Vart är jag.... allt är mörkt.... jag ser bara konturer av folk.... jag faller.... jag faller men når aldrig marken.... Alla ord som sakts till mig spelas upp "Din jävla hora" "Du kommer aldrig komma någonstans i livet" "ingen älskar dig" "Du är en nolla" "bitch" hela jag är stel jag faller fortfarande jag vill gråta men tårarna sitter fast..... jag ser något... en lite ljusare kontur.... den kom närmare... jag kunde urskilja lite.... Hans sand blonda hår ögonen som fick en smälta.... Martinus..... jag försökte nå honom.... jag försökte känna hans värme..... han sträckte fram sin hand.... jag skulle precis ta den när jag hör en stor smäll och Martinus föl livlöst ner....... tårarna börja rinna ner för mina kinder... ett högt skrik lämna mina läppar jag kolla upp och såg någon bakom Martinus livlösa kropp....han stod med en pistol..... min pappa...... han tog några steg närmare...... "han älska aldrig dig. Vem skulle älska en SNORUNGE SOM DU!!!"
Jag hör en smäll..... jag sluta falla... jag nudda den kalla hårda marken... allt snurrar...paniken pressar sig in i mig.... jag ser mänskor står runt mig... Alla mänskor jag någonsin har träffat står runt mig.... Alla skriver dom hämska kommentarerna..... men det som såra mest var hur jag såg Martinus livlösa kropp ligga bakom dom...........Jag öppna ögonen och satte mig upp i ren panik svetten rann ner för hela mig.... mina andetag var snabba... jag kolla i sängen jag låg i det var en dröm.... mardröm.....
Helt plötsligt känner jag en hand på min axel jag vände chockat huvudet mot personen bredvid mig..... tårar börja rinna ner för mina kinder.... jag kolla in i dom bruna choklad ögonen som tillhörde ingen mindre än Martinus... han satte sig i sängen och drog in mig i en lång kram..... min kropp blir mjukare &mjukare jag börjar slappna av......... men tårarna rann fortfarande.......
T- Det var bare en drøm Anna .... Ta det med ro ....
Jag släppte kramen och kolla på honom.... Varför är han här egentligen... jag har ju inget imot det men... varför.....
A- V-varför är du här...?
Han kolla in i mina röd sprängda ögon......
T- Jeg ønsker å fortelle deg noe ... men da jeg kom hadde din mor dro på jobb så ingen åpen når jeg banker på døren. Men døren var ikke låst, så jeg gikk opp.... men du sov .....
Jag kolla på honom... mina tårar har äntligen slutat rinna...
A- Vad ville du berätta?
Han la sin hand på min varma fuktiga skind... han luta sig fram och gav mig en snabb kyss... hela jag vart varm igen... han kolla in i mina blå ögon med ett litet leende......
T- Marcus har ikke voldtatt deg Anna
Jag kolla förvirrat på honom..
A- Vad menar du....
Hans hand åkte ner till min arm där han försiktigt smekte mig med tummen.....
T-Jeg skal forklare .... Marcus voldtatt deg Aldri. Han kvalt deg. Da fikk han panikk og ført til våre hotellrom ... han brette deg i senga ... han hadde håpet at du ville våkne opp ....
Jag kände mig lite lugnare.... han våldtog mig iallafall inte...
A- men varför.... Varför är han så här?
Martinus sucka och börja berätta allt som hände igår.... från det med att han hitta Marcus i badrummet med kniven till den där tjejen Marcus hade gillat och sen till hur förkrossad Marcus var vilket fick han att göra sånna saker.....
Resten av den morgonen låg vi bara i min säng och kramades.... jag behövde det.... i Martinus armar känner jag mig trygg......
T- Det er julaften i morgen
Jag kolla på Martinus som log mot mig.. ett litet leende sattes på mina läppar....
A- ja
Leendet försvann på mina läppar när jag kom på en sak... det betyder att Martinus snart åker här ifrån....
T- Hva tenker du?
Jag kolla på honom och drog in han i en kram....
A- Du åker ju snart hem...
Det som lämna mina läppar lät mer som ett mummel då jag hade mitt huvud vid hans nacke....
T- Anna, du vet jeg bare bor en time unna ....
Jag släppte kramen och kolla på den underbara killen framför mig.....
A- En timme är för mycket......
Han log lite åt mig och gav mig en puss
T- Du vil bli fint uten meg for en liten stund
Jag log mot honom också..... kommer jag klara det.... jag måste väll försöka... Hur ska jag klara mig utan hans värmande kramar och ögon som alltid får mig att känna mig älskad.... Hur ska jag klara mig utan hans mjuka läppar mot mina......
Holaaa jag har fått väldigt många idéer😂😂 så kanske har ett MARATONNN idag eller imorgon vad tycker niiii???
Gilla och kommentera för mer❤
Kyckling😂🐥
YOU ARE READING
Slalom
FanfictionJag skulle precis åka ner för backen när någon tog tag i min arm. Jag vände mig om och såg en kille som såg ut att vara i min ålder. - Du droppet dette. Jag kolla på det han hade i handen det var min mobil. Så börja mitt livs största dröm, om jag...