Egy újabb álmatlan éjszaka. Melyet az álom okoz és a benne rejlő kétségbeesés átveszi a hatalmat a valódi énemen. Csak forgolódok, jobbra-balra míg egy halk nesz meg nem üti a fülemet. Először elfogott a rettegés, de rá kellett jönnöm mi az, amitől tartanom kéne, Hóborc?
Halkan osontam lefele, ahol legnagyobb döbbenetemre világosság volt, és a fények két fiút világítottak meg.
- Ti mégis mit csináltok? - rémülten kapták rám a tekintetüket, majd mikor tudatosult bennük, hogy kitől származik a hang.
- Kicsi Lis nem szabad éppen rosszban sántikáló férfiakat ilyen hirtelen megszólítani! - oktatott ki Fredie
- Én nem is látok itt férfiakat - libbentem melléjük.
- Auv. Ez fájt kicsi lány - fájdalmasan kapta szívéhez a kezét.
- Mi jót fogunk csinálni? - mosolyogtam fel rájuk cinkosul.
- Te maximum aludni - nyújtotta ki rám a nyelvét Georgie. Érett férfiak.
- Tévedsz, veletek megyek - jelentettem ki. Felsóhajtottak, sokat mondón tekintettek egymásra, amit természetesen nem érthettem meg.
- Rendben kicsi lány, versenyzünk.
- Láttuk, amint Harry és a mi drága öcskösünk elhagyják a szobájukat.
- Természetesen nem hagyhatunk ki egy ilyen mókát.
- Követjük őket, bármire is készülnek.
- És mi ebben a verseny? - értetlenkedtem.
- Versenyzünk, hogy ki talál rájuk hamarabb - kirázott a hideg a sötét kastély gondolatán.
- Tán beijedtél kicsi lány?
- N-nem - jelentettem ki kicsit se bizonytalanul.
- Jó, akkor nyerjen a jobbik - léptek ki egyszerre a portré lyukon. Visszatekintettem a lányok hálójához vezető lépcsőre. Jaj, megint mibe egyeztem én bele?!
Amikor kiléptem a lyukon a fiúknak már ne álltak ott. Hát akkor kezdődjön a verseny.
Egyszer jobbra, majd kétszer balra, fel három lépcsőn. Ekkor hallottam meg egy különös ajtó mögül, suttogást. Kicsit félve közelítettem meg a termet. Behajoltam a résnyire nyitott ajtón. Egy terem tárult elém, telis-teli furcsa tárgyakkal. Nem messze tőlem állt a győzelmemet jelentő két évfolyamtársam.
- Megvagytok - léptem hozzájuk közelebb. Sikolyukat visszatartva fordultak felém. Ennyire ijesztő a hangom? Nem hinném.
- Mit keresel itt Elis? - nézett rám Ron.
- A testvéreid látták, ahogy elhagyjátok a griffendél tornyot, én meg meghallottam, ahogy ők akarják elhagyni azt. És versenyeztünk, hogy ki talál meg titeket elsőként, mint látjátok a én nyertem.
- Az a két idióta - forgatta meg a szemeit.
- Ugye más nem tud róla? - aggódott Harry.
- Véleményem szerint nem, de mit csináltok itt? - kémleltem körbe furcsa tekintettel.
- Nézd, te mit látsz benne? - fordított Harry egy tükör felé, furcsállva mértem végig a tükröt és a mellettem álló srácokat.
- Hát.. jó - el akartam fordulni, de a szemem sarkából furcsa dolgot véltem felfedezni. Nem mi voltunk a tükörbe.
Egy nő állt benne mellette egy férfivel. A nő teljesen úgy nézett ki, mint én. Vörös haja, hullámos loknikba hullott a vállára, kék szemei rám mosolyogtak. A férfit nem sikerült rendesen végig mérnem, miután megláttam a nő karjában egy csecsemőt, amitől a könnyek elhomályosították tekintetem. Ugyan nem láttam rendesen, de tudtam, hogy az én vagyok, ők pedig a szüleim. Nem ilyen kép maradt meg róluk a gyerekkoromból, mikor még együtt játszottunk a hatalmas kertünkben, mikor este felolvastak nekem egy-egy kedvenc könyvemből, mikor éjjelente rosszat álmodtam és közéjük bújhattam. Talán tévedtem ez én lennék a jövőben?
- Nem - motyogtam magam elé.
- Merlinre mondom, Elis te sírsz? - lépett hozzám közelebb Ron. Nemlegesen ráztam meg a fejemet.
- Nhem - próbáltam természetesnek tűnni.
- Gyere ide, visszaviszünk a toronyba - fogta át a vállamat.
- Sajnálom Elis, nem tudom mit láttál, de azt látom felzaklatott - szabadkozott Harry.
- Shemmi bhaj - lépdeltem mellettük kifelé. Egyszer csak valami takarószerűt terítettek rám. - Ehz mhi?
- A láthatatlanná tévő köpenyem - ez nevetséges, de komoly fejük láttán kétségbe vontam, hogy talán nem is akarnak engem megszívatni.
- Oké - próbáltam szabályozni a lélegzetem.
- Most már maradjunk, csendben bárki meghallhat - tette ujját az ajkai elé nyomatékosítva mondandóját Ron. Természetesen hallgattunk rá, senki nem akar bajba kerülni.
A szobáinkhoz vezető úton, már csak a még mindig rendellenes légzésemet lehetett hallani. A célunkhoz érve elmormogtuk a jelszót. A pihenő helységben két vörös fejkorona várt bennünket.
- Nyertél - jelentették ki egyszerre az ikrek.
- De milyen áron - mormogta mellettem Ron.
- Mert - ekkor tekintetük könnyáztatta arcom.
- Mi a baj kicsi Lis? - jöttek egyből hozzám aggódva.
- Gyere ide- tárta szét védelmezőn karjait Fred, nem is gondolkoztam rajta elfogadtam és immár könnyeim ingét áztatták.
- Mi történt? - tudakolta George.
- Mi sem tudjuk pontosan, csak bocsánatért esedezhetünk.
- Sajnáljuk - egyszerre ejtették ki.
- Nincs mit, én se tudom mi a bajom pontosan - kibontakoztam az ölelésből, majd elindultam a hálószobám felé.
- Lisbeth ne, menekülj! Ott nem lesz veled senki, aludj velünk - meglepett Fredie ajánlata.
- Mi se szeretnénk, hogy egyedül legyél, nem jó magányosan megbirkózni a bánattal - szólalt meg Ron is.
- Nem - felballagtam a szobába és egyedül maradtam a gondolataimmal. A régi emlékeim lebegtem a szemem előtt újabb könnyeket csalva szemembe.
Eldöntöttem valamit, ezért szépen felkeltem az ágyból és átballagtam a fiúk részlegére, ahol még nagy tárgyalások folytak. Rólam. Mindannyian aggódtak értem, nem akartam tovább hallgatni a sajnálatommal kapcsolatos beszélgetésüket.
- Itt aludhatok? - léptem beljebb. Mind felpattantak eddigi ülőhelyükről.
- Persze gyere beljebb - a dolgok felgyorsultam és már arra eszméltem két összetolt ágyon fekszem az ikrek között, ahol sikeren álomra hajtottam fejemet.
Kedves olvasóim remélem tetszett ez a kissé depis rész (vagy csak szerintem lett az?), és remélem kellően felkeltette az érdeklődéseteket.
Puszi:Eni
KAMU SEDANG MEMBACA
Dark side *szünetel*
Fiksi Penggemar„- Harry Potter! - szólították a következő fiút kinek fejére rákerül a Teszlek Süveg. A mellettem ülők felkapták a fejüket és az első évest figyelték, kíváncsian tekintettem hátra, hogy megnézzem kit figyelnek ennyire, és megláttam őt." Harry Pott...