(Annas pers)
Efter Martinus lilla besök igår har jag inte gjort typ något... jag har bara varit i mitt rum och tänkt... den ändå gången som jag gått ut var den där gången som jag behövde gå på toan..
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra... jag har inga vänner här.. förutom Martinus då.... men jag kan inte vara med honom... jag klarar inte av att se hans bruna rådjurs ögon och hans vackra leende utan att bara vilja kyssa honom.... jag vet att det var jag som så till honom att vi bara skulle vara vänner men... jag älskar honom...
Jag satte mig frustrerat upp med en hög suck.... Martinus har varit där för mig... men... tänk om han kommer såra mig.. på riktigt den här gången...
Jag vakna upp ur mitt tänkande av att min mobil plinga till... jag tog lätt upp den och kolla på displayen... en pirrande känsla spreds i mig när jag såg namnen som stod där...
"Martinus<3"Jag öppna mobilen och gick in på vår lilla konversation..
Martinus<3
Hei! Har du lyst å gør noe? <3Jag kan inte bara undvika honom.. jag får försöka att stå imot min stora vilja...
Jag
Emm okej😊Martinus<3
Bra jeg kommer om 5 min!<3Jag
Oki syns!Martinus<3
❤Jag ställde mig försiktigt upp och gick fram till min helkropps spegel... jag hade på mig en svart långärmad body och ett bar slitna boyfriend jeans... jag granska mig själv från topp till tå... jag vet jag borde inte göra det men... jag kan inte göra något åt det... med en suck gick jag mot min dörr för att börja dra mig ner... jag tror att mamma har åkt till jobbet... frukost har jag inte ätit heller.. men just nu har jag inte direkt någon mat lust....
Jag tog det sista steget ner för trappan för att gå bort till Vardags rummet.. jag satte mig enkelt i soffan och slog på ett youtub klipp på TV... japp mitt liv.. inte så spännande... jag kolla på någon tjej som hade en spöke storytime... jag är typ besatt i såna videos....
Jag skulle precis sätta på en ny video när det knacka på dörren... jag stängde av TV och sprang fram för att öppna dörren.... jag öppna enkelt dörren där Martinus stod med ett stort leende på läpparna
M- Heiii!!
Han drog snabbt in mig i en varm kram... jag älskar hans kramar... Nej Anna SLUTA du får inte... jag släppte kramen och sa ett snabbt Hej..
A- Sååå vad vill du göra??
Jag kolla på killen framför mig... ett brett leende sattes på hans ljus rosa läppar...
M- jeg tenkte vi kunne gå bade??
Han kolla på mig fortfarande med det där leendet på läpparna...
A- emm vet inte...
M- kom igjen Anna! Det er varmt!
Jag kolla på honom.. jo det är en ganska varm sommar...
M- Snille!!!
YOU ARE READING
Slalom
FanfictionJag skulle precis åka ner för backen när någon tog tag i min arm. Jag vände mig om och såg en kille som såg ut att vara i min ålder. - Du droppet dette. Jag kolla på det han hade i handen det var min mobil. Så börja mitt livs största dröm, om jag...