Varför...?

92 6 4
                                    

Vi avbröts i samtalet av att dörren till hotell rummet öppnades och in kom någon som såg exat ut som Martinus... det måste vara hans bror Marcus..

Marcus kolla lite förvirrat på mig innan han vände blicken till Martinus och log...

(M= Marcus T= Martinus A= Anna)

M- Martinus er denne jenta du snakke så mye om i går?😏😁

Marcus vika lite på ögonbrynen  mot Martinus (om ni fattar vad jag menar) som kolla ner i golvet.. han rodna lite... pratade han seriöst om mig igår...😅

Martinus kolla lite smått på mig innan han kolla lite arg på sin bror...

T- ää Marcus dette er Anna. Anna dette er min tvillingbror Marcus...😅

Marcus gick fram till mig och räckte fram sin hand så vi kunde hälsa på varandra..

M- Hei Anna morsomt å Martinus funnet seg en kjæreste...😃

jag skratta lite åt hans kommentar och skaka hans hand lite snabbt (igen om ni fattar vad jag menat😂)

A- ÄÄ jag och Martinus är inte tillsammans..vi är bara vänner..😅

Jag släppte hans hand och Marcus kolla förvånat på mig..😮

M- er det sant, så som Martinus snakke om deg i går, tok jeg för gitt at ni var sammen?😮

Martinus som stod bredvid Marcus slog till han lite på armen... ett litet skratt lämna mina läppar då Marcus kolla förvirrat på Martinus som såg lite sur ut..

A- Jag kanske ska gå så ni kan bråka ifred😅

Jag tog några steg mot dörren men han inte ända fram då Martinus tog tag i min arm så jag stanna...

T- Nei, ikke gå...

Jag vände mig om och dom två killarna framför mig log mot mig..

M-  Vær så snill, jeg vil også gjerne vite deg.. 😁

Ett litet skratt lämna mina läppar då Martinus slog till Marcus på Armen igen...

A- Jag kan väl vara kvar ett tag till då.. Men Martinus du kanske ska sluta slå din bror😂

Marcus skratta åt det jag sa och jag hängde på i skrattet...

M- Ja Martinus lytte til din "venn". Ikke slå meg.

Martinus kolla surt på sin bror men kunde inte hålla sig för skratt..

A- Men vad ska vi göra då😅

Marcus kolla på sin mobil och sen upp på mig och Martinus igen...

M- Vi kan se filmer😁

Marcus slängde sig i den stora dubbelsängen och slog på sin dator för att sätta på någon film... Då Marcus la sig mitt på sängen fick jag och Martinus lägga oss på varsin sida om honom.... Marcus  verkar vara ganska snäll...

Marcus satte på en serie som heter "blindspot" (älskar den serien)
Den var kanske bra men Marcus satt hela tiden och prata med mig så jag hängde inte helt med i handlingen..

*

Vi har set typ 3 avsnitt av blindspot eller "set"  som Marcus ska bara prata hela tiden.. 😅

M- Så Anna så du har ingen kjæreste...

Han vände huvudet mot mig för typ hundra elfte gången under det här avsnittet.. 😂

A- hehe nej😅

Han kolla tillbaks på datorn igen med ett konstigt leende på läpparna..

M- okej..

Marcus la datorn i Martinus knä, Martinus kolla förvirrat på honom och stängde av serien..

Marcus vände sig mot mig och börja skittla mig.. Jag börja såklart att skratta ihjäl mig direkt😂😂


(Martinus pers)


Jag såg hur Marcus vände sig mot Anna och börja kittla henne... Jag vet inte om Anna har märkt det men Marcus har flörta med henne hela kvällen😑 jag vet inte varför men jag får en sån konstig känsla i magen när håller på så med henne jag förstår inte varför liksom vad är det som är konstigt med att han flörtar med henne hon är ju liksom underbar varför skulle han inte göra det....

Känslan i magen spred sig i resten av kroppen då Marcus satte sig på henne för att hon inte skulle rulla runt.. Jag ställde mig upp och gick mot toan.. Jag kan inte bara sitta där... Marcus fortsatte att skittla henne utan att märka att jag gick....

Jag gick in på toan och låste dörren... Det fanns en stor spegel vid handfatet som jag ställde mig framför så jag såg mig själv i den...

Kan den här konstiga känslan försvinna jag förstår inte vad det är för något... Jag slog på vattnet och stängde lite i mitt ansikte i hopp om att känslan skulle försvinna.. Men såklart gjorde den inte det.. Jaja den försvinner nog snart.. Jag vände mig mot dörren och låste upp den vita dörren igen... Dom hade slutat skratta så jag antar att Marcus har slutat skittla henne nu... Jag öppna dörren och gick ut från badrummet.. Jag kolla bort mot sängen där vi alla nyss var och jag kände hur det stack till i mig... Det kändes som om någon tog en kniv i mig... Borta i sängen låg Marcus och kysste Anna.... Jag vände mig om och sprang ut genom hotell dörren... Jag slängde igen den med en smäll och börja gå bort från rummet..... Varför känner jag så här varför gjorde det så ont att se Marcus kyssa Anna......


I think some one is in loveee😂
Hellu förlåt för dålig uppdatering men har väldigt mycket att göra jag försöker uppdaterad så mycket jag kan❤️❤️











Gilla och kommentera för mer❤️












































Kyckling


SlalomWhere stories live. Discover now