Jeg vil trolig gå

80 5 4
                                    

Jag satt ensam vid ett bord där Martinus nyss hade kysst mig😮
Jag skulle ha sprungit efter honom men allt hände så snabbt... Min hjärna hänger inte med... Och nu vet jag inte vart han sprang...😑

Jag reste mig upp från bordet och börja gå bort mot utgången där jag nyss såg Martinus springa ut från....

Mina steg styrdes... Ja jag vet inte jag bara gick... Varför kysste han mig... Varför sprang han iväg.... Varför sa han förlåt..... Mina tankar snurra runt i mitt huvud så jag trodde jag skulle bli tokig....

Helt plötsligt kände jag en han på min axel jag vände mig snabbt om i hop om att det skulle vara Martinus... Men det var det inte.... Framför mig stod personen jag hade älskat personen som jag trodde brydde sig om mig men tydligen inte.... Framför mig stod Liam...

Jag backa ett steg och han log ett crepy leénde...

L- Har din lilla vän redan förstått att man inte ska vara med dig.... 😎

Han gick ett steg närmare mig och tog tag i min jack ärm så jag inte skulle kunna gå någon stans...

A- Vad vill du mig Liam..? 😑

Hans leénde försvann och byttes ut med en min som var väldigt obehagligt, om blickar kunde döda skulle jag vara det nu...

L- Jag vill att du försvinner.... Försvinn från mitt liv jag vill inte se dig någon stans igen... Gå och dö jävla HORA!!!!

hans händer lägger sig vid mina axlar och jag känner hur han trycker och Snart låg jag i den kalla snön...
En tår rann ner för min kind... Varför ska jag alltid börja gråta....

L- oj gjorde det ont på den lila horan ska då gå till din lila vän och gråta.... Nej vänta du har ju inga vänner...

Jag torka bort  tårarna och ställde mig upp.... Han ska inte vinna den här gången.... Det här är droppen...

A- VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG!  VAD HAR JAG NÅGONSIN GJORT MOT DIG FÖR ATT DU SKA BEHANDLA MIG SÅ HÄR!!!  HIMLA MOBBARE!!!!

Jag vet att jag kommer få ånga det här men det känns skönt att få släppa ut allt.. Hans hand tog tag om min krage...

L- VAD SÄGER DU JÄVLA HORA!!!

innan jag ens hinner reagera känner jag att hans hand smäller till min kind... I ren reflex satte jag handen på min kind... Det tog inte lång tid innan jag låg i den kalla snön igen med Liam över mig som matar in slag över hela mig...

Hela jag gör ont.... Jag känner mig helt hjälplös.... Han slår ett hårt slag vid min mun.... Blod smaken sprids i min mun..... Varför ska jag vara så himla svag...

Det gör så ont.... Jag vill stå emot men min kropp vill inte göra som jag vill.. Ett till slag träffar mitt huvud.... Min blick börjar svarta jag känner bara smärtan.... Jag hör någon som ropar något... Och sen slocknar allt.....

*



Jag öppnar långsamt mina ögon men stänger dom snabbt då mitt huvud gjorde jätte ont.... Jag försöker att öppna ögonen igen den här gånger går det bättre..... Vart är jag... Min syn är lite suddig.... Men jag är i en säng.... Jag kollar runt lite och synen kom tillbaks lite inte fult men jag såg vart jag var.... Jag är ju i ett sjukhus.....

Jag hörde en snyftning och kolla bort på en soffa som stod vid andra sidan av rummet.. Det sitter någon där med ansiktet i händerna.... Hen gråter.... Jag försöker fokusera mina ögon så jag ser vem det är........ Martinus!

Han har inte märkt att jag är vaken... Min kropp känns fortfarande svag och huvudvärken är fruktansvärt..... Jag försöker säga Martinus men det ända som lämnade min mun var "maarjfkf"

SlalomWhere stories live. Discover now