mig....
A- du borde veta mer än någon vad du har gjort och såklart att jag inte har skrivit något till dig när du.....
jag stanna i meningen när jag tänkte på det som hände den kvällen han skrev till mig..... jag kan fortfarande ha mardrömmar om sms:ett skottet och fallet... fast varje gång önskar jag att jag inte ska vakna upp... jag hoppas att jag bara kunde försvinna.....
jag känner en hand på mig beklädda arm.... jag kolla på killen framför mig och drog tillbaka min arm.....
T-Når jeg hva ... hva har jeg gjort ....
jag märker hans förvirrade min.... seriöst minns han inte vad han skrev.....
A- ge mig din mobil
han kolla tveksamt på mig innan han räkte fram sin mobil.... enkelt gick jag in på den då han fortfarande har samma enkla kod.... enkelt tryckte jag mig in på medelanden och gick in på min och Martinus konversation och som jag trodde var sms:ett där.... jag räckte mobilen till Martinus.... han kolla förvirrat på mig innan han börja läsa sms:ett som han skrev till mig för två månader sen....
han kolla upp på mig igen....
T- Anna de.....
A- Nej jag vill inte höra massa bortförklaringar... Bara gå Martinus!!!
han kollar på mobilen och sen på mig igen....
T- Men...
A- GÅ! NU!
jag peka mot min dörr.. min blick låg på killen framför mig.... Det känns som om jag är delad i två delar... en bit av mig vill att han ska gå och aldrig mer prata med mig.... men något i mig vill bara kyssa honom och prata med honom.... men jag kan inte han var den sista droppen för mig.... han fick mig att vilja dö i tillslut....
Han öppna munnen lite för att säga något men han ångra sig snabbt.... han vände sig om och gick precis som jag har beordrat honom att göra.... han steg ut ur den nu öppna dörren.... han skulle precis stänga den när han stanna upp... han mumla något jag hörde inte riktig... men det lät som han sa något med bevisa.... han stängde dörren och jag hörde hur hans steg försvann ner för trappan....
en klump börja bildas i min mage.... jag känner hur tårar börjar bildas i mina ögon... varför ska jag alltid börja gråta.... mina steg fördes långsamt mot sängen.... jag la mig ner och tog upp min mobil.... youtube... youtube får mig att tänka på annat... enkelt satte jag på ett youtube klipp.... det tog inte långt tid innan jag somna....
(Martinus pers)
jag sprang snabbt upp till Marcus rum... han kolla förvirrat på mig då jag bara hade sprungit in i hans rum....
M- hva er det ???
jag gick snabbt fram till honom och räckte fram min mobil...
T- Hvorfor og når sende du det til Anna!?!?
han tog min mobil och läste det som stod på sms:ett.. han kolla förvirrat upp på mig..
M-Jeg har ikke skrevet dette ...
jag tog tillbaks min mobil och kolla surt på honom....
T- Nahe hvem var det da!?!
han tog min mobil igen...
M- Tekstmeldingen ble sendt samme dag som vi spilte inn vår musikkvideo, du vet da Louise hadde tatt mobil din
såklart... LOUISE... såklart att hon gjorde det... jag drog snabbt åt mig mobilen och skulle gå till pappa.... jag orkar inte med henne längre jag vägrar ha med henne i vår video jag vägrar spela kär i henne.... hon förstör allt.............. Jag HATAR henne...........
hola sorry för att jag inte har skrivit något men jag var på ett teater läger så jag hade inte tid men jag ska försöka skriva mer nu❤
gilla och kommentera för meer💖
kyckling 😹🐣
YOU ARE READING
Slalom
FanfictionJag skulle precis åka ner för backen när någon tog tag i min arm. Jag vände mig om och såg en kille som såg ut att vara i min ålder. - Du droppet dette. Jag kolla på det han hade i handen det var min mobil. Så börja mitt livs största dröm, om jag...