Chapter 16

367 35 8
                                    

*tydzień później*

Nadszedł ten dzień. Dzień ponad 5 godzinnych tortur, na tej całej kolacyjce. Jak zwykle muszę udawać jak to jestem wzorcową córeczka, a moi rodzice są na medal. Nienawidzę udawania, to jest od zawsze najgorszy dla mnie dzień w roku. Nie wiem w sumie po co ta cala szopka. W sumie niech sobie robia to przedstawianie co mnie to obchodzi, ale niech z łaski swojej nie wkrecaja mnie w to.

《《《》》》

Jak zwykle wstałam rano, zeszlam na parter gdzie od samego rana krzatala się sprzątaczka. Oczywiscie jak to zawsze zamówiony będzie katering. Tutaj nigdy nic nie było zrobione jak w normalnej rodzinie. Weszłam do kuchni, wysunelam krzesło i usiadlam. Wcześniej wyciągnęłam z lodówki mleko oraz z szafki płatki śniadaniowe i miskę. Nasypalam płatków to naczynia i zalałam mlekem. Zaczęłam jeść oraz co jakiś czas spoglądać w okno. Widok z kuchni był skierowany na ogród. Masz ogród był przesliczny, ale komu to zawdzieczac? Na pewno nie mojej mamie. Kiedy skończyłam śniadanie, poszłam do swojego pokoju i przebrałam się w jakieś wygodne ubrania. Była godzina 10:50. Nie miałam nic lepszego do zrobienia niż włączenie sobie jakiegoś filmu. Usiadłam na łóżku i wzięłam laptopa na kolana. Zanim włączyłam film, weszłam na Facebooka. Jak zwykle tona wiadomości od Shawna.

Wiadomość [19] od Shawn Mendes

Shawn Mendes:

8:17

Shawn: Ej Steinfeld

Shawn: Gotowa na dzisiejszą imprezke?

Shawn: Z pewnością nie możesz się doczekać

Shawn: Na pewno Cię to nie obchodzi

Shawn: Znając Ciebie

Shawn: Ale mi również nie uśmiecha się tam iść

Shawn: Szczerze powiedziawszy

Shawn: W ogole moi starzy też mają jakąś kolację dzisiaj

Shawn: Ale na Szwecję mnie nie biorą

Shawn: szczęście^ XD

9:52

Shawn: Ile można spać?

Shawn: Weź obudź się

Shawn: Następnym razem dorwe twój telefon

Shawn: I ci ustawie budzik na 4 rano

Shawn: To się kurde wyspisz

10:51

Shawn: Ooo, księżna weszła na fb

Shawn: O ja cie, cud

Shawn: Już dzwonię po telewizję

Shawn: Trzeba reportaż nakręcić

Hailee: Znowu spamisz?

Pretend that you love me | S.M Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz