Mörker....

57 3 0
                                    

det kan väl inte hända något speciellt om jag går ditt eller, nej

Jag börja gå ut från mitt rum och ner mot trappan, mamma var nere i källaren och hållde på med något så jag satte snabbt på mig mina skor och min marinblå bomberjacka....
Hoppas han gick till hotellet...

Jag öppna den vita trä dörren och gick ut i kylan... Mina steg styrdes mot hotellet...

Hela jag känns upp och ner..... Jag har känt Martinus i några dagar... Men det känns som vi har känt varandra hela mitt liv... Frågan är bara är jag kär i honom....

Jag sparka till en liten sten som låg på vägen så den studsa iväg.... Varför är det så svårt att veta hur man känner.... Jag vill ju inget hellre än att få krama honom nu känna att han bryr sig, jag vill kolla in i hans underbara choklad bruna ögon....
Men det kan ju också vara så att jag bara känner så för att ingen har bryt sig om mig som han på väldigt länge....
Men.... Jag vet inte....

Helt plötsligt märkte jag att jag var vid hotellet... Jag tog ett djupt andetag innan jag gick in till den varma reseptionen..... Hoppas han är här nu.... Mina stek fördes mot den silvriga hissen.... Jag tryckte lät på knappen som skulle leda mig till våningen han bor på..... Vad ska jag göra om han inte är där..... Jag måste hitta honom, vad som än händer, jag måste få prata med honom.... Och lämna tillbaka hans mobil.....

Jag känner hur hissen stanna och hissdörrana öppnas...jag ska inte av här, precis när jag skulle kolla vem som antagligen skulle på sänkte jag snabbt blicken igen.... Det var Marcus.... Han får inte känna igen mig, snälla säg att han inte tänker på att jag är här... Hiss dörrarna stängs igen... Jag tror jag klarar mig... En liten suck lämnar min mun.... Varför gjorde den det, jag såg hur han vände sitt huvud mot mig och vi fick ögonkontakt....

Hela jag stelna till..... Han log sitt lilla pedo smile mot mig innan han vände sig om.... Snälla säg att han ska av Snälla snälla snälla.... Jag såg hur han tryckte på en knapp och hela hissen skaka till och stanna...... Paniken börja direkt spridas i mig..... Han vände sig om och tog upp sin mobil..... Vad gör han.... Han tog ner mobilen och jag kände hur det vibrera i telefonen i min hand.... Martinus mobil? 

Marcus märkte också mobilen..... Han tog snabbt ett tag om mobilen och drog den ur min hand.....

M- Hva i helvete gjør du med Tinus mobile!!!!!😠😠

Han höjde upp sin hand och jag backa fort men Kom inte så långt då det var en vägg där.... Jag kan inte säga något jag känner mig stum.... Paniken åkte runt i hela mig....

M- svar meg!!!!!

Han tog ett steg närmare mig med sin gnyttnäve i högsta hugg...

A- ää han glömde den hos mig.. 😲😲

Hans hand åkte ner och han kolla på mig.....

M- Åå så det var deg han var med hele tiden. Jeg tror han tok mitt råd....😏

Han steg ett steg närmare mig så vi nu bara stod en decimeter från varandra.....

S- Va... Vad pratar du om....

Han tog ennu ett steg närmare mig så det nu inte ens fans en centimeter mellan oss... Han satte sina händer på min midja....

M- Åå du vet hva jeg snakker om😏

Hans händer åker ner från min midja till mina höfter....

A- Marcus sluta.... Snälla.....

Enligt minen han hade på sitt ansikte förstod jag att han inte skulle sluta.... Varför gick jag hit.... Jag känner hur Marcus lutar sig fram och börjar lämna kyssar på min hals....

A- SLUTAAA!!!!

i panik börja jag sparka och slänga med armarna för att få bort honom...

M- Vær stille!!!!

Jag lyckades på något sätt ge honom en käftsmäll och han backa ett steg med sin hand på kinden....

M- Din jævla hore!!!!!

Han gick med snabba steg mot mig igen... Men den gång satte han sina händer vid min hals..... Jag känner hur jag får mindre och mindre luft....

A- ma.. Marcus.... Snäl...

Hans ögon var nästan helt svarta.... Hans gräp vart hårdare och hårdare.... Allt mörkna... Nej svimma inte nu nej inte nu........ Jag känner bara att jag faller sen försvinner allt inget ljud inget ljus bara mörker och tystnad.................................






















Hola i'm bake asså jag fick helt plötsligt sån inspiration till den här igen😁😁






















Gilla och kommentera för mer💞




























Kyckling😂

SlalomWhere stories live. Discover now