(Annas pers)
Jag skulle blocka upp taco bröd från understa hyllan som var det sista jag skulle hämta när jag märkte hur någon ställde sig precis bredvid mig.... jag reste mig snabbt och kolla på personen...... hela jag frös till.... Martinus.... vad gör han här..... han hade ett leende på läpparna.....
T- Anna! Hva gjør du her? Hvorfor har du ikke skrevet til meg?
Hans armar lingra sig runt mig... Hur gärna jag än ville krama honom tillbaka gjorde jag inte det... jag slog bort honom istället... han kolla fundersamt på mig....
T- Anna hva er det?
Han la sin hand på min arm...
A- Vad är det!? DU VET MYCKET VÄL VAD DET ÄR!!!
Jag drog bort min arm... jag plocka snabbt upp brödet jag skulle ha och kolla upp på den förvirrade killen framför mig.... en suck lämna mina läppar innan jag gick förbi honom... jag han gå typ en meter innan hans hand tog tag i min arm igen.... jag vände mig försiktigt om....
T- Har jeg gjort noe ... Hvorfor har ikke du svarte meg når jeg ringt deg ...
Tårar hade börjar bildas i både hans och mina ögon.... Varför gråter han det är ju för fan hans fel... HAN sluta älska mig.... HAN sa att jag aldrig skulle höra av mig till honom igen... plus att min mobil gick sönder så jag har inte någons numer eller snap förutom mammas nummer då...
Utan att svara på hans frågor vände jag mig om lämna honom.... tårarna i mina ögon svämmar snart över.... snabbt gick jag fram till kassan, betala alla sakerna och börja små springa hem....... jag älskar den där killen så himla mycket.... men han hata mig.... jag förstår inte vad han lekte där inne.... han vill väl bara såra mig.... som alla andra.....
Jag kom fram till det vita stora huset och jag gick snabbt in...
A- jag är tillbaks!
Mamma kom gåendes från vardags rummet med ett leende på läpparna....
M- bra ska vi börja med Tacosen då?😁
Jag nicka mot mamma och vi gick in i köket....
*
Två timmar senare
Det var väldigt mysigt jag och mamma har inte kunnat göra något sånt här på länge... Vi skratta åt tacos sen satte vi oss i vardags rummet kolla på film åt lite godis och bara myste....... jag älskar att jag för en gångs skull fick vara med mamma.....
Mina steg styrde jag mot mitt rum..... jag slängde mig snabbt i sängen och drog upp mobilen för att kolla lite på Youtube.... klockan var bara halv 8 så ja.... jag kolla lite åt sidan där jag har min säng när jag låg ner i sängen såg man rakt in i får grannes hus... det såg ut som ett pojk rum... jag strunta i det och fortsatte kolla på Youtube....
(Martinus pers)
Jag och min familj skulle egentligen se em film nu men jag känner verkligen inte för det.... det ända jag kan tänka på är Anna.... vad var det egentligen som hände förut på affären.... vad har jag gjort..... vad gör hon i Trofors.... Varför dyker hon bara upp sådär efter att jag inte har hört något på två månader från henne.... jag gick in i mitt rum.... jag skulle precis slänga mig i min säng när jag kolla ut ur fönstret och märkte att huset bredvid oss inte är tomt längre... jag gick fram till fönstret och såg hur en tjej låg i en säng i rummet mitt emot mitt fönster... hon låg med ryggen mot mig.... jag skulle precis vända mig om när tjejen la sig på rygg..... Det är ju Anna...... hon ligger bara där och kollar på mobilen..... jag vände mig snabbt om..... jag måste prata med henne... mina steg förde mig snabbt ut ur mitt hus för att ta sig över till grannens hus....
Jag gick fram till den svarta trä dörren... min hand fördes snabbt fram ringklockan..... jag hörde steg som närma sig dörren..... någon sekund senare stod en en bekant kvinna i dörröppningen...Annas mamma...
(Am= Annas mamma)
Am- nämen Hej Martinus jag visste inte att du bor här😁
Hon log mot mig och jag log smått tillbaks...
T-
Jeg visste ikke at du bor her heller, men jeg så Anna i butikken, er hun hjemme?Jag vet ju att hon är hemma men jag kan ju inte säga " Jeg så henne i vinduet, Kan jeg komme inn ". Annas mamma log mot mig igen
Am- Ja hon är uppe på sitt rum det är bara att gå upp😁
Hon flytta lite på sig så jag kunde komma in sen försvann hon ut från hallen..... jag slängde snabbt av mig skorna och gick upp för trappan.... jag viste precis vart hennes rum var då jag kände dom förra som bode här så jag har varit i det här huset innan..... jag ställde mig utanför hennes dörr... försiktigt knackar jag på den vita dörren.... jag hör hur steg närmar sig dörren..................
Gilla och kommentera för mer❤❤
Kyckling😹🐥
ESTÁS LEYENDO
Slalom
FanficJag skulle precis åka ner för backen när någon tog tag i min arm. Jag vände mig om och såg en kille som såg ut att vara i min ålder. - Du droppet dette. Jag kolla på det han hade i handen det var min mobil. Så börja mitt livs största dröm, om jag...