Negyedik rész: Út az ismeretlenbe

605 33 2
                                    

Az utolsó hónap melyet az árvaházba töltöttem szörnyű volt. Kitudódott, hogy bentlakásos iskolába fogok járni. Egyre többet kaptam nap, mint nap elhangzott, hogy egy elmegyógyintézetbe visznek igazából vagy, csak annyira szeretnek a nevelők, hogy elrendezték nekem, hogy jobb iskolába járhassak. Mind két opciónak megfizettem az árát. Egyik este ténylegesen leestem a lépcsőről minek következményében eltört a lábam, így az utolsó hetekben megbújhattam szobámba. Az időt pedig az új könyveim olvasásával töltöttem, ha már barátim nem voltak, valamivel el kellett töltenem a szabad időmet.

Az utolsó éjszaka is az egyik tankönyvem tanulmányozásával töltöttem el. Meg is lett a következménye.

- Jó reggelt Miss. Abery hasára süt a nap! - próbált ébreszteni egy idegen hang.

- Mo hmergt - morogtam válaszul.

- Kisasszony nem, így kellene viselkedni a jövendőbeli bájitaltan tanárával! - mordult rám a férfi? Beletelt egy kis időbe, míg eljutott mondandója az agyamig. Miután viszont ez megtörtént felpattant mindkét szemhéjam és az idegent mértem végig. Megállapítottam, hogy igen mogorva férfival állok szemben.

- Elnézést! - mondtam ki elpirulva felemelt szemöldöke láttán.

- Én a maga helyében sietnék - hagyott ott a szobámba. Teljesen megsemmisülve dőltem vissza fekhelyemre. Már most érzem, hogy utál ki tudtam olvasni tekintetéből és gesztusaiból. Vettem egy mély lélegzetet és újult erővel kezdtem el öltözködni.
Miután befejeztem a készülődést belenéztem a tükörbe mely szobám falán lógott.
Miért is lennék bárkinek szimpatikus?
Szomorú tekintetem elfordítottam a tükörről és az ajtó felé bicegtem, viszont az kinyílt előttem.
Megláttam a jövendőbeli bájitaltan tanárom arcát mely érzelemmentesen mérte végig csöppnyi testem.

- Ezt igya meg! - nyomott a kezembe egy fiolát.

- Mi van benne? - értetlenkedtem miután a fura szaga megcsapott.

- Ha felsorolnám az összetevőket úgy se értené. - válaszolt lekezelően. Mielőtt megszólhattam volna, hogy na, teszteljen folytatta mondandóját. - Összeforrasztja a csontjait.

- Nem veszélyes? - válaszra se méltatva elfordult és inkább csomagjaimmal az oldalán ott hagyott. Hogy küldhetett Dumbledore egy ilyen férfit értem? - Menni fog! - suttogtam magamnak a lötty lenyelése előtt. Borzalmas íze volt, de még élek, de a hirtelen fájdalom mely lábamba hasított elviselhetetlen volt.
Szerencsémre amilyen gyorsan jött olyan gyorsan távozott is. Mivel mér cseppet sem fáj az eddig törött lábam, rájöttem a bájital hatott, már csak a gipsztől kellett megszabadulni.
Mivel nem akartam feltűnést kelteni azzal, hogy hirtelen lábra tudok állni bicegve mentem a kijárat felé. A kapun kilépve a segítőmet kerestem, felfedeztem éppen egy taxiba teszi be csomagjaimat. Az állomásra vezető út csendben telt, se én se a férfi nem szólt egy szót se. Szerencsére nem sokáig kellett a kínos csendet elviselnem mivel a pályaudvar nem volt túl messze az árvaháztól. Segített a csomagjaim kipakolásában.

- Kisasszony nekem ennyi lett volna a feladatom. - mondta lekezelően majd el is tűnt a tömegben.

- De most mit kezdjek magammal? - aggodalmaskodtam. Vettem egy mély levegőt és elindultam megkeresni a 9 és 3/4 vágányt. Amit sajnos nem találtam mivel a kilencedik után már egyből a tizedik vágány következett. Kétségbeesetten fogattam a fejem a két vágány között, míg meg nem ütötte a fülem egy ismerős hang.

- Gyerünk, gyerekek nehogy lekéssük a vonatot! Gyerünk! - A nő és fiai pont mellettem álltak meg. Kissé elszörnyülködve nézett végig rajtam mindenki. - Jaj, kincsem mi a baj? - lépett oda hozzám egyből Molly.

- Szia Elisabeth! - köszöntek a nő háta mögül a gyerekei, úgy hogy anyjuk kérdésére nem igazán tudtam válaszolni, mivel ők is letámadtak saját kérdéseikkel.

- Hogy telt nélkülünk a szünet további része?

- Hogy vagy?

- Miért nézel ilyen kétségbe esetten? - válaszolni se tudtam Mrs. Weasley megszakította a kérdés sorozatot.

- Gyerekek le fogjátok késni a vonatot! - mordult a gyerekeire és egy fal felé fordult. Megilletődve néztem végig, ahogy Percy neki fut. Tátva maradt a szám miután láttam, hogy át is megy azon. Döbbent képem láttán elkezdtek nekem magyarázni, hogy hogyan is működik.

- Na, de most menj! - biztattak a halálomra.

- Nyugi nem lesz baj menni fog! - motyogtam magam elé. Erőt vettem magam és csukott szemmel neki futottam a falnak, ahol ez előtt a szemem láttára tűnt el Percy.

Nem történt meg az, amire vártam nem volt fájdalmas ütközés és még élek. Bár, ami a szemem elé tárult felélt egy furcsa mennyországgal. Bambulásomnak hála a kocsival neki mentem egy lánynak, kit vöröslő arccal és nagy bocsánatkérések közepette ott is hagytam. Csak is én lehetek, ilyen szerencsétlen.

A fekete vonatra, ami a peron mellett állt gyors, már majdnem futó léptekkel szálltam fel. Fekete Kerestem egy üres fülkét, hogy kényelmesen elhelyezkedtem. Tekintetemet végig vezettem, a búcsúzkodó családokon. Mindenki a szüleivel jött el ide, engem még a kísérőm is lepasszolt.

- Te mégis ki vagy? - szakított ki gondolataimból egy fiú hangja, ijedten fordultam tejföl szőke srác felé, kinek az arcán látszódott a felsőbb rendű gőg.

- Én? - kérdeztem esetlenül magamra mutogatva. Ennél nagyobb hülyeséget nem is tehettem volna.

- Igen te! Vagy látsz valaki mást is itt? - nevetett ki, mire a fejem felvette a hajam színének legsötétebb árnyalatát. - Várj! - még nem is kezdtem bele a magyarázatba csak egy halat imitálva csuktam és nyitottam ajkaim. De ezt is befejezve inkább hallgattam, mikor megláttam a szőkeség válla felett két másik srác bamba tekintetét. - Vörös haj, értetlen ábrázat, üveges tekintet egy Weasley-hez van szerencsém, igaz?

Dark side *szünetel*Où les histoires vivent. Découvrez maintenant